|
|
Žaneta S. (Žaňule)
ID 77117
, mimibazar.cz/zanule
(upraveno 26. 5. 2008, 19:02)
|
Maminky tady velký pozor!!!! Toto je moje první neg. hodnocení. U paní Dagmar jsem si koupila pro kamarádku kočárek. Nejprve jsem na něj čekala déle než 14 dnů . Paní nekomunikuje. Pak bych snad raději chtěla aby nepřišel Nevadí, že přišel špinavý - flekatý, pláštěnka zatuchlá ALE prý SUPER STAV - rozbitá aretace, bouda nedržela nahoře, ohnutá hřídelka na dvojkolech - takže drhnou a to nejhorší ZLOMENÝ SPOJ NA RUKOJETI tím se stal kočárek nepojízdný Paní Dagmar se to snaží svést na poštu a prý ať si to tam jdu reklamovat, no ty by asi koukali. Peníze vrátit nechce a tím -prý mi nebude vracet peníze za rozmlácený kočár - tak co jiného je důvodem k reklamaci? Že jsem jí nazvala podvodnicí, jsem jí nesmírně urazila. Zatím nemám jediné negativní hodnocení, což se o vás říct nedá No pravděpodobně mít budu, protože se mi tam budete mstít, ale uvědomte si, že mě už víc ublížit nemůžete Vše budu mít nafoceno v rod. fotografiích.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Dagmar Z. (Dášenka2006)
ID 26698
, mimibazar.cz/dasenka2006
(27. 5. 2008, 10:04)
|
Jste lhářka a je mi Vás líto. Sama víte nejlíp, kde je pravda, ne? Bojíte se o svoje hodnocení??? Jenže já nejsem takový ubožák jako VY a nemusím si na nikom nic kompenzovat výhružkami s hodnocením, abych dosáhla svého. Kočárek byl v prefektním stavu a na tom trvám. Navrhla jsem, že pokud je s kočárkem něco v nepořádku, budeme ho reklamovat na poště, paní Žaneta byla akorát vulgární a že kočár odtlačí k popelnici. Na moji dohodu s reklamací nepřistoupila, asi proto má důvod. Že paní Žaneto...... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Žaneta S. (Žaňule)
ID 77117
, mimibazar.cz/zanule
(28. 5. 2008, 20:02)
|
Nenavrhla jste nic. Napsala jste , ať si ho tam jdu reklamovat já, ale nevím jak napoště reklamovat ojetý, jízdou zničený kočár - to by asi koukali. Vulgární jsem nebyla i když bych mohla. Tímto už končím, už jste měla stála nervů dost.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|