![]() |
|
|
|
|
![]() |
Jana H. (prozek) ID 500676 , mimibazar.cz/prozek (18. 1. 2018, 14:13) |
Nejsem spokojena, nulova komunikace, balik prisel po 10 dnech od odeslani na ucet. ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jana T. (tojanda) ID 317327 (9. 12. 2015, 14:14) |
Bohužel nemohu doporučit. Dvakrát jsem se předem ptala, zda bunda má nějaké vady, paní nenapsala nic. Když balíček přišel, zjistila jsem, že je nahoře u krku dost potrhaná látka kolem druku, na to už jsem žádnou odpověď nedostala. Nesolidní jednání, komunikace špatná, nedoporučuji. | |
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Šárka M. (sendy234) ID 319046 (24. 11. 2015, 9:44) |
Paní Martinu nemohu doporučit.Zklamalo mě velice její jednání.Vůbec se mnou nekomunikovala a nakonec napsala,že bunda je prodaná a přitom sem byla jako 1.zájemce. Za mě rozhodně NE!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Lenka D. (světlo12) ID 564790 (20. 9. 2015, 21:33) |
Absolutní nespokojenost, minulý týden jsem od paní koupila zimní bundu za 320 Kč (v inzerátu bylo napsáno super stav, bez vad), když bunda došla chyběly na zipu zuby (oprava mě stála 130 Kč), toto mi nepřipadá jako super stav, bez vad. Paní jsem ihned psala email, ale vůbec se neozvala. | |
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Hana š. (hansib) ID 104706 (22. 3. 2015, 8:05) |
Děkuji za bezproblémový obchod,bunda pro syna je fajn ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Ivana V. (kluska) ID 44261 , mimibazar.cz/kluska (17. 11. 2013, 11:50) |
Paní Martinu nedoporučuji, včera jsem se dotázala jestli by nesnížila cenu sukýnky na cenu včetně pošty. Sukni měla v nabídce min.14 dní bez zájemce.Ačkoliv se během hodiny po mém dotazu přihlásila na mmb odpověď přišla až večer."Ne, mám další zájemkyni". Tak jsem odepsala téměř hned co jsem obdržela tuto odpověď:" byl to dotaz ,sukni bych si vzala i za původní cenu."Odpověď žádná ikdyž přihlášená byla. Zboží bylo evidentně postoupeno další | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Ivana V. (kluska) ID 44261 , mimibazar.cz/kluska (17. 11. 2013, 11:54) |
zájemkyni.To vlastně bylo jasné už z odpovědi.Nejsem první komu něco takového paní Martina udělala.Stačí prolistovat hodnocení. Martino co třeba to příště napsat takto: Na sukni slevu neposkytnu mám další zájemkyni.Vemete si ji? Vypadá to lépe, že a je to asi i férovější ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Naďa Z. (greenova) ID 49803 (1. 11. 2011, 21:10) |
Já jsem s paní Martiny zklamaná, byla jsem první zájemce na věc, odpověděla mi na mé dotazy k věci a když jsme chtěla podkaldy k platbě, tak to prodala někomu jinému ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |