![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
DANA HOJGROVA (DANINEC) ID 63532 , mimibazar.cz/daninec (10. 5. 2010, 20:03) |
Je mi moc líto že musím udělit negativ,ale závazná objednávka povlečení s prosbou o posečkání platby....načež jsem ve všem vyhověla.Po týdnu kdy měla paní zaplatit mi napsala že povlečení nechce-Celých 7 mi mohla dát vědět že objednávku ruší.Musím jej také objednávat,platím poštovné a balné +cenu povlečení..nezlobte se ale tohle se nedělá,Porušila jste podmínky prodeje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Gabriela H. (mámalumpíků) ID 212 (10. 5. 2010, 20:56) |
Situace mě mrzí o to víc, že v Podmínkách prodeje máte, že zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Předpokládála jsem tím pádem, že zrušení objednávky /navíc s omluvou/ je také možné. Přijde mi to ještě mírnější varianta než vrácení zboží bez udání důvodu. Myslím, že negativní hodnocení je pro nečestné jednání a ne pro situaci, kdy jsem měla důvody ke zrušení objednávky. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |