Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Radek H. (REPESOPIK) ID 21707

ÚČET BYL POZASTAVEN
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707
mimibazar.cz/REPESOPIK
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
Registrace: 29. 8. 2006
Naposledy: 21. 12. 2008, 0:38
Aktualizace: 11. 12. 2008, 10:03
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 303
VŠECHNY FOTOGRAFIE 24
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 13 negativních hodnocení
Renata B. (smouha) ID 4980 , mimibazar.cz/smouha (17. 1. 2009, 23:13)
Tak i já se přidám :( objednala jsem si pro syna vánoční dárek již 9.10 v hodnotě 1315kč a poté co balíček stále nikde, jsem se dozvěděla, že již věc asi nebude, odstoupila a požádla o návrat peněz, ale ty jsem do dnešního dne neviděla a již ani žádnou zprávu (N)
ODPOVĚDĚT
Iva B. (ivaber) ID 5419 (7. 1. 2009, 14:57)
Dobrý den,

taky dodnes marně čekám na balíček objednaný a zaplacený 9.12.2008, v celkové hodnotě 395 Kč. Poslední informace, kterou mám, je, že zboží bylo odesláno 20.12., ale k nám na poštu nic nedorazilo. Na maily už nikdo neodpovídá (N).
ODPOVĚDĚT
Alica T. (amaivet) ID 118871 , mimibazar.cz/amaivet (4. 1. 2009, 19:11)
Dobrý večer,
nerada pišu negativní hodnocení, ale tentokrát jsem, bohužel, nucena (N) Patřím taky mezi poškozené klienky. U inzerenta jsem si objednala jako vánoční dárek pro naši malou dcerku chodícího pejska na vodítku, dne 2. 12. 2008 jsem na účet pana Haněla poukázala sumu 608,- Kč. Od té doby žádná zpráva ani balíček. Jistě nemusím opisovat zklamání dcerky a mé taky... :'( Je mi líto, pane Haněl, že jsem si dřív nepřečetla Vaše hodnocení...
ODPOVĚDĚT
Dita Š. (dit) ID 23419 (upraveno 3. 11. 2008, 9:31)
Dlouho jsem zvažovala , jestli se mám s ostatníma maminkama podělit o svou špatnou zkušenost a jak vidím , udělat to prostě musím , aby další z Vás nenaletěla! :-@ Zjišťuji , že scénář je stále stejný - paní si nechá zaplatit , zboží NEPOŠLE (N) (N) (N) a na jakékoliv výzvy naprosto nereaguje!!!Dokonce v mém případě se ani nesnaží se vymlouvat , prostě " mrtvý brouk" 8o| 8o| 8o|Vážené maminky , dobře si rozmyslete , jestli opravdu chcete nakupovat u téhle paní :-S .Já Vám to rozhodně NEDOPORUČUJI! (N) Nemám peněz na rozdávání , protože pečuji o dvě děti a z toho jedno je těžce zdravotně postižené , takže každá koruna se nám hodí , ale tato paní má asi závažnější problémy , když jí není hloupé se takhle obohacovat a zneužívat nic netušící zákazníky.Tak si za ty naše peníze teda kupte dárek k Vánocům,třeba Vás to potěší! :-( :-( :-( Už od Vás NIC nečekám,jen se prosím Vás nad sebou aspoň zamyslete!!!Šuléřová Dita , Ostrava. (F) (F) (F) Pravděpodobně na základě tohoto hodnocení se mi dostalo "vysvětlení" na následně mi byly vráceny peníze! :-)Takže nakonec to dopadlo spravedlivě : já jsem se obohatila o jednu špatnou zkušenost a provozovatelé tohoto e-shopu o fakt , že nekomunikovat se zákazníkem je velká chyba!
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (4. 11. 2008, 21:37)
Bohužel za nedodání zboží mohla česká pošte a ne mi.
To že o víkendu neodpovídám na meily máme i v obchodních podmínkách jelikož jsme tuto dobu většinou mimo přístup na net.
To že Vám kolegyně odpověděla ze zpožděním je naše chyba, Platbu Vám odeslala zpět ihned jakmile ji česká pošta oznámila že zásilka se nenachází ani u Vás na poště ani u nás . Reklamaci na poště jsme vyřešili do týdne což dle mne není dlouhá doba
ODPOVĚDĚT
Radek J. (javor) ID 17397 (1. 11. 2008, 18:59)
koukám,že na náše vzkazy ani nereagujete??? Nemáme ani pouzdro ,ani peníze.....Budu nucená vám napsat pěkně ošklivé hodnocení...a věř te že si vas seženu a ty peníze z vás dostanu!!!!mrzí mě to,není to zrovna moc peněz,ale půjčovna opravdu ale nejsme!!!!!Bud začnete reagovat na mé vzkazy a normálně v klidu se domluvíme...anebo jsou i jiné páčky!!!!!Pouzdro jsme zaplatily 23.9.2008 a dodnes nic nemáme!!!!!!ŽÁDNÉ VÝMLUVY MĚ HLAVNĚ NEZAJÍMAJÍ!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@.....TĚCH UŽ MÁM DOST!!!!!!!! (6) (6) (6) (6) (6) (6)..Jste nespolehlivá,vůbec vás nikomu nedoporučuji....každý den chodíte na mmbazar,ale nebyla jste schopná něco řešit!Snad po několika záporným hodnocení se to naučíte!!!!!!Stačí jen komunikovat!!Což Vám jaksi chybí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Javorská Pavlína
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (16. 11. 2008, 17:09)
Na všechny Vaše meily bylo odpovězeno do 48hod.,
Zapomněla jste napsat že za zpoždění balíčku mohl dodavatel o čemš jste byla informována.
Balíček jste obdržela ze zpožděním a bylo Vám vráceno poštovné -
ODPOVĚDĚT
Petra M. (petramal) ID 35671 , mimibazar.cz/petramal (3. 1. 2008, 15:17)
:-@ :-@ :-@Buhožel i já musím napsat velmi záporné hodnocení objednávala jsem několik hraček dětem na vánoce 14.11 již s takovým to předstihem, 4.12 jste mi napsali, že neseženete svíticího madvídka, kterého byly plné obchody, peníze jste mi naštěstí ihned vrátili, což si nemůžu aspoň v tomhletom stěžovat, 11.12 došel balík krabice poškozená, naštěstí nic nechybělo, jen omalovánky, které jste mi psali že jste zapomněli přibalit a že je posíláte zvlášť 20.12 jsem vám psala že mi dosud nepřišly, paní Renata mi psala, že nemá na starost objednávky, že se kolegyně ozve, dnes je 3.1.2008 a nějak pořád nedorazily, a ani váš mail aspoň s omluvou, nebo tak něco, prosím o zaslání peněz za omalovánky zpět, bohužel je to má opravdu 1takto špatná zkušenost z MMBazaru s Vámi (N) (N) (N)v žádném případě Vás nikomu nedoporučuji i přesto, že máte širokou nabídku různých věciček, raději bych si něco připlatila, než tahleta nejistota!!!!!!!! (6) (6) (6) 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janka.S) ID 44608 , mimibazar.cz/jankasedlakova (2. 1. 2008, 16:56)
bohužel já musím napsat velice záporné hodnocení (N)
První věc se kterou jsem byla velice nespokojena byla komunikace - v polovině listopadu jsem si objednala hračky a dorazily mi až 19. prosince což bylo tři dny před posledním vánočním víkendem. Balíček mi dorazil nekompletní takže jsem již neměla možnost hračku objednat. A ani jsem na to nebyla upozorněna předem, až den předtím než balíček dorazil. Mezitím jsem byla ujištěna že hračky jsou a že mi budou doručeny tento týden...pak následný týden...pak v pondělí... a nakonec dorazily až ve středu toho 19. prosince (6) Byla jsem Renatou a Radkou požádána abych zaslala číslo účtu na které mi budou vráceny peníze a zatím se tak vůbec nestalo :-@ :-@ Takže nemám ani dárek ani peníze :-@ A na mé dotazy prostřednictvím mailu taktéž neodpovídají :-@ Tohle byl nejhorší obchod který jsem zde na MMB provedla (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (3. 1. 2008, 14:12)
HODNĚ LIDÍ CHÁPU,ALE VÁS TEDA NÉ .BYLA JSTE UPOZORNĚNA ŽE NÁM HVĚZDIČKU UKRADLI VIZ E-MAIL(Dobrý večer,
máte pravdu nevedeli jsme to drive jeliko? jsme pro vás meli připravené hvezdy dve a čekali jsme na prostíraání bohu?el kdy? dorazilo prostírání tak jsme zjistili ?e hvezda která byla určena pro vas ve skládečjku chybí ( má tam přístup ochranka - jako? do celeho objedktu) tak jsme ji objednavali znova u vyrobce.
Petra a Renata)
VAŠE ODPOVEĎ KTERÁ PŘIŠLA (a to jste nevěděli dříve ?e nebude jedna hvězda? Je 19.prosince a já mám
objednávku udělanou u? více ne? měsíc. Kde teď mám shánět dal?í kdy? to měl
být dárek k vánocům ??

Volala jsem vám minulý týden a mailem jste MI napsali ?e balík odesíláte. To
u? MI mimochodem slibujete více ne? 14 dní. Tak kde teda je??

Jsem velice nespokojena s obchodem s vámi



Sedláková Jana
MY JSME TAKÉ MOC RÁDI ŽE JSME VÁS POZNALI A ŽE DOKÁŽETE POCHOPIT TAKOVOU VĚC JAKO JE KRÁDEŽ
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janka.S) ID 44608 , mimibazar.cz/jankasedlakova (3. 1. 2008, 18:58)
ano??? A kde teda jsou mé peníze když TEDA VÁM HVĚZDIČKU UKRADLI? Nepřipadá vám to také nevhodné když máte MÉ peníze a zatím jste mi je nevrátila????
ODPOVĚDĚT
Jitka Ondřichová (Jita29) ID 48430 (21. 12. 2007, 17:46)
(N) (N) (N) (N) Balíček nedorazil, aukci jsem vyhrála 9.12, platbu jsem uskutečnila 10.12. Špatná komunikace :-S :-S :-S a zkažený dárek pod stromeček 8o| 8o| 8o|, na který se moji synové těší. :-S :-S :-@.
Jitka
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (22. 12. 2007, 11:03)
Dobrý den .
Vánoční svátky jsou plné stresu .Tak Vás docela chápu že jste naštvaná ,ale mi jsme Vám balíček odeslali v čas .Bohužel jsme jen internetoví obchod a s naší českou poštou nemáme nic společného .Nabízela jsem Vám doručení kurýrní službou .Viz e-mail
(Dobrý večer,
vzhledem k časové tísni bych doporučovala odeslat balíček jako obchodní balík ( pošta by jej měla doručit do 48hod. po podání).
Pokud budete chtít balíček odeslat jen doporučeně bude celková suma 226,-Kč. Pokud se rozhodnete pro obchodní balík bude celková suma 251,-Kč. Krásný večer Petra)
Vaše odpověď (Dobrý večer,
včera jsem již odeslala peníze na Váš účet 232 Kč. Způsob odeslání nechám na Vás, stačí mi doručení do vánoc.

přeji pěkný večer.
Ondřichová

BOHUŽEL ČÁSTKA KTEROU JSTE ZASLAL NENÍ DOSTAČUJÍCÍ PRO ZASLÁNÍ KURÝRNÍ POŠTOU -A BYLA JSTE UPOZORNĚNA TAK SE PROSÍM NEROZČILUJTE TU ŠANCI JSTE DOSTALA JAKO PLNO DALŠÍCH CO JÍ VYUŽILY A DÁRKY BUDOU MÍT POD STROMEČKEM A KOMUNIKACE S VÁMI JE 6X VAŠE OTÁZKA 6X NAŠE ODPOVĚĎ JE MI TO MOC LÍTO ŽE VÁM BALÍK NEDOŠEL ALE CHYBA JE NA VAŠÍ STRANĚ .PŘEJI KRÁSNÉ SVÁTKY MOŽNÁ ŽE O VÁNOČNÍCH SVÁTKÁCH SI ZLEPŠÍTE STRESOVOU NÁLADU RENATA (hello)
ODPOVĚDĚT
petra j. (apolo) ID 8888 , mimibazar.cz/apolo (19. 12. 2007, 22:26)
dobrý večer,
všimla jsem si,že jste dnes byl na bazárku i na aukcích,psala jsem Vám e-mail ohledně balíčku,který mi stále nedošel,zdá si mi to nějak podezřelé,nechápu proč nereagujete a neodpovídáte
Petra (N) (N) (N) 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (upraveno 20. 12. 2007, 22:25)
Dobrý den,
Vaše hodnocení je neoprávněné.
ad1, 12.12. byla připsána platba na náš účte a 14.12. jsme odeslali balíček
ad2. Na poslední meil jsem Vám odpovídala dnes v 03:46
Pokud se Vám to zdá podezřelé tak bych asi celou noc nebalila balíčky aby je dnes mohl kurýr odvést aby je všechny děti pod stromečkem měli.
Zajisté jste se již byla zeptat u Vás na poště jestli tam balíček není.
ODPOVĚDĚT
petra j. (apolo) ID 8888 , mimibazar.cz/apolo (20. 12. 2007, 15:47)
To si snad děláte srandu??? 8o| 8o| 8o| já od Vás do dnešního dne nedostala ani balíček ani žádný e-mail.Po týdenní urgenci,kterou jsem Vám poslala,že stále balíček nepřišel,jste se mi omlouvala,že toho máte před vánoci moc,že jste balíček odelala,ted píšete,že jste balíček odeslala teprve včera .Aukci jsem vyhrála 1.12.07 to byla sobota a platbu uhradila 3.12.07 DNES MÁME 20.12.2007 :-@ :-@ :-@ A JÁ BALÍK STÁLE NEMÁM Petra
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (upraveno 20. 12. 2007, 23:41)
12.12.2007 Příkaz k úhradě z JPÚ JIRICKOVA PETRA 110,00 CZK
1024514668/5500 0000008888 31 341,56

Tak to je v první řadě Vaše platba na náš účet .Milá paní Jiřičková odesíláme Vám Vaší platbu zpět potvrzení zkopíruji sem do hodnocení .Až Vám přijdou puzzle pod podacím číslem BX160782109X Tak si je nechte od nás pod stromeček (hello)
V druhé řadě jsme nepsali že jsme balily balíček ale že jsme balily balíčky celou noc a tím jsme Vám nemohli ihned odpovědět na e-mail .Na Váš e-mail Vám bylo odpovězeno ve 03.46 .Paní Jiřičková přejeme Vám krásné Vánoce a chtělo by to lepší jednání (jezisek)
Váš příkaz k úhradě z účtu číslo 211217648 na účet číslo 1024514668/5500 na částku 110 CZK, KS nezadáno, VS nezadáno, SS nezadáno, splatný dne 21.12.2007, zpráva pro příjemce Vrácená platba Radek Haněl byl přijat bankou.
ODPOVĚDĚT
Petra R. (Jirasek) ID 6185 (10. 11. 2007, 14:27)
Dobrý den,
musím se bohužel připojit také k negativnímu ohodnocení. (N) (N) (N). Objednala jsem si povlečení pro synovce k narozeninám. Balíček se nejdřív "ztratil" na poště, pak přišlo úplně jiné povlečení a nakonec balíček se správným povlečením "zničila pošta" a nové povlečení už není skladem. Takže suma sumárum ani po měsíci jsme neměli povlečení. :-S :'( Na obhajobu musím říct, že se mnou paní komunikovala a vrátila v brzké době penízky za povlečení, přesto už si u Vás neobjednám. objednávám na MMB dost ale tohle se mi ještě nestalo. :-S :-(
ODPOVĚDĚT
Martina P. (bambala) ID 38287 , mimibazar.cz/bambala (7. 11. 2007, 9:42)
Připojuji se k negativním hodnocením (N) (N) (N) 14.10 jsem poslala peníze za objednané zboží, poté mi bylo zděleno, že není na skladě, tak jsem čekala a balíček mi přišel až dnes 7.11. a to jsem ho ještě dvakrát urgovala. Paní Renata mi lhala, že byl odeslán minulý týden ve středu, ale byl odeslán až v pátek. Nechápu proč si necháváte posílat peníze za zboží, které nemáte. Ostatní prodávající zboží nejprve objednají a potom si nechají poslat peníze. Je to má nejhorší zkušenost, už si u Vás nikdy nic neobjednám. Martina :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (7. 11. 2007, 11:20)
Dobrý den .
DODACÍ LHUTY
- u zboží které je skladem (oblečení) odesíláme do 24hod. po obdržení platby
- u zboží které není skladem (hračky,kočárky atd.) je závislé na rychlosti dodavatele většinou 2-21 dní po obdržení platby.Pro objednané zboží jezdíme každý pátek a následující týden zboží rozesíláme .( Jedná se převážně o nové zboží ) nejedná se o oblečení :-(

Kdyby jste četla vzkazy tak by jste věděla že pošta nepracuje tak jak má.
Vzhledem k tomu že 2.11. byl pátek nemohli jsme balíček odeslat jelikož každý pátek jezdíme pro zboží,( což jsme Vám psali meilem) a technicky ani časově nelze zvládnout odeslat balíčky.
Bohužel to že balíček ležel dva dny na poště mi bohužel neumíme ovlivnit.
ODPOVĚDĚT
Daniela K. (bambam) ID 72685 (26. 10. 2007, 11:14)
Moje hodnotenie je bohuzial negativne (N) bola mi zrusena objednavka :-S ze vraj po urgenciach, ale ani jedna urgencia neprisla, som ochotna zverejnit tu celu nasu komunikaciu (N)

Daniela
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (26. 10. 2007, 17:31)
Dobrý den .
Vaše hodnocení je neoprávněné . 8-|
Žádala jsem Vás aby jste nám potvrdila objednávku neboť posílat objednané zboží na Slovensko stojí nás a né Vás 400Kč které platíme mi abychom Vás ušetřily tak vysokého poštovného.Několikrát se nám stalo,že si ze Slovenska někdo něco objednal a zboží nám tu zůstalo ležet .Proto každého žádám o portvrzení objednávky Vás jsem meilem žádala o toto potvrzení 3x a cca po 3 týdnech jste se ozvala že chcete doručit zboží. Nereagovala jste ani na platební podklady.Nezlob te se ale jako prodávající mám právo zrušit objednávku u které se mi něco nezdá Renata
ODPOVĚDĚT
Daniela K. (bambam) ID 72685 (upraveno 28. 10. 2007, 18:01)
Taketo vybavovanie na verejnosti neuznavam, preto uz len na upresnenie. Bolo to 13 dni, pocas ktorych som sa Vam neozvala (pocas nich som hladala niekoho, kto ma ucet v banke ako Vy). Za ten cas ste mi neposlali ani jeden mail. Celkovo v troch mailoch od Vas pisete iba o moznosti platby do Ciech a ani v jednom maily, ktory ste mi poslali ste ma neziadali o potvrdenie rezervacie. Nikde ste neuviedli termin, dokedy mam zaplatit, preto som sa neponahlala s platbou. Ak si skontrolujete maily, zistite, ze to bolo takto. To je uz vsetko, viacej k tomu nemam. Daniela
ODPOVĚDĚT
Daniela N. (Aleinad) ID 54847 , mimibazar.cz/aleinad (13. 9. 2007, 12:36)
Dobrý den, bohužel, musím udělit velmi špatné hodnocení (N) (N) (N). Koncem července jsem u vás objednala penál pro svého syna, který teď nastupoval do 1. třídy. Zaplacený byl 20.8. a dorazil po několika urgencích až dnes t.j. 13.9.!!! Při první urgenci, mě bylo sděleno, že jste koncem srpna byly na dovolené a nebyl čas vyřídit objednávky, při druhé urgenci jsem se dozvěděla, že penál, který jsem si obejdnala, jste zaslali omylem jiné paní, která si ho nechává a mě posíláte jiný typ, sice o 100,- Kč dražší, ale protože syn už do školy nastoupil, musela jsem mu pořídit provizorní penál a dnes na poště, když už jsem si ho konečně mohla jít vyzvednout mě ho nechtěli vydat, neboť jste zvládli splést i moje křestní jméno.
To byla taková tečka za tímto ne příliš vydařeným obchodem. :-(
Daniela Nárožníková
ODPOVĚDĚT
Radek H. (REPESOPIK) ID 21707 , mimibazar.cz/REPESOPIK (13. 9. 2007, 14:47)
Dobrý den.Reaguji na Vaše hodnocení.Které je bohužel oprávněné.
Na naší obhajobu mohu jen napsat.Vzhledem k velkému množství objednávek a ktomu naše první dovolená( do 3.9.2007) nám nastal v odesílání balíčku velký chaos který jsme se snažili zvládnout jak jen se dá.Nastoupili nám děti do školi a museli jsme dát vše dohromady.Jsme ponaučeny pro příští rok.Určitě se podle toho zařídíme .Snažili jsme se Vám omluvit tím že jsme Vám zaslali penál o více než 100kč dražší a ještě jednou se Vám moc omlouváme .Renata a Petra
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu