Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911

Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911
mimibazar.cz/fidelfi
Bazárek na Slovensku
Oblast: Frýdek-Místek
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 1. 2009
Naposledy: 15. 9. 2019, 21:28
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
47647965
HODNOCENÍ 1507
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 9 negativních hodnocení
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (4. 1. 2014, 14:50)
Bohužel musím napsat paní Adéle negativní hodnocení, před Vánocemi mi způsobila velké nervy. Objednala jsem si kočárek pro panenky, který mi přišel bez upozornění v úplně jiném designu, místo kytiček Hello Kitty (N) Nabídla mi skloubit objednávku s druhým e-shopem, který je napsán na jejího manžela, ale e-maily taktéž vyřizuje ona. Poslala jsem objednávku na miminko pro mladší dceru a pak ještě jeden dotaz na panenku,
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (4. 1. 2014, 14:53)
kde jsem uvedla, že jí ještě potvrdím, zda tu druhou panenku budeme chtít. Ještě tentýž den jsem druhou panenku z objednávky zrušila, protože mi dcera řekla, že se jí nelíbí. Výrazně jsem upřesnila objednávku, že chci pouze miminko a kočárek a před Vánocemi mi přišel balík s kočárkem jiného designu a panenkou, kterou jsem zrušila místo mimina. Žádala jsem výměnu, ale paní požadovala zaplacení dalšího poštovného a to jak vracené panenky, tak i odeslání mimina opět na mou adresu. Panenka cca za 1500,- Kč mne tedy stála 1700,- Kč naprosto neoprávněně a to se mi opravdu nelíbí. Mimoto jsem žádala doklad o koupi kvůli záruce alespoň ve druhém balíku, ale ani toho jsem se nedočkala. Panenky jsou krásné, ale přístup prodávající naprosto v nesouladu s obchodním zákoníkem. Toto se mi opravdu nelíbí :-S MONIKA
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (upraveno 14. 1. 2014, 9:08)
Paní Kropáčková má také ID 92836 ZABLOKOVÁNO - PODVODNICE !!!!
Zboží bylo odesláno zboží, které si objednala, nejdříve jí byly zaslány podklady k platbě, poslední den platby paní změnila na dobírku. Na tomto serveru si objednala kočárek a panenku. Poté panenku chtěla vyměnit z druhého e-shopu, a to jsme jí samozřejmě umožnili. Doklady jsou vystavovány na požádání - paní si doklad nevyžádala. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) Negativní hodnocení píšeme jen výjimečně, ale tato paní se chce evidentně hádat, a bylo jí dáno oprávněně.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 5. 1. 2014, 11:47)
Milá paní lžete a píšete nesmysly a toto se nedělá. Poslali jste mi jinou panenku než jsem objednala a zboží jste mi zasílali na dobírku a asi by mi těžko na poště předali dobírkový balík, kdybych jej nezaplatila. Dávám vše k prošetření administrátorům, nenechám se okrádat a osočovat neprávem. Negativní hodnocení na mých stránkách jako pomsta, je naprosto nemístné. A mimochodem o doklad jsem Vás požádala v e-mailu, když jsem žádala vrácení panenky!!! Mimo to je Vaší povinností doklad vystavit!!!!!!!!
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (5. 1. 2014, 20:48)
Paní si objednává na poslední chvílí na několika e-shopech, a poté je velmi zmatená a neví co si vlastně objednala. Z naší strany byla objednávka vyřízena správně, zasláno na dobírkovou částku za panenku a kočárek z tohoto obchodu. Proč se tedy paní neozvala, že jí přišlo potvrzení menší dobírkové částky (rozdíl v cenách panenek z našich e-shopů o 200 Kč). Že by úmysl a podvod??? Bohužel chyba není na naší straně. (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (5. 1. 2014, 21:46)
Co si to vymýšlíte? Zboží bylo objednáno 18.11., to je měsíc do Vánoc nikoliv na poslední chvíli. Na dobírce jsme se dohodli okamžitě a forma zaslání dobírkou Vámi potvrzena 20.11. To, že jste mi naúčtovala jinou cenu za panenku jsem si vůbec nevšimla, to je pravda, nekontrolovala jsem to, ane mne to nenapadlo. Veškerou komunikaci s Vámi mám uloženou a Vaše lži se mi vůbec nelíbí. Jak jsem asi mohla podvádět u dobírky??? Objednávka byla vyřízena chybně a Vaše
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (5. 1. 2014, 21:47)
lži mne už opravdu velmi rozlobily. Obrala jste mne o 200,- Kč za dvojí zbytečné poštovné, to v pořádku uričtě není a Váš přístup je přímo nehorázný. Jenom si zde vymýšlíte a lžete. Předala jsem celou záležitost k prošetření administrátorům. Objednávka byla za více než 2000,- Kč a to není málo, myslím. Nenechám si líbit Vaše jednání.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (5. 1. 2014, 21:57)
Vůbec nechápu, co bych tím měla získat, kdybych nepsala pravdu. Chtěla jsem panenku pro dceru, kterou jsem dostala více než po měsíci s přirážkou 200,- Kč a proto jsem napsala negativní hodnocení. O kočárku, který jste mi poslala úplně jiný se ani bavit nebudu... Normálním gestem obchodníka by byla alespoň omluva, nebo kompromis poštovného, který jsem Vám nabídla už při výměně panenky, ale Vy jste byla nekompromisní a kdybych Vám neposlala doplatek na další
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 5. 1. 2014, 22:15)
poštovné, tak správnou panenku byste mi těsně před Vánocemi neodeslala. Proto bylo mým právem ohodnotit nespokojenost negativem a Vy se jen mstíte :-S a neuznáte chybu. Vám by se podobné jednání z jiného obchodu jistě také nelíbilo a já jsem nespokojenost s Vašim jednáním vyjádřila oprávněným negativním hodnocením. Dále už toto řešit nebudu, nechám to na jiných.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Petra S. (teryluky) ID 249486 (21. 11. 2011, 20:49)
Velká nespokojenost s kočárkem 4v1 (N)
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (upraveno 21. 11. 2011, 21:46)
PANÍ NÁM ZASLALA KOČÁREK 4V1 NA REKLAMACI. TENTO KOČÁREK DORAZIL V NA PROSTO DEZOLÁTNÍM STAVU, ROZTHANÝ KOŠÍK, SJETÁ KOLA. NEUZNALI JSME REKLAMACI. CHÁPEME ŽE JE PANÍ NESPOKOJENÁ. BOHUŽEL NA ROZBITÍ SE ZÁRUKA NEVZTAHUJE.
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (4. 4. 2011, 14:29)
......Nedoporučuji (N) (N) (N)
Toto hodnocení je za nákup,který se uskutečnil v listopadu minulého roku konkrétně za reklamaci.
Paní Řehová stou vaší větou že jsem si nevyzvedla mnou zaplacený balík a na který jsem spěchala mi přijde dost směšné :-D :-D :-D a ohrané tak mi zašle to číslo pod.lístku o který jsem si včas psala věta nejsme povinni nic dokazovat je ubohá,když to číslo slouží k dohledání.
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (4. 4. 2011, 14:32)
Vyhrožování je asi zvykem emaily typu necháme Vám zablokovat účet,podáme trestní oznámení za obtěžování ,že chci od Vás něco zaplatit dvakrát ,i když od právníku jste jasně obdržela kolik požaduji (tudledudle) (tudledudle) (tudledudle)
Takže z tohohle nákupu, který jsem zaplatila okamžitě,ale bohužel dostala vadné zboží jsem vyšla jako otrava,udavač,a zloděj kterému ještě bylo vyhrožováno. |:o) |:o) |:o)
Každopádně reklamaci mám vyřízenou je
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (4. 4. 2011, 14:32)
eště minulého roku peníze za poštovné se mi dostalo dnes po 4měsících
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 15:47)
PANÍ NEBYLA 4 MĚSÍCE SCHOPNA SDĚLIT ČÍSLO ÚČTU A AŽ PO URGENCÍCH NÁM HO MINULÝ TÝDEN LASKAVĚ SDĚLILA.
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (4. 4. 2011, 19:46)
Prosím mě někdo urgoval?Napsali jste si o něj teprve,když Vás o to požádala právnická pojišťovna.Nevím kde neustále berete že po Vás teď dokonce i po pojištovne jsem žádala 2x poštovné vše co Vám od nich bylo zasláno mě bylo také a v dopise jasně stálo 63kč.Správci MMb Vám dali za pravdu,že jsem neseriozní aj na ně?Je zajímavé že ten Váš prokazatelný důkaz co jste jim udájně v listopadu poslali nedostali ,ale číslo balíčku,které jsem si vyzvedla.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 21:13)
VEŠKEROU KORESPONENCI JSME PŘEDALI SPRÁVŮM MMB VČETNĚ HISTORIE ČESKÉ POŠTY O VRÁCENÉ A NEPŘEVZATÉ ZÁSILCE A V DRUHÉM PŘÍPADĚ, VÁM ZÁSILKA LEŽELA JIŽ 5 DEN NA POŠTĚ. BEZ KOMENTÁŘE.
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (4. 4. 2011, 22:55)
Ano opravdu bez komantare zásilka 30.11.2010 uložena na poště Zásilka dodána dne 02.12.2010 jestli umím počítat tak 5dnů to není ale 3 nesedí vám tento datum jako Vám nesedí datum doručení reklamace ani datum kdy jste mi psala,že mi bylo opravené zboží zasláno zpět.Opravdu blbá nejsem to si vy jen můžete myslet a je mi to opravdu jedno +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
žaneta š. (žaneta1) ID 261326 (5. 4. 2011, 12:01)
(tudledudle) (tudledudle) (tudledudle) (tudledudle)
Dobrý den,
moc tomu tedy nerozumím, ale od paní Řehové zde nemám žádný email a to
ani včera ani dnes.
S pozdravem Mertová
MIMIBAZAR - podpora
mailto:podpora@mimibazar.cz
(tudledudle) (tudledudle) (tudledudle) (tudledudle) Co ještě na mě zkusíte???
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (15. 4. 2011, 14:17)
TAKOVOU ODPOVĚĎ DOKÁŽU VYTVOŘIT TAKÉ. KUPUJÍCÍ DOKONCE FALŠUJE DOKUMENTY OD SPRÁVCŮ MMB ABY SI NEUŠKODILA. PROSTĚ NEDOKÁŽE PŘIZNAT BARVU, ŽE CHYBA BYLA NA JEJÍ STRANĚ Z DŮVODU LENOSTI SI ZAJÍT NA POŠTU.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (15. 4. 2011, 14:18)
NEBUDEME KOMENTOVAT INTELIGENCI UVEDENÉ PANÍ. ZÁSILKA BYLA PANÍ ODESLÁNA 2x. POPRVÉ DO 3 DNŮ OD PŘIJETÍ BALÍČKU, PO DRUHÉ VE VÝŠE UVEDENÝ TERMÍN. NEVÍME O CO SE PANÍ SNAŽÍ, ALE ASI ZAKRÝT JEJÍ LENOST SI ZAJÍT NA POŠTU PRO BALÍČEK. NAVÍC NÁM VZNIKLY NÁKLADY NA POŠTOVNÉ 2X.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 15:46)
PANÍ JE LHÁŘKA A POKUD NEPŘESTANE S VÝHRUŽKAMI TAK OPRAVDU TO TRESTNÍ OZNÁMENÍ DÁME. NAVÍC JSEM SPRÁVCŮM MMB DOLOŽILI VEŠKERÉ E-MAILY, KTERÉ ODPOVÍDAJÍ O TOM, ŽE SI PANÍ VYMÝŠILÍ A SPRÁVCI MMB NÁM DALI ZA PRAVDU. BOHUŽEL PANÍ OD ZAČÁTKU JEDNALA VELMI NESERIÓZNĚ I K TĚMTO SPRÁVCŮM. Z NAŠÍ STRANY PROBĚHLO VŠE TAK JAK NÁM UKLÁDÁ ZÁKON.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 15:46)
PANÍ SI OPAKOVANĚ NEVYZVEDÁVALA ZÁSILKU S REKLAMOVANOU ČÁSTÍ, JSME SCHOPNI DOLOŽIT. DÁLE NÁM AŽ DO MINULÉHO TÝDNE NEBYLA SCHOPNA SDĚLIT ČÍSLO ÚČTU NA ÚHRADU NÁKLADŮ SPOJENÝCH S REKLAMACÍ A NAVÍC PO NÁS I PO POJIŠŤOVNĚ ŽÁDALA 2X NÁKLADY SPOJEDNÉ S REKLAMACÍ. PANÍ JE LHÁŘKA. Z NAŠÍ STRANY BYLA REKLAMACE VYŘÍZENA V ZÁKONNÉ LHŮTĚ A NAVÍC JSEM 2X HRADILI NÁKLADY NA PŘEPRAVU.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 21:10)
ZÁSILKU JSME SI PŘEVZALI DNE 5.11.2010. DNE 8.11.2010 BYLA PANÍ ZASLÁNA NOVÁ ČÁST. SOUČÁSTÍ ZÁSILKY BYL REKLAMAČNÍ PROTOKOL. DNE 8.11. JSEM TAKÉ POŽÁDALI PANÍ O SDĚLENÍ ČÍSLA ÚČTU. TENTO POŽADAVEK BYL TAKÉ SOUČÁSTÍ REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU. BALÍČEK SE NÁM VRÁTIL NEPŘEVZATÝ A POTÉ (JEŠTĚ V ZÁKONNÉ REKLAMAČNÍ LHŮTĚ) BYL ZASLÁN ZNOVU NA NAŠE NÁKLADY. NEVÍM ZDA-LI 3 DNY NA VYŘÍZENÍ REKLAMACE Z NAŠÍ STRANY JE HODNĚ ČI NIKOLI.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (4. 4. 2011, 21:12)
REKLAMACE SE SNAŽÍME ŘEŠIT V CO NEJKRATŠÍ DOBĚ - PRŮMĚRNÁ DOBA ŘEŠENÍ REKLAMACE NAŠÍ FIRMY ČINÍ 6 DNÍ.
ODPOVĚDĚT
Veronika G. (gina111) ID 118795 (28. 12. 2010, 17:08)
Nevím jak vy ostatní, ale já byla s kamionem CARS naprosto nespokojená! Nálepky na autíčkách křivě nalepené, kolečka se vrtošila kam chtěla, hračka by zřejmě nepřežila jediný den hraní. Myslím, že to s autíčkama CARS nemá vůbec nic společného. Za 400,- jsem čekala tedy lepší kvalitu. Měl to být hlavní dárek pro našeho Ondříka, ale hračku jsem vrátila. Navíc nevím proč poštovné 95,- když já při vracení platila 65,- :-|
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (28. 12. 2010, 21:52)
PANÍ MÁ PRÁVO NA REKLAMACI. V PŘÍPADĚ UZNÁNÍ REKLAMACE JÍ BUDE ZASLÁNO ZBOŽÍ NOVÉ A UHRAZENY NÁKLADY, KTERÉ JÍ VZNIKLY TJ. POŠTOVNÉ. V PŘÍPADĚ VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU DO 14 DNŮ NEJSME POVINNI VRACET POŠTOVNÉ. PANÍ JSME TAKTO INFORMOVALI . JEDNÁME DLE ZÁKONA. DĚKUJEME TAKÉ ZA NEGATIV.
ODPOVĚDĚT
Veronika G. (gina111) ID 118795 (29. 12. 2010, 21:37)
OK, to poštovné si nevynucuji. Raději zaplatím 65,- Kč jen tak, než abych věnovala takovouto hračku! Stejnou kvalitu zakoupím i u Vietnamců a možná i levněji... Toť můj názor. Mějte se. (L)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (Toggy) ID 204976 (7. 12. 2010, 12:50)
(N) Bohužel musím napsat negativní hodnocení :-(
od paní jsem si koupila kuchyňku, ktará dorazila hned a v pořádku, ale společně s ní jsem platila i volant pro dceru do auta za nemalé peníze, který dodnes nedorazil i přes opakované dotazování. Bude to už dvacet dní a paní mi neodpovídá. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (upraveno 9. 12. 2010, 22:55)
VOLANT JSME ZASLALI V DRUHÉM BALÍČKU. DORAZIL ZPĚT JAKO NEPŘEVZATÝ. TAKŽE NEVÍME KDE JE CHYBA, ZDA-LI U NÁS NEBO U PANÍ
ODPOVĚDĚT
Petra T. (Toggy) ID 204976 (9. 12. 2010, 17:28)
Nepřiznali, řekli jste jen, že ke kuchyňce nelze nic přibalit a tak to posíláte formou dvou balíčků. A jak jste si již jistě všimla email používat umím. Mrzí mě toto pošťuchuvání.Ale stačilo říct pravdu nebo odepsat na zprávu, že jste to ještě neodeslali.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (upraveno 12. 12. 2010, 15:56)
VOLANT JSME ZASLALI V DRUHÉM BALÍČKU. DORAZIL ZPĚT JAKO NEPŘEVZATÝ. TAKŽE NEVÍME KDE JE CHYBA, ZDA-LI U NÁS NEBO U PANÍ. JSME SLUŠNÁ FIRMA NAROZDÍL OD NĚKTERÝCH KUPUJÍCÍCH, KTEŘÍ SI NEVYZVEDÁVAJÍ BALÍČKY. ZASÍLÁME OPĚT NA SVÉ NÁKLADY. PODACÍ ČÍSLO JE BO88644558096M -VRÁCEN ZPĚT JAKO NEPŘEVZATÝ !!!!
ODPOVĚDĚT
Vlasta J. (džemovka) ID 233320 (upraveno 17. 5. 2010, 19:02)
.
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (17. 5. 2010, 10:02)
TO CO PÍŠE PANÍ NENÍ PRAVDA. PANÍ VLASTA MĚLA REZERVOVANOU SKLUZAVKU 4 TÝDNY,ŽE ZAPLATÍ PO 8.5. DNE 14.5 JSEM JÍ URGOVALA O ZAPLACENÍ, NAČEŽ MI NAPSALA, ŽE JIŽ ZAPLATILA, ALE NÉ MI, ALE KOUPILA SI STEJNÉ ZBOŽÍ U KONKURENCE ANIŽ BY OBJEDNÁVKU ZRUŠILA. MNĚ SE NEOMLUVILA. NEGATIV UDĚLEN OPRÁVNĚNĚ, PANÍ SI VYMÝŠLÍ. NEDOPORUČUJI DÁVAT REZERVACE. JIŽ JE NA ČERNÉ LISTINĚ A NEBUDE SMAZÁNA DO DOBY VÝMAZU NEGATIVU , KTERÝ MI BYL UDĚLEN NEOPRÁVNĚNĚ. POKUD PANÍ N
ODPOVĚDĚT
Jindra Š. (jstibro) ID 277142 (8. 3. 2010, 8:29)
Dobrý den, bohužel musím napsaz negativ, zakupila jsem zde kamion s autíčky za 500 kč, ale kvalita tohoto modelu není ani za 100 Kč. Také mě překvapily, že to jsou padělky -názvy neodpovídají.Malý si tím nemůže ani pořádně hrát, protože čeho se dotkne to hned upadne - plastová autíčka, ketré máme mu drží už rok a toto ani ne dva dny.Já tedy rozhodně nedoporučuji (N) (N) (N) :-o (N) :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (10. 3. 2010, 10:15)
Bohužel mne mrzí, že mne paní ihned nekontaktovala, protože pravděpodbně obdržela vadný kus výrobku, který mohla reklamovat. Občas se to může stát. Toto je první reklamace na toto autíčko. Padělky to nejsou, protože u takovýchto hraček se platí za značku a cena je trošičku vyšší než u padělků. Děkuji za pochopení (pirko) (child12) :-S
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (18. 2. 2010, 9:08)
zdravím,asi před 3 týdny jsem koupila nový kočáreku p.zdenka id 273875-odpovída p.adéla,obě albíčka spolu souvisí,požádala jsem o záruční list-u kočárku nebyl,paní byla velice nepříjemná---nic mě neposlala,navíc ,zda ho chci????? musím znova uhradit poštu,ještě jsem se s tím nesetkala,nelze vyhazovat 1000 --jedná se o novou věc *-) *-) *-) *-) *-) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ *-) *-) *-) *-) *-),třeba je nás více
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (18. 2. 2010, 12:38)
PANÍ SI OBJEDNALA NA TOMTO ID KOČÁREK A ANIŽ BY STORNOVALA PRODEJ OBJEDNALA SI U U MÉHO MANŽELA. DAŇOVÉ DOKLADY JSOU VYSTAVOVÁNY DLE ZÁKONA NA POŽÁDÁNÍ - VIZ. PODMÍNKY PRODEJE. DAŇOVÝ DOKLAD BYL ZASLÁN E-MAILEM. DÁLE NERESPEKTUJE VÝŠI POŠTOVNÉHO A BALNÉHO V INZERÁTU A NEUSTÁLE MI TVRDÍ, ŽE JSEM VYDĚRAČ NA POŠTOVNÉM - ZBOŽÍ JE ZASÍLÁNO JAK OBCHODNÍ BALÍK - CENA POŠTOVNÉH JE VYŠŠÍ NEŽ U OBYČEJNÉ POŠTY. DÁLE PANÍ VYHROŽUJE SOUDEM A JE VELMI SPROSTÁ
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (18. 2. 2010, 19:04)
zdravím,abych uvedla vše na pravou míru-kočárek jsem si vzala u paní,pak jsem napsala paní ,že její manžel na kočárek levnější na poštěposlala mě podklady-obratem jsem zaplatilaKDYBYCH NERESPEKTOVALA POŠTOVNÉ,TAK KOČÁREK NEZAPLATÍM A NEBERU HO,A ŽE PANÍ VYHROŽUJI SOUDEM A JSEM SPROSTÁJE SPÍŠE NAOPAKMEILY OD PANÍ MÁM UCHOVANÉA TO,ŽE UPOZORNÍM NA PARAGONJE U PANÍ ASI PROBLÉM,ALE UŽ MĚ PÍSLI 2 PANÍ SVÉ STANOVISKO,TAK SNAD UŽ SE S TÍM NESETKÁM ,PONAUČEN
ODPOVĚDĚT
Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911 , mimibazar.cz/fidelfi (20. 2. 2010, 8:33)
VYRUJI PŘED UVEDENOU PANÍ. TO CO PÍŠE NENÍ PRAVDA A JEŠTĚ VYHROŽUJE UDÁNÍM NA FINANČNÍM ÚŘADĚ. MÁ STÁLE OTEVŘENOU OBJEDNÁVKU, KTEROU NESTORNOVALA, A NEUSTÁLE SE DOHADUJE O CENĚ, KTERÁ JE PEVNÁ. DAŇOVÝ DOKLAD BYL ZASLÁN IHNED PO VYŽÁDÁNÍ - DLE PODMÍNEK PRODEJE E-MAILEM. POZOR UŽ JE NA ČERNÉ LISTINĚ !!! (destnik) (destnik)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (20. 2. 2010, 9:25)
ŽE TO PANÍ, JAKO PRODAVAJÍCÍ NENÍ BLBÝ--------ČLOVĚK OBRATEM ZAPLATÍ-----PARAGON NEMÁM------A ONA MĚ NAPADÁTO BYL OBCHŮDEK VÁM POVÍM,NAPÍŠI SVOJE HODNOCENÍ A ONA MĚ TAKHLE ODESUJE -TO JE CO *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)VANESA,ALE DÍKY OSTATNÍM,CO PÍSLY-CO SE DÁ DĚLAT ,AT SI PÍŠE CO CHCE,RADŠI BY MĚLA POSLAT PARAGON *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (19. 2. 2010, 18:01)
NEBUDU SE VYJADŘOVAT-MŮJ PRVNÍ A SNAD POSLEDNÍ NEG.OBCHŮDEK-PARAGON NEMÁMSNAD UŽ MĚ PANÍ PŘESTANE OBTĚŽOVATTO JE ZA MOJE HODNOCENÍ K NÍ *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kačka13) ID 75278 , mimibazar.cz/kacka13 (upraveno 30. 6. 2009, 12:21)
Objedn. jsem si u paní Adély skluzavku - bylo uvedeno, že je skladem. Hned v úvodu jsem ji seznámila s tím, že na zboží spěchám. Přesto se vše táhlo, paní měla omluvy - zboží nedorazilo, dorazilo poškozené, nakonec se už ani neozvala ve slíbeném termínu. :^) Pokuk by hned napsala, za jak dlouho je schopná zboží dodat, mohla jsem rovnou objednat jinde a neřešit to takhle. (N) (N) Jednání bylo celou dobu velmi milé, ale já jsem opravdu spěchala.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu