|
|
Kateřina M. (nikita323)
ID 29357
, mimibazar.cz/nikita323
(12. 12. 2008, 12:59)
|
Dobrý den Lenko, bohužel musím, i když velmi nerada napsat toto hodnocení.Objednala jsem si u Vás tuniku od Nextu - 5.11.2008, kterou jsem také obratem zaplatila.Bohužel do dnes, tj. 12.12. od Vás nemám ani balíček, ani žádnou zprávu. Posílala jsem Vám několik mailů, na žádný z nich jste mi bohužel neodpověďěla Velice mne to mrzí, je to opravdu mé první neg. hodnocení na MMB, myslím, že domluvit se dá na všem, ale dělat mrtvého brouka??? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Pavlína B. (kadanacka)
ID 111601
(upraveno 16. 11. 2008, 11:09)
|
Dobrý den Lenko,přidávám se k nespokojené zákaznici .Psala jste mi že si ode mne kupujete mobil,držela jsem Vám ho celý týden. .Vy jste se bohužel neozvala ani na jediný mail který jsem Vám posílala . Jste nesolidní nakupující,dalším maminkám Vás NEDOPORUČUJI!!!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lenka V. (ennie78)
ID 166377
, mimibazar.cz/ennie78
(15. 11. 2008, 9:42)
|
Pavlo, moc děkuji za "pěkné" hodnocení. Uznávám z části svoji chybu, ale Vaše jednání mě překvapuje Píšete, že jste mi držela tel. celý týden. V neděli v noci jsem reagovala na Váš inzerát, ve čtvrtek přišel mail a v pátek ráno už jsem měla negativ Moje chyba byla, že jsem v pondělí nestíhala zajít do banky vložit hned peníze, ale ani jsem se nemohla později nějak ozvat - jak mám v podmínkách, jsem teď na netu jen pondělky a pak pátek + víkend. Čekala jsem, že Vám v pátek napíšu, že jsem se zdržela a hned pobežím s korunkami, ale už jsem měla negativ Nemáte žádné podmínky prodeje, ale týdenní rezervace je tady většinou běžná.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Pavlína B. (kadanacka)
ID 111601
(16. 11. 2008, 11:15)
|
Dobrý den Lenko.Omlouvám se za špatné hodnocení.Bohužel na mimibazaru moc neprodávám,takže jsem si nepřečetla vaše podmínky prodeje. Je to zřejmě i má chyba.Jestli chcete mobil je stále k dispozici  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika D. (opi)
ID 10557
, mimibazar.cz/opi
(22. 10. 2008, 23:13)
|
Dobrý večer Lenko, jsem velmi zklamaná !!! Rezervovala jste si u mne zimní bundu, já Vám psala několik vzkazů a ani na jeden jste nereagovala a já vám bundu držela týden! Jste velice nesolidní nakupující a ostatním maminkám Vás NEDOPORUČUJI !!! Monika |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lenka V. (ennie78)
ID 166377
, mimibazar.cz/ennie78
(30. 10. 2008, 8:17)
|
Moniko, jsem sokovana Vasim hodnocenim. Mela jsem zajem o bundu, nekolikrat jsem Vam psala o podklady a neobdrzela jsem zadnou odpoved, krom prvniho mailu Klidne Vam zaslu print screen obrazovky, ze jsem Vam psala nekolikrat!! Nevim, proc bych mela ustupovat od obchudku, kdyz jste v prvnim mailu napsala, ze v pripade nespokojenosti muzu bundu vratit I kdybych si koupila bundu jinde, urcite bych Vam napsala, ze rusim objednavku a nebo bych Vam ji prece mohla vratit zpet s tim, ze nesedi! Nejakych 70,- za postu by me nerozhodilo, nedelala bych si zbytecne porblemy. Tohle prece nema logiku!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|