Jana V. (bertík) ID 2298
|
|
mimibazar.cz/bertik
|
Oblast: Šternberk |
Telefon: 777125841 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 5. 2005 |
Naposledy: 2. 1. 2017, 19:18
|
Aktualizace: 23. 10. 2015, 12:06
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (trojkolka)
ID 96552
, mimibazar.cz/trojkolka
(6. 4. 2010, 15:39)
|
Domeček šitý podruhé se slibem "ušiji kvalitněji a lépe" přišel znovu ve stejně špatné kvalitě šití. Poslala jsem po dohodě zase zpět. (již dvojí poštovné paní odmítá zaplatit).Jedná se o nekvalitní zakončení rohů, nedodržení stejné délky jednotlivých kusů, šňůrky nejsou vůbec zakončené a jsou nepochopitelně různých odstínů(jedna je jiná než ty ostatní). Maminky, které nebyly spokojené, nenapsaly hodnocení (zjistila jsem si).Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana V. (bertík)
ID 2298
(upraveno 9. 4. 2010, 11:18)
|
Domeček, který jsem Vám šila jako první, je už u jiné majitelky a ta je s ním navýsost spokojená. Vaše podněty k reklamaci byly malicherné a neopodstatněné. Přesto jsem Vám nabídla ušití znovu a bylo to totéž. To, že jsem se s Vámi nedohadovala, je jen to, že Vás nenutím, abyste měnila názor, nemám to zapotřebí. A ani to nebudu dělat teď. Pokud ale chcete očerňovat moji práci takto, budu se bránit také takto veřejně. Šiju poctivě a stojím si za tím. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana V. (bertík)
ID 2298
(9. 4. 2010, 11:22)
|
Na vrácení peněz za poštovné nemáte nárok, tak je to ustaveno v obchodním zákoníku: doprava zboží k reklamaci je věcí zákazníka. Krom toho i já platila jedno poštovné navíc u druhého domečku a to jen proto, že jsem se snažila Vám vyhovět. Mé zákaznice stěží můžete znát...pokud se nenabouráte do mých mailů. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lenka M. (trojkolka)
ID 96552
, mimibazar.cz/trojkolka
(9. 4. 2010, 15:51)
|
vracela jsem nekvalitně ušitý domeček, ne vaši snahu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jitka D. (Ayra)
ID 3251
, mimibazar.cz/ayra
(12. 4. 2010, 7:32)
|
Nedá mi to. Naprosto nechápu, proč se oháníte obch. zákoníkem, když evidentně podnikáte načerno. Jste opravdu hodně neznalá. Kupující není podnikatel, tudíž se řídí občanským zákoníkem - podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, to zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace - výdaje na cestovné, poštovné ... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lenka M. (trojkolka)
ID 96552
, mimibazar.cz/trojkolka
(16. 4. 2010, 11:48)
|
peníze za poštovné mám na účtu. děkuji. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|