Jan P. (neconasebe) ID 162901
|
mimibazar.cz/neconasebe
|
Oblast: Kadaň |
Telefon: 605755126 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 9. 2008 |
Naposledy: 30. 9. 2019, 11:40
|
|
|
|
|
Petra N. (xxxpetranova)
ID 450543
(8. 11. 2012, 10:27)
|
S tímto prodejcem jsem maximálně nespokojená. Žádala jsem ho o vyfocení alespoň originální krabice a prodejce ji ani nemá. Již podle obrázků nevypadají boty jako originál (už jen samotné cedulky jsou jiné než u originálu). Důkazem posílám odpověď prodejce na můj mail zda mi dají záruku vrácení peněz, že si boty ověřím u prodejce: Pro Vas budu nejlepsi si v tom obchode i koupit. Dekuji. To je jednání, které mi potvrzuje, že se o originál nejedná. Prodejce by měl dávat záruku originality! Proč by nedával, když prodává podle něj originál??? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jan P. (neconasebe)
ID 162901
, mimibazar.cz/neconasebe
(upraveno 8. 11. 2012, 20:43)
|
Dobrý den. Ano máte pravdu krabice opravdu nemám. Converse jsou na objednání a díky tomu, že nemám krabici, tak jsem schopen nabídnout tuto cenu.... To Vám hlavně může potvrdit těch více než 470 pozitivních hodnocení. Málo který zákazník si kupuje obuv Converse kvůli krabici. Nevidím jediný důvod proč mi píšete negativní hodnocení, když jste se mnou žádný obchod neuzavřela. Já mám jasně dané podmínky k prodeji. Omlouvám se, ale bohužel krabice neprodávám. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra N. (xxxpetranova)
ID 450543
(9. 11. 2012, 8:41)
|
Mně nešlo o krabici, já chtěla důkaz, že se jedná o originál, protože ta cena je na padělek dost vysoká a nechci se napálit. Když negarantujete originalitu vrácením peněz, tak to je pak těžký... Hodnocení si můžete psát za a) sám, za b) hodnocení nemusí být pouze za boty converse, za c) pro laika je těžké poznat originál. Když je zboží originální, tak nechápu proč neposkytujete garanci. A navíc krabici byste k originálu mít měli, výrobce ji bez ní nedo |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jan P. (neconasebe)
ID 162901
, mimibazar.cz/neconasebe
(9. 11. 2012, 19:38)
|
V podmínkách prodeje mám jasně napsáno, že za originalitu ručím vrácením peněz, ale bohužel Vám jistě nejde o boty Converse, ale o to jen mě poškodit. Na to, že jste na Mimibazaru registrována cca 1měsíc víte uplně vše... Že? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Petra N. (xxxpetranova)
ID 450543
(10. 11. 2012, 7:12)
|
Já jsem se vás slušně zeptala, zda ručíte za originalitu vrácením peněz, že si dám boty ověřit ve značkovém obchodě, to je celý (myslím, že mám na to právo). Hned, jak jsem se zeptala na originalitu (protože se mi nezdá,že by se originály daly prodávat bez krabice, zdá se mi to prostě podezřelé, a ty cedulky jsou taky divný)hned jste začal jednat z mého pohledu neadekvátně. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Petra N. (xxxpetranova)
ID 450543
(10. 11. 2012, 7:32)
|
Podmínky prodeje jste upravil 8.11 (viz.Podmínky byly naposledy upraveny: 8.11.2012, 20:17). Zajímavé.... Takže mi určitě mile rád zboží zašlete a já si ho nechám ověřit. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Jan P. (neconasebe)
ID 162901
, mimibazar.cz/neconasebe
(11. 11. 2012, 21:03)
|
Ano upravil.... Upravil jsem ceny poštovného.... Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra N. (xxxpetranova)
ID 450543
(12. 11. 2012, 10:25)
|
Jasně Chápu Už se mi ozvala jedna vaše zákaznice, ať si od vás nic nekupuju, že se jedná o padělky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Sylvie H. (Eivlys)
ID 137771
, mimibazar.cz/eivlys
(upraveno 25. 2. 2011, 9:19)
|
Pan Jan je velmi milý a ochotný pokud máte o zboží zájem, ale když pak zboží dorazí a vy po něm chcete doklad o koupi, okamžitě obrátí - stane se z něj velmi nepříjemný pán. Vím že u koupě NOVÉHO ZBOŽÍ (za 3000,- ) MUSÍ doklad vystavit - proto také pochybuji o jeho legálním původu. Pokud doklad dostanu, ráda hodnocení upravím, ale již mi bylo sděleno, že ho neobdržím, takže mám asi smůlu. Sylvie Doplněno: stále nemám doklad, pan podniká bez ŽL? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Sylvie H. (Eivlys)
ID 137771
, mimibazar.cz/eivlys
(9. 2. 2011, 14:00)
|
Navíc nabíječka u Nintenda není originál a krabice je také jiná (že by z ciziny?) - a to můžu s klidným svědomím říct, protože Nintenda máme doma další dvě... Tak si říkám zda mi stálo za to ušetřit 200,-, jen doufám že nám bude Nintendo sloužit opravdu dlouho a dobře. Sylvie |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jan P. (neconasebe)
ID 162901
, mimibazar.cz/neconasebe
(9. 2. 2011, 21:43)
|
Ano zbozi je nakupovano v cizine. Nabizel jsem Vam vraceni cele castky, ale byla jste spokojena, tak proc si ted a tedy stezujete...? Doufam, ze kupujicich jako jste Vy, je uz jen maaaalo. Dekuji.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Sylvie H. (Eivlys)
ID 137771
, mimibazar.cz/eivlys
(upraveno 25. 2. 2011, 9:17)
|
Já nechtěla vrátit zboží, chtěla jsem doklad a záruku tak, jak mám podle zákona nárok - A TO JSTE MI ODMÍTNUL VYSTAVIT!!! Tady nejde o stěžování, ale o to, aby si ostatní nakupující dali pozor a raději nakoupili u obchodníka, který podniká na IČO a řádně odvádí daně. Je to nefér vůči ostatním na MMB... Navíc nemám jistotu, že kdybych ho vrátila, dostanu zpět peníze, takhle mám alespoň něco... Sylvie  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|