Jana J. (me to you) ID 25896
|
|
mimibazar.cz/metoyou
|
Oblast: Strakonice |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 10. 2006 |
Naposledy: 9. 4. 2024, 8:41
|
|
|
|
NEMĚNÍME,DĚKUJI ZA POCHOPENÍ...
|
|
Pavla H. (pola53)
ID 296275
, mimibazar.cz/pola53
(4. 5. 2024, 18:46)
|
napište nebo udělím negatov |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana H. (Hanka Hom)
ID 142941
(21. 6. 2022, 20:39)
|
Bohužel nemohu doporučit na maily bez reakce zboží zaplaceno. 6 stále ho nemám a info o poslání také ne tady už nikdy nakupovat nebudu Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bedřiška S. (vabeva)
ID 83192
, mimibazar.cz/vabeva
(5. 11. 2021, 8:52)
|
Nespolehlivá nakupují, neodpovídá na zprávy, vyhranou aukci neodebere.Zmaří aukci a dělá mrtvého brouka. U mě bohužel blokace a zákaz na aukcích. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Silvie Dostalová (Jasma)
ID 323129
, mimibazar.cz/jasma
(23. 5. 2020, 9:01)
|
Před více jak 14 dny jsem si u paní zaklikla dámské legíny.Přčsto že se pravidelně přihlašuje nijak nereaguje ani přes moí urgenci zda by bylo možné poslat podklady a proč nereaguje.Legíny stále v nabídce.Marné Asi nejsem jako kupující prioritou pro mě nesolidní chování .NEDOPORUČUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(26. 5. 2020, 7:00)
|
legíny jsou prodané. proto jsem neposílala podklady, zájemce před vámi si bral více věcí a neoznačil je. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 70336
(upraveno 19. 3. 2020, 13:17)
|
TUTO NESOLIDNÍ PRODÁVAJÍCÍ NEDOPORUČUJI !!! Zaplaceno 2.3.2020, 9.3.20 vznesen dotaz o podací číslo zásilky, 10.3.20 odpověď, že odesláno předešlý den!! na základě této informace 16.3. na poště nebyl vůbec dohledán !!! Následně opět dotaz na prodávající, konečně zaslány údaje o zásilce, která byla skutečně odeslaná až 16.3.20!!! V tomto nelehkém období pandemie díky této prodávající zbytečný kontakt s poštou!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(22. 3. 2020, 0:13)
|
NEDOPORUČUJI v téhle době dávat negativy za pozdní dodání balíčku- 12dní, když je pohyb omezený na minimum, jako nakupující paní nedoporučuji. Doufám tedy že vám sukně sedí a přeji hezké dny. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 70336
(22. 3. 2020, 13:53)
|
...v době kdy jsem u vás objednala a zaplatila nebylo žádné pandemické omezení!! a je nanejvýše smutné, že v dnešní době někdo právě využívá situace a při dodání balíčku po 17 dnech!! se vymlouvá na kritické období pandemie nebo očekává od České pošty doručení 10.3. když sám podal balíček až 16.3.!!! asi nevíte že vše lze dohledat stejně jako vaše výmluvy do emailu Sukně nestojí za nic stejně jako celý obchůdek s Vámi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 70336
(22. 3. 2020, 14:22)
|
zdroj: Sledování zásilek Česká pošta: 20.3.2020 Dodání zásilky. 74400 dodejna II Frenštát pod Radhoštěm 16.3.2020 Zásilka převzata do přepravy. 39811 Protivín 16.3.2020 Obdrženy údaje k zásilce. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona P. (Kopretinka33)
ID 411658
, mimibazar.cz/kopretinka33
(15. 11. 2014, 21:39)
|
Bohužel musím napsat negativní hodnocení neboť paní se mnou už teď ani nehodlá komunikovat. Zaslala mi kabelku, která měla být málo nočená a bez vad, byla na ní sice sleva, ale kabelka dorazila sepraná, s rezavými fleky a nefunkčním zipem, chybí jezdec a zip je celý rozbitý. Po upozornění se paní sice ozvala, ale jelikož taška stála 75,-Kč tak jsem požadovala nějaké řešení. Bohužel se do teď neozvala, takže nemám ani pořádnou kabelu ani peníze (((( :- |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(13. 12. 2014, 10:27)
|
Na kabelku jsem dala slevu 5O% již při koupi-cena tedy byla po slevě 75kč. Nabídla jsem paní slevu další 34kč nebo vrácení zboží tak jak mi řekl admin mimibazaru, ale paní nekomunikuje. Víc udělat nemůžu pokud se ozve ráda věc dořeším. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza S. (Terka8)
ID 211592
(17. 4. 2013, 18:09)
|
od 29.3.má u mě paní sukni.po pár mejlech vůbec neodpovídá.Terka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(18. 4. 2013, 22:07)
|
odpovídala jsem na inzerát na sukni u vás jako druhý zájemce. Zboží jsem tedy závazně nerezervovala, vy jste mi neposlala ani podklady pro platbu a mám negativní hodnocení od vás ? Vaše jednání hodnotím negativně., nelíbí se mi a nesouhlasím s ním. |
ODPOVĚDĚT
|
|
PAVLA Č. (pajkina)
ID 198527
, mimibazar.cz/pajkina
(23. 1. 2013, 13:14)
|
Bohužel musím napsat negativní hodnocení.Po odeslání peněz jsem tři týdny čekala než pani Jana odešle balíček.Objednávku jsem nakonec zrušila,načež pani Jana odepsala,že je balíček na cestě,ale balíček nepřišel,byl odeslán až následující den. .Pani Jana si nechá poslat peníze a balíček dorazí až když už ho nepotřebujete |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(7. 2. 2013, 12:30)
|
ve vzkazech mám info o nemoci - omlouvám se, balíček jsem nechala odeslat - ale později než bylo domluveno Přesto jsem ráda, že vám topík líbil a že ho přeci jen upotřebíte ,když ho nechcete vrátit, což jsem vám nabídla přeji hezké dny, jírovka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
PAVLA Č. (pajkina)
ID 198527
, mimibazar.cz/pajkina
(14. 2. 2013, 20:32)
|
ano ve vzkazech jste měla info o nemoci,ale až týden néli déle poté,co jsem převedla peníze.Myslím si,že jsem byla na tolik slušná,že jsem s Vámi komunikovala přes Email a ne přes hodnocení.Co to tady teď na mě skoušíte.Cítíte se snad ukřivděná?Ten topík jste vůbec nemusela posílat.Obchůdek s Vámi jsem zrušila,ale vy ste nemeškala a musela jste ho přeci poslat.Tak jsem ho převzala,protože každý den čekat na to,jestli mi vůbec peníze dorazí zpět,jsem ner |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(14. 2. 2013, 22:02)
|
Ukřivděná jste vy jako kupující, proto jste mi napsala negativ - a k němu jsem se vyjádřila.... Kdybyste obchůdek zrušila, mám topík doma - obchůdek jste dokončila , líbil se vám- ale domluvit se s vámi na stažení negativu nelze,tak kdo co zkouší...za zpoždění jsem se omluvila - nepřijala jste to. Vzkaz o nemoci je v albu i dnes, víc udělat nemůžu - vám hodnocení psát nebudu a ať si každý udělá svůj názor- tím končím.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
PAVLA Č. (pajkina)
ID 198527
, mimibazar.cz/pajkina
(17. 2. 2013, 14:11)
|
Prosimvás to je pořád kolem dokola.Negativní hodnocení jsem psala proto,že jste nejednala fér.Nevidím důvod měnit hodnocení,když jsem pomalu měsíc čekala než mi přijde balíček aniž by ste se jakkoliv vyjádřila nebo omluvila.Až když sem obchod rušila,tak ste se honem ozvala.Proč ste tady nereagovala na hodnecení hned,ale až čtrnáct dní po té.Protože ste doufala,že už to číst nebudu a ospravedlňujete se. Nejsem první kdo měl s Vámi problém!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jindřiška H. (Špátule)
ID 158415
, mimibazar.cz/spatule
(26. 5. 2012, 11:17)
|
Já rozhodně NEDOPORUČUJI !!!! Už čekám 4 dny na odpověď a nic. Po mé urgenci na odpověď, si dá paní vzkaz na stránku, že jí nejde PC. To je směšné, když aktualizujete a jste denně přihlášená. NECHCI S VÁMI OBCHODOVAT A RUŠÍM VŠE! Nedokážu si představit, že bych Vám poslala nemalé peníze a pak budu trnout hrůzou, jestli o Vás vůbec uslyším. Myslím, že tady nemáte co dělat, jste nespolehlivá!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jindřiška H. (Špátule)
ID 158415
, mimibazar.cz/spatule
(27. 5. 2012, 22:03)
|
přestaňte mi vyhrožovat v emailu......koukám, že Vám opravili net přes víkend. Četla jsem Vaše předchozí hodnocení a nejsem jediná, kdo má problémy s Vaší komunikací. Klidně mě nahlaste adminu, ale já budu první! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(27. 5. 2012, 22:19)
|
nevyhrožuji v e-mailu, skontaktovala jsem vás a pak jsem vám oplatila negativní hodnocení . Byla jsem slušná a informovala vás o tom,že budu kontaktovat admina. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jindřiška H. (Špátule)
ID 158415
, mimibazar.cz/spatule
(27. 5. 2012, 23:12)
|
PROSÍM VÁS O JEHO UPRAVENÍ NEBO SE OBRÁTÍM NA ADMINA MIMIBAZARU, HODNOCENÍ VÁM SAMOZŘEJMĚ OPLATÍM. JANA Tak toto je mazec, ne? Já se Vás nebojím a nic mazat nebudu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(27. 5. 2012, 22:17)
|
tuto nakupující nedoporučuji. Objednala si 22.5 u mne tři věci ( u všech byl již zájemce) a 24.5 mi napsala toto negativní hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jindřiška H. (Špátule)
ID 158415
, mimibazar.cz/spatule
(27. 5. 2012, 23:10)
|
prosím, přestaňte lhát...... všichni vidí, kdy jsem Vám negativ dala. A už mě neobtěžujte. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (volnap)
ID 115138
, mimibazar.cz/volnap
(4. 1. 2012, 15:13)
|
Dobrý den, myšák funguje ,nevím jak jste ho pouštěli, ale jak dorazil, tak jste nenapsala, že je nefunkční( nebyl předtím ani teď), přišla jsem tím o poštovné a věci co měli dorazit do vánoc jsem ani neviděla. Připadá mi to tak, že děti přestal bavit, tak jste poslala,zpět. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(13. 1. 2012, 19:07)
|
děkuji za zkušenost s výměnou. Chtěla jsem vyměnit nové oblečení z alba za hračku, která mi přišla 23.12 a ani po výměně baterek nehrála tak jak bylo v inzerátu. Vrátila jsem jí po svátkách s omluvným dopisem a nové věci jsem samozřejmě neodeslala. Poštovné jsem platila také a z nepovedené výměny radost taky nemám, hodnocení vám ale kazit nebudu jírovka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka G. (mulina)
ID 157727
(13. 9. 2011, 17:22)
|
Dobrý den, bohužel musím dát své první negativní hodnocení Objednala jsem si bílou košilku - paní uváděla, že je nová, ale bohužel nová není - na první pohled je vidět, že byla nošená!!, navíc má dvě dírky na PD a taky je dosti špinavá, celá ušmudlaná a na ZD jsou dva flíčky, které vypadají, že ani vyprat nepůjdou. Nemluvě o tom, že paní psala že je to vel. XS/S se šířkou 32 cm a na košilce je uvedena vel.L a šířka je 38 cm !!!! Takže si myslím, že negativní hodnocení je tady opravdu na místě |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(14. 9. 2011, 7:31)
|
dobrý den, košilku můžete samozřejmě vrátit , stačí se zpětně ozvat, máte na to právo. Kupovala jste košilku ze sady 3ks, takže míry byly uvedeny zřejmě od té větší velikosti. Napřed bych se na vašem místě zkusila domluvit s prodávajícím, ale pokud to řešíte negativem, zřejmě těch 70kč ani vracet nechcete. Košilka byla v pořádku, vědomě ji s dirkou nebo zmazanou neodesílám, nepřu se - může se to stát, ale mohli jsme se domluvit. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka G. (mulina)
ID 157727
(14. 9. 2011, 16:47)
|
Dobrý den. Má cenu vracet košilku, když jsem zaplatila za poštu 37 Kč a teď když Vám ji pošlu nazpět, tak zaplatím dalších 37 Kč a od Vás dostanu 70 Kč?? Nebo mi vrátíte 70 Kč + 2x37 Kč za poštu? To byste mě tedy mile překvapila... Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(upraveno 17. 9. 2011, 13:57)
|
Radko, mohla byste mi psát přes vzkazy ? Na vrácení zboží se nedomlouvám přes hodnocení, mohu vám košilku i vyměnit za velikost XS bez vad, děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdeňka K. (julča)
ID 4246
, mimibazar.cz/julca
(9. 6. 2011, 18:11)
|
Vážená paní, kdo vám dovolil používat moje fotografie na zboží? Když už chcete sandálky prodávat, prosím, ale můžete si nafotit sama a nepoužívat moje fotky a můj popis nebo by jste se mohla alespon zeptat. No nesolidnost od vás již znám . Nejprve mě osočíte, že jsou Adidas sandály nepěkné, rozbité, a pak je prodáváte jako bezvadné To je síla co. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(10. 6. 2011, 21:34)
|
Vážená paní, koupila jsem od vás na mimiaukcích sandálky adidas. Chtěla jsem vám je vrátit na což jste nereagovala a zpět jste je nevzala. Na mmb jsem je prodala za poloviční cenu, popis jsem upravila ne! skopírovala a váš žádám o stažení negativu. Fotky jsem si půjčila, za to se omlouvám ,netušila jsem ,že vám to bude vadit. O vaší nesolidnosti na mma jsem se už přesvědčila, můžou se podívat i nakupující u vás na mma a udělat si svůj názor. Fotky s |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdeňka K. (julča)
ID 4246
, mimibazar.cz/julca
(11. 6. 2011, 9:55)
|
Již jsem zjistila, že máte více negativních hodnocení, takže to nebude od vás asi solidní. Opis byl můj a fotky také, což sami administrátoři viděli a ohodnotili. Ale jak si můžete stěžovat na zboží a pak jen aby jste jej prodala jej vychvalovat. To mě přijde od vás velmi zlé. No jste jaká jste a já končím, protože se opravdu nebudu zaobírat více tímto vaším jednáním. A sandálky Adidas jste za polovic neprodala, u mě jste koupila za 22O kč a prodala za 15O, jediný negativ je od vás, ale vy jich máte daleko více |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana P. (hazovaj)
ID 33683
(8. 2. 2011, 18:32)
|
měla jsem zájem o nějaké zboží, paní nekomunikuje i přesto, že se přihlašovala. To se přeci nedělá, tak proč to nabízí? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (Hromi)
ID 2347
, mimibazar.cz/hromi
(22. 1. 2011, 22:56)
|
Rezervaci zboží po 3 týdnech čekání na platbu ruším a Vám jsem nucena udělit negativní hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(28. 1. 2011, 15:44)
|
Zboží jste v rezervacích neměla ale bylo stále v prodeji a kdybyste se chtěla podívat do mých vzkazů, najdete tam i dnes , že jsme v tuto dobu nebyly kvůli nemoci na PC. Škoda že se nemůžeme domluvit jinak než na zkažených hodnoceních... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina P. (Prouzovka)
ID 94645
(17. 6. 2010, 12:17)
|
Paní Janu absolutně NEDOPORUČUJI!!! Kupovala jsem od ní džíny zn Replay, v inzerátu vyfocené a popsané střih roury,měly být nové(prý visačka v zadní kapse) jednou vzaté do společnosti. Skutečnost k pláči, neprofesionálně přešité ze střihu alá kalhotová sukně, zadní značka roztrhaná. Že džíny NEJSOU v inzerátu POPSÁNY PRAVDIVĚ, UZNALA. Adresy, kam bych džíny vrátila, jsem se ale NEDOČKALA! NEDOPORUČUJI!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie S. (ziza30)
ID 44312
, mimibazar.cz/ziza30
(18. 6. 2010, 7:26)
|
Dobrý den Katko,četla jsem Vaše hodnocení,jen se chci poptat,jestli nebyla na balíku zpateční adresa,bez té přece balik nejde poslat.Jinač Vás plně ve všem chapu a doufám,že pořídite.Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(upraveno 19. 6. 2010, 15:45)
|
Džíny ve střihu kalhotové sukně? Za svou chybu jsem vám nabídla SLEVU 200kč- nepřijala jste jí. Pak jsem vám nabízela slevu na cokoliv při nákupu v albech - nepřijala jste. PSALA JSEM VÁM, ŽE SI DŽÍNY VEZMU ZPÁTKY a vrátím vám peníze až mi dorazí domů - nepřijala jste. Tak nevím co víc vám nabídnout. Vaši jedinou možnost řešení je,že mi džíny vrátíte na dobírku - TO nepřijímám já. Tak se asi nedomluvíme. V zadní kapse u zbytku visačky byl náhradní knoflík, o ten mi šlo ne o zbytek ROZTRHANÉ visačky(značky)... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marcela D. (dubajda)
ID 103152
, mimibazar.cz/dubajda
(19. 6. 2010, 20:09)
|
já bych tedy na dobírku také nic nepřijala a nechápu,proč vyhazovat vyšší částky za poštu ,spousta maminek na MMB vůbec na dobírku nezasílá...Marcela |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar K. (Dagu)
ID 61114
, mimibazar.cz/dagu
(14. 3. 2008, 19:23)
|
Dobrý večer, dnes jsem si byla vyzvednout balíček a bohužel musím říct, že způsob zabalení byste měla přehodnotit. Nejedná se pouze o mne, ale i o další zákazníky, kteří si vyberou vámi nabízené zboží. Použití obyčejné obálky na papír.dokumenty (bez bublinek) , zboží (např.v mém případě svetr a podprsenky) nedat ani do igelitu, to skutečně nemůžu pochopit. Jak je z takovéhoto způsobu balení jisté, došlo k poškození obálky na několika místech a zboží bylo vidět. ! Stačilo málo a došlo by k poškození i zboží. Dále chci ještě podotknout něco ke zboží, které jste nabídla k prodeji. Zmíněné podprsenky, přestože částka nebyla vysoká, bych rovnou hodila do koše a nesnažila se nabízet k prodeji. V jakém stavu jsou by mělo být v textu. Hrůza. Je mi líto těch 155,-Kč! Je vidět, že začátek naší transakce již nebyl dobrý (viz vaše podmínky prodeje kde vyžadujete úhradu 8,-Kč za poplatek v bance... to je skutečně směšné, protože vy máte zájem prodávat a nepožadovat od kupujícího úhradu této částky) a jestli je to potom výsledek reakce na upozornění kolik se běžně hradí prodávajícím za poštovné, tak to je mi vás líto. Nemohu závěrem nic jiného říci, než - nedoporučuji Vás.Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(1. 4. 2008, 13:01)
|
DOBRÝ DEN, JE MI LÍTO, ŽE NEJSTE SPOKOJENÁ SE ZPŮSOBEM BALENÍ, MÁTE PRAVDU , NOVÁ! OBÁLKA SE MŮŽE POŠKODIT A JÁ PŘÍŠTĚ ZBOŽÍ DÁM NAVÍC DO IGELITU. ALE MYSLÍM ŽE KRITIZOVAT V HODNOCENÍ PODMÍNKY PRODEJE ,KTERÉ VÁM BYLI ZNÁMÉ, KDYŽ JSTE PROVÁDĚLA PLATBU JE ZBYTEČNÉ A STAČILO JEDINÉ - NEPLATIT A ODSTOUPIT. .vÝŠE 45KČ POŠTOVNÉ JE ZCELA BĚŽNÁ SAZBA A PŘI BALENÍ SVETRU A 3 PODPRSENEK CENA ODPOVÍDÁ. (PODPRSENKY ODPOVÍDALY CENĚ I OBRÁZKŮM) SVETR NEBO KABÁTEK SE VÁM ZŘEJMĚ LÍBIL, KDYŽ HO NEKRITIZUJETE, TAK JSEM RÁDA ASPOŇ ZA NĚJ |
ODPOVĚDĚT
|