|
|
radka k. (kubaska)
ID 58731
, mimibazar.cz/kubaska
(28. 8. 2009, 17:27)
|
Bohužel i já musím napsat negativní hodnocení. Za vadnou ( podotýkám novou ) pláštěnku jsem poslala okamžitě peníze zpět vč.původního poštovného. Na jiném jsme se nedomluvily Vzhledem k tomu, že paní Martina reagovala velice arogantně a dokonce se pokoušela vyhrožovat negativním hodnocením a ohlášením správci MMB , rozhodla jsem se dále nereagovat. Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Kafková (Jukina)
ID 22597
, mimibazar.cz/jukina
(30. 8. 2009, 21:00)
|
Vážená, prodala jste mi poškozené zboží a neměla jste ani kus slušnosti mi vrátit mé vynaložené náklady. Mně to stálo peníze, zboží nemám a ještě mi píšete hodnocení ? Bohužel někteří lidé některé věci asi nikdy nepochopí. A to, že jsem vám napsala, že vám budu nucena udělit hodnocení a kontaktovat admina, nebyla výhrůžka, ale holý fakt, oznámila jsem vám to---co nám nespokojeným zákazníkům také jiného zbývá. Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zbyněk P. (sierus)
ID 25329
(25. 5. 2009, 22:30)
|
VŠICHNI POZOR NA TUTO PANÍ, KTERÁ SI OBJEDNALA POVLEČENÍ A OSOČILA MĚ Z TOHO, ŽE JSEM POSLAL FLEKATÉ A DĚRAVÉ POVLEČENÍ. KDYŽ JSEM NABÍDL VRÁCENÍ PENĚZ (I KDYŽ MÁM SVĚDOMÍ ČISTÉ), TAK ODMÍTLA S TÍM, ŽE CHCE PO MĚ ZAPLATIT I DVOJÍ POŠTOVNÉ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Kafková (Jukina)
ID 22597
, mimibazar.cz/jukina
(25. 5. 2009, 23:19)
|
Vážený pane, prodal jste mi špinavé a děrané povlečení, proto nevidím důvod, proč bych měla za vás platit poštovné a to dvojí. Chtěla jsem povlečení pro své miminko, ale toto hodím tak akorát do koše, protože by se ho člověk jen štítil než aby si tohle dal do postele. Martina |
ODPOVĚDĚT
|