Lenka S. (Lena S.) ID 218290
|
|
mimibazar.cz/lenas
|
Oblast: Praha |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 5. 2009 |
Naposledy: 27. 3. 2024, 21:54
|
|
|
|
|
|
Simona D. (simd)
ID 104174
, mimibazar.cz/simd
(19. 10. 2013, 9:46)
|
Bohužel musím napsat negativní hodnoceí. Přemýšlela jsem o tom hodně dlouho, ale paní Lenka nereaguje na moje emaily a nemá zájem reklamaci řešit. Ještě jsem se nesetkala na MMb s člověkem, který by absolutně odmítal jakýkoliv kompromis. Jen chci upozornit ostatní, až budete dávat vědět, že váš balíček dorazil v pořádku, nejdříve zkontrolujte důkladně celý obsah a funkčnost!!!! NEDOPORUČUJI !!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka S. (Lena S.)
ID 218290
(19. 10. 2013, 22:24)
|
Zboží jste ode mne koupila použité, ale funkční. Vše před odesláním podkladů kontroluji!!! Balíček k vám docestoval a další den jste za něj také PODĚKOVALA.Všichni kupující hodnotí obsah a funkčnost a né služby ČP. Nemůžu posoudit, jak vám k následné závadě došlo. Na vaše zprávy jsem odpovídala. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Erika S. (windy)
ID 1380
, mimibazar.cz/windy
(13. 10. 2009, 13:50)
|
Já Bohužel s touto maminkou moc spokojená nejsem Na mne zapůsobila jako nesympatická a zbrkle jednající maminka. Takovou zbytečnou hysterickou scénu, kterou rozpoutala kvůli jednomu dni zpoždění jsem ještě jinde nezažila. Dle domluvy balíček poslaný v pátek odpoledne dorazli v úterý ( což je celkem normální), ale paní ho chtěla v pondělí. Jinak veškerá komunikace byla z mé strany v pořádku, maily mám uložené. Více omluv už posílat nebud |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka S. (Lena S.)
ID 218290
(upraveno 13. 10. 2009, 15:05)
|
Milé maminky, nakoukněte k pani na moje hodnocení a jak to celé bylo a posudte. Foto balíčku který měl být odeslán nejdříve 6.10., potom 9.10., mám k nakouknutí v albumu u rod. fotek. Jestli paní připadá hysterické, slušně žádat o odeslání balíčku( PŘEPIS MÉ KORESPONDENCE JE V HODNOCENÍ U PANI a také u mě ve fotkách), tak to nechápu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Erika S. (windy)
ID 1380
, mimibazar.cz/windy
(14. 10. 2009, 15:39)
|
Já nemám co řešit, balíček k Vám dorazil v termínu, jestli jste ho čekala o den dřív, je mi líto, poštu neurychlím. Na Vaše každodenní e-maily už mne ani nebavilo odpovídat. Prostě sestra musela nečekaně odjet, což jsem Vám psala, už nevím jak Vám to vysvětlit..Nic jsem neprovedla, omluvu ode mne nečekejte. Myslím, že Vaše dokumenty o naší korespondenci málokoho budou zajímat.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Lenka S. (Lena S.)
ID 218290
(upraveno 14. 10. 2009, 17:18)
|
Jestli zákaznici potvrdím odeslání balíčku, tak to platí. Vy jste mi to potvrdila 2*, ale nebyla to pravda. Odeslala jste ho v pondělí, až po mém hodnocení (12.10.). TOTˇ VŠE |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|