Petr M. (pepekids) ID 190994
|
|
mimibazar.cz/pepekids
|
Oblast: Kyjov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 13. 1. 2009 |
Naposledy: 10. 9. 2024, 9:08
|
Aktualizace: 8. 11. 2019, 17:51
|
|
|
|
|
|
Lenka F. (bleducha)
ID 190606
, mimibazar.cz/bleducha
(30. 4. 2014, 21:25)
|
Ještě jednou naposledy Vás žádám o dořešení mé zaplacené objednávky,nereagujete na emaily,je to poslední varování.Již o tom ví vedení MMB a pokud mi neodpovíte a nedořešíte se mnou mou objednávku,pozastaví Vám účet.Tímto varuji všechny maminky. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (CubeStore)
ID 385101
, mimibazar.cz/CubeStore
(5. 5. 2014, 17:20)
|
Proc jsem neodpovedela ihned na vas email jsem vam napsala hned, jak jsem prijela z porodnice. Stavaji se i necekane veci, tak hned ze me nemusite delat nejakou podvodnici. Nasi vec jsme vyresily, tak se mejte hezky. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza H. (teno)
ID 1502
, mimibazar.cz/teno
(18. 8. 2011, 11:04)
|
Petro obchůdek před časem proběh vpořádku, bohužel jsem nucená napsat své první špatné hodnocení na MMB. Překvapil mne Váš přístup k reklamaci zboží. . Petře jsem posílala k reklamaci tenisky Replay na kterých praskla horní látka, začátek díry je od šití a díra se dále zvětšila, jedná se evidentně o špatný výrobek. boty jsem měla na sobě jen 2x což je vidět i na podrážce. Od Petry jsem dostala tenisky zpět s textem, že neshledává vadu jako výrobní nýbrž vzniklou špatným užíváním. Myslím, že podle přístupu k reklamaci se pozná kvalita prodejce, raději na Petru upozorňuji aby nebyly překvapené další nakupující. Tereza - foto případným zájemcům pošlu mailem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petr M. (pepekids)
ID 190994
, mimibazar.cz/pepekids
(18. 8. 2011, 12:01)
|
Terezo, na vase hodnoceni budu pouze reagovat, bez negativu pro vas, protoze si myslim, ze to jsou potom zbytecne emoce. Reklamaci jsem neuznala, protoze dira v latce neni vadou vyrobni a uz vubec ne po pul roce noseni. Dira vznikla nejspis vasim spatnym zachazenim a opotrebenim. Nemam problem s vracenim penez, kdyz mi nekdo vrati zbozi, na kterem jde videt, ze je opravdu k reklamaci. A jeste k vasem celkovemu pristupu - poslete mi boty, aniz byste me kontaktovala dopredu a informovala me, ze boty posilate zpet a ode me cekate mily a vstricny pristup. K tomu nemam co dodat. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Tereza H. (teno)
ID 1502
, mimibazar.cz/teno
(20. 8. 2011, 6:30)
|
Nezlobte se nemůžu v Váma souhlasit, evidentně jste musela poznat že boty nejsou vůbec nošené, měla jsem je opravdu 2x na sobě. Vzhledem k letošnímu počasí se látkové boty ani častěji nosti nedaly a podotýkám nejsou to mé jediné boty kupovala jsem si je ke konkrétním šortkám a ty nenosím každý den. Kdyby jste měla zájem reklamaci správně posoudit musela by jste poznat, že díra vznikla od švu byla prořezaná strojem který botu šil a pak už je stačilo jen obout. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Tereza H. (teno)
ID 1502
, mimibazar.cz/teno
(20. 8. 2011, 6:33)
|
Boty jsem Vám poslala v krabici v které jsem je kupovala s reklamačním dopisem a účtem to si myslím, že je ok. Také na MMB prodávám a většina maminek mi reklamace zasílá aniž by mne předem upozornily a nikdy mne nenapadlo se nad tím pozaslavit. Boty vyfotím a odkaz pošlu aby se mohli zájemci přesvědčit, že Vám nekřivdím. Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petr M. (pepekids)
ID 190994
, mimibazar.cz/pepekids
(21. 8. 2011, 7:46)
|
Obe vime, jak to je, ze dira neni ve svu, ale kousek dal. Nechapu, proc me tady porad napadate a kazite me jmeno. Napsat, nebo predem informovat, ze budu neco posilat, povazuji za slusnost, uz kvuli tomu, ze Mimibazar je vice osobni nez internetovy obchod. Jeste jsem se s takovym chovanim tady nesetkala. A jestli jste mela boty 2x nebo vickrat na noze a k cemu jste je nosila, tady opravdu resit nebudu, to uz mne prijde trapne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (bestpetruska)
ID 271821
, mimibazar.cz/bestpetruska
(18. 8. 2011, 15:35)
|
tak ho zde zveřejněte,maminky ám jistě své názory napíší |
ODPOVĚDĚT
|