Soňa J. (Sonulienka) ID 166018
|
Oblast: Praha - východ |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 10. 2008 |
Naposledy: 31. 1. 2024, 11:23
|
Aktualizace: 19. 12. 2023, 18:56
|
|
|
|
|
|
Jana H. (Hromi)
ID 2347
, mimibazar.cz/hromi
(3. 1. 2018, 19:37)
|
Negativní hodnocení uděluji skutečně nerada, ale musím ho bohužel opětovat. Chápu, že umožnit vrácení zakoupeného zboží není ze strany soukromé osoby prodávající bazarové zboží povinnost. Přesto tuto možnost každý SLUŠNÝ prodejce nabízí a kupujícímu vyhoví. Na MMB obchoduji již od roku 2005 a dosud jsem se nesetkala s člověkem, který na žádost o vrácení zboží napíše kupujícímu negativní hodnocení zdůvodněné „neústupným nárokováním na vrácení“. Umožnit vrácení zboží zakoupené přes internet, kdy není možné před koupí posoudit, zda bude vyhovovat, je ze strany prodávajícího SLUŠNOST a měla by být samozřejmostí. U paní Soni to tak bohužel není. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa J. (Sonulienka)
ID 166018
(4. 1. 2018, 20:39)
|
Negativní hodnocení jsem paní Janě udělila na základě jejího jednání ne kvůli žádosti o vrácení. Paní dostala skutečné míry i fotky s informací, že jí nemůžu zaručit jestli ji věc (kabát) bude sedět. Na to přišla platba, žádná komunikace ohledně případného vrácení neproběhla. Po obdržení věci se obratem domáhala vrácení s výčtem paragrafů, jak jsem povinna ji vyhovět. To se týkalo prodejce podnikatele, kterým nejsem. Přesto dál zarputile trvala na svém, i když na vrácení zboží neexistoval právní nárok a ani předchozí domluva. Dotahovat jsem se nechtěla, tak jsem její žádosti vyhověla. Na to napsala, že se u mne nesetkala se slušností ... Důvod? Aby mi opětovala negativní hodnocení? ... Kdyby byla sama natolik slušná a projednali jsme vrácení předem, mohla komunikace probíhat na úplně jiné úrovni. O případu jsem informovala provozovatelé MMB, kteří mi dali za pravdu. Každopádně si však odnáším špatnou zkušenost. |
ODPOVĚDĚT
|