|
Miroslava J. (Melory333)
ID 233887
(26. 9. 2018, 11:26)
|
Paní jako prodávající absolutně nedoporučuji. 16.9.2018 jsem odeslala peníze, dnes je 26.9. 2018 a balíček nikde. Po mém mailovém dotazu co se děje s mou zásilkou mi odepsala dne 22.9. 2018, že je balík na cestě ke mě. Včera jsem paní kontaktovala znovu a již nereaguje. Absolutně nespolehlivá a nekomunikativní. Vůbec se nesnaží problém řešit a vážně pochybuji, že kdy vůbec nějaký balíček odeslala. I přes neschopnost naší pošty by za deset dní dorazil!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Š. (Klárička)
ID 257423
, mimibazar.cz/klaricka
(26. 9. 2018, 11:37)
|
Milá paní,balík je na cestě k Vám.Včera jste mě kontaktovala?A negativ za to,že hned nereaguji?Ano,k počítači jsem se dostala až dnes.Naštěstí nesedím u počítače 24h denně Jak píšete,balík byl odeslán 22.9.,dnes je prosím 26.9.,což jsou 4dny!!!!!!! A myslím,že 538 kladných hodnocení před Vámi opravdu svědčí o tom,že se o svůj balík bát nemusíte!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Miroslava J. (Melory333)
ID 233887
(26. 9. 2018, 23:26)
|
Já jsem nepsala, že byl balík odeslán 22.9. Tento den jste napsala vy mě, že už je dávno na cestě ke mě. A maila jste mi poslala mimochodem z mobilního telefonu, tak mi prosím nelžete, že se dostanete k mailům jednou za den, když je máte i v mobilu. Ještě jsem za blbku, když chci co jsem zaplatila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Klára Š. (Klárička)
ID 257423
, mimibazar.cz/klaricka
(upraveno 3. 10. 2018, 16:27)
|
E-maily vyřizuji vždy dle času!!!!!!! Ale vždy do 24h!!!!Není v mých silách obratem reagovat na každý email a dokola pořád psát to samé. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Miroslava J. (Melory333)
ID 233887
(27. 9. 2018, 11:57)
|
Jste sama proti sobě, tímto si opravdu neděláte dobrou reklamu. Napsat zákaznici, že je blbka je fakt husté. A těch 160 Kč je ale mých a já za ně chci co jsem si objednala. Končím, už mě to nebaví. Balík stále ještě nepřišel!!! Slíbila jste mi poslat číslo balíku, mimochodem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Miroslava J. (Melory333)
ID 233887
(27. 9. 2018, 22:58)
|
Takže, zásilka byla převzata do přepravy dne 25.9.2018. Tudíž, když jste mi 22.9.2018 psala, že balík je na cestě, lhala jste. Doručovali ho až dnes, pokud jste mi napsala správně číslo balíku. Buď si tedy pamatujte, co komu píšete a nebo se na to vykašlete. Kdyby jste rovnou přiznala, že jste nic neposlala, mohly jsme si to ušetřit. A ještě jste arogantní a dotčená |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Miroslava J. (Melory333)
ID 233887
(upraveno 1. 10. 2018, 18:09)
|
Tak milá Klárko, koukám, že Vám došel humor . Psala jste, že reagujete na maily do 24 hod., už je to přes tři dny a zatím stále žádná odpověď . Dnes jsem si KONEČNĚ vyzvedla svúj balík na poště. Jestě jednou pro upřesnění, byl odeslán až 25.9. 2018. zaplacen byl 16.9. 2018. To je devet dní, než jste se dohrabala na poštu a poslala jej. Dala jsem Vám tři dny na omluvu a vysvětlení, ale nic. Na to Vy prostě nemáte odvahu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Klára Š. (Klárička)
ID 257423
, mimibazar.cz/klaricka
(upraveno 28. 9. 2018, 15:05)
|
Ano,včera jsem Vám slíbila,že Vám dnes pošlu č.balíku,neboť mám podací lístek v práci.Koukám,že už jste ve 12h zase opět psala.Když píšu zítra,myslím tím zítra a ne dopoledne!!!! Č.balíku je BA0288438412X,ale to už asi víte,balík máte uložen na poště!!!Od zaplacení do doručení uběhlo tedy včetně víkendu 11dní!!!!To je tedy opravdu nehorázná doba!!!!Jsem zde na Mimibazaru několik let a s tímto jsem se ještě nesetkala.To je normální šikana ze strany kupujícího!!! |
ODPOVĚDĚT
|