Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Soňa J. (Sonulienka) ID 166018

Soňa J. (Sonulienka) ID 166018
Oblast: Praha - východ
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 10. 2008
Naposledy: 31. 1. 2024, 11:23
Aktualizace: 19. 12. 2023, 18:56
INZERÁTY 1
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 173
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Jana H. (Hromi) ID 2347 , mimibazar.cz/hromi (3. 1. 2018, 19:37)
Negativní hodnocení uděluji skutečně nerada, ale musím ho bohužel opětovat. Chápu, že umožnit vrácení zakoupeného zboží není ze strany soukromé osoby prodávající bazarové zboží povinnost. Přesto tuto možnost každý SLUŠNÝ prodejce nabízí a kupujícímu vyhoví. Na MMB obchoduji již od roku 2005 a dosud jsem se nesetkala s člověkem, který na žádost o vrácení zboží napíše kupujícímu negativní hodnocení zdůvodněné „neústupným nárokováním na vrácení“. Umožnit vrácení zboží zakoupené přes internet, kdy není možné před koupí posoudit, zda bude vyhovovat, je ze strany prodávajícího SLUŠNOST a měla by být samozřejmostí. U paní Soni to tak bohužel není.
ODPOVĚDĚT
Soňa J. (Sonulienka) ID 166018 (4. 1. 2018, 20:39)
Negativní hodnocení jsem paní Janě udělila na základě jejího jednání ne kvůli žádosti o vrácení. Paní dostala skutečné míry i fotky s informací, že jí nemůžu zaručit jestli ji věc (kabát) bude sedět. Na to přišla platba, žádná komunikace ohledně případného vrácení neproběhla. Po obdržení věci se obratem domáhala vrácení s výčtem paragrafů, jak jsem povinna ji vyhovět. To se týkalo prodejce podnikatele, kterým nejsem. Přesto dál zarputile trvala na svém, i když na vrácení zboží neexistoval právní nárok a ani předchozí domluva. Dotahovat jsem se nechtěla, tak jsem její žádosti vyhověla. Na to napsala, že se u mne nesetkala se slušností ... Důvod? Aby mi opětovala negativní hodnocení? ... Kdyby byla sama natolik slušná a projednali jsme vrácení předem, mohla komunikace probíhat na úplně jiné úrovni. O případu jsem informovala provozovatelé MMB, kteří mi dali za pravdu. Každopádně si však odnáším špatnou zkušenost.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu