|
Míla N. (milumilu)
ID 52680
(8. 10. 2018, 7:00)
|
Je mi líto, ale stále musím trvat na svém negativním hodnocení. Paní se neozvala, zboží nepřišlo a očividně už ani nepřijde a peníze také nevrátila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Míla N. (milumilu)
ID 52680
(24. 9. 2018, 9:19)
|
Paní mi za nedodané a mnou již v červnu zaplacené zboží stále nevrátila peníze ani nekomunikuje. Varuji před nákupem! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Míla N. (milumilu)
ID 52680
(21. 8. 2018, 14:46)
|
Dobrý den, nevím, co se děje a nerada bych někomu křivdila, ale 27.6.2018 jsem zaplatila za objednané zboží, odeslání na mou adresu se zpozdilo dovolenou, kdy prý pověřená osoba balíček neodeslala, pak se prý zasekl na poště a měla jsem čekat, zda budou s poštou řešit reklamaci, či jiný postup. Paní přislíbila v případě ztráty balíčku vrácení peněz. Bohužel už měsíc nemám od paní Michaely žádné zprávy, nereaguje na e-maily ani na vzkazy |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana F. (sulla)
ID 152693
, mimibazar.cz/sulla
(25. 8. 2016, 9:53)
|
Není co dodat,objednáte si tílko,barvy fuchsie-dle uv.fota A DODÁTE -NE RUŽOVÉ.,a p. vám pošle ružové,na vysvětlenou mi napíše že uvádí že má oranžové,a že to na fotu není fuchsiový odstín,ale oranžová barva.Potom zbývá dodat - ale přeci fialová není oranžová. |
ODPOVĚDĚT
|