Jana D. (Jajdda) ID 233367
|
|
mimibazar.cz/jajdda
|
Oblast: Holešov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 7. 2009 |
Naposledy: 7. 7. 2021, 8:42
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(19. 5. 2010, 9:38)
|
Paní je velmi NESPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK, který dělá objednávky a pak neustále zboží mění a požaduje neustálé hrazení všech nákladů . Pokud budete zákaznici odesílat zboží mějte raději trpělivost  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(upraveno 19. 5. 2010, 23:40)
|
Nevím, kdo by byl spokojený, kdyby mu po více než 2 měsících od objednání přišel hrníček pro miminko v páchnoucí krabici od bot! Prodávající místo toho, aby se omluvila a sjednala nápravu, raději lže a hrníček pak nejspíš pošle dalšímu zákazníkovi, který do něj svému miminku bude dávat pití. FUJ! Dávejte si pozor, protože ani obchodní podmínky e-shopu nejsou v souladu s legislativou. Vše mohu doložit. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(upraveno 20. 5. 2010, 20:42)
|
Vážená paní, hrneček Vám byl v pořádku zaslán , Vám se nelíbila barva a tak jste chtěla jiný, ten se zaslal a opět nespokojenost. Tudíž dle Vaší žádosti jsem ho přijala zpět platba byla vrácena, nehodlám se s Vámi dohadovat. A jen zahlcujete na MMb stránky nesmyslím psaním. Měla by jste se raději věnovat dítěti než vysedávat u PC s blbostmi.. Vy mě neurazíte.. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(21. 5. 2010, 21:12)
|
Kdybyste mi hrníček nezaslala v páchnoucí krabici,od níž načichl,tak bych si jej ráda nechala a nemusela jsem si ho kupovat jinde. Tvrdila jste mi,že jste hrníček poslala na reklamaci k dodavateli spolu s mým Uplatněním rozporu s kupní smlouvou,ale vyjádření dodavatele jste mi neposlala. Tak si oprávněně myslím,že jste dodavatele nekontaktovala,protože chyba byla na Vaší straně,jen ji odmítáte přiznat. Takoví prodejci jako Vy dělají ostudu seriózním e-shopům. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(22. 5. 2010, 16:27)
|
Vážená paní Doleželová, jste už trapná!!!! Mojí povinností není dokládat Vám vyjádření jelikož jste odstoupila od smlouvy nikoliv jste zboží reklamovala. Pletete si pojmy. V případě reklamace by Vám byl hrnek vrácen zpět nebo vyměně podle odpovědi dodavatele. NEHODLÁM SE S VÁMI NEUSTÁLE DOHADOVAT - tak jako na Vaše opakující se přihlouplé meily tak na tohle už nebudu odpovídat. Bože jste vážně zvláštní člověk!!! Hrnek jste vrátila peníze Vám byly |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(22. 5. 2010, 22:04)
|
Podle stoupající agresivity Vašich zpráv se domnívám, že nejste v pohodě. To rozhodně nebylo mým cílem, naopak, chtěla jsem se s Vámi dohodnout. Poslala jsem Vám "Uplatnění rozporu s kupní smlouvou" (ne "Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě", to je zásadní rozdíl), a na to byste měla reagovat jako na reklamaci. Vy to ale raději řešíte urážkami... No, aspoň mohou i další Vaši případní zákazníci vidět, jak komunikujete, když se vyskytne problém. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 14:06)
|
Dobrý den, neznáte mne tak nemůžete soudit zda jsem agresivní, bohužel s ......ými lidmi se špatně hovoří. Já narozdíl od Vás nikoho neurážím začala jste si Vy .Takže naposledy. V dopise jste žádala o vrácení peněz na účet. Zboží bylo bez vady, tudíž jak neustále omýláte dokola - ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU NEVZNIKL nebylo možné tuto situaci řešit jako reklamac, navíc bylo vráceno ve 14tidenní lhůtě jednalo se o odstoupení od smlouvy. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:51)
|
plus náklady spojené s vyřízením uplatnění rozporu s kupní smlouvou, tj. poštovné 49 Kč, celkem 238 Kč, na můj účet č. ..., a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů." Prodávají trvdí, že hrníček spolu s mým dopisem poslala dodavateli, ale odpovědi dodavatele jsem se dosud nedočkala. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:52)
|
Toto je dopis, který jsem poslala: "Věc: Uplatnění rozporu s kupní smlouvou Vážená paní Valtová, dne 19.2.2010 jsem ve Vašem internetovém obchodu www.uzizalky.cz objednala mimo jiné Tommee Tippee netekoucí hrneček 9+. Zboží bylo dodáno bez faktury dne 23.4.2010 volně ložené v páchnoucí krabici od bot, od níž načichlo a páchne. Uplatňuji rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádám Vás o vrácení částky 189 Kč za hrneček plu |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 14:10)
|
Vaší žádosti o vrácení peněz bylo vyhověno. Toto je má poslední odpověď, pište si jak chcete... Krásný den přeji |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(22. 5. 2010, 16:29)
|
vráceny i když pokud bych Vám zaslala vyrozumění třeba by jste dala pokoj, protože to co napsal dodavatel Vám bohužel za pravdu nedává. Je mi líto!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(22. 5. 2010, 22:10)
|
A vyjádření dodavatele mi určitě pošlete, žádala jsem Vám o něj už před několika dny. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|