![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Eva L. (Evušák) ID 108276 (20. 4. 2009, 18:02) |
Dobrý den, balíček bohužel nedorazil ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Dana N. (Heny) ID 28508 , mimibazar.cz/heny (20. 4. 2009, 20:46) |
Opravdu je mi to líto, balíček byl odeslán dle již zaslaných informací. Na poštovním archu se obyčejné balíčky neuvádí adresně - je na něm pouze OLZ (obyčejná listovní zásilka ) a částka . Pokud chcete, mohu Vám kopii tohoto archu poslat. Rozdíl na poštovném OLZ a doporučené zásilky je cca 20 kč -což není tolik. Vždy předem upozorňuji, že za obyčejné zásilky neručím a po této zkušenosti již obyčejně zasílat nebudu. Jak všichni vidíte - pro dobrotu na žebrotu. Děkuji za pochopení. Dana | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Veronika Š. (Hathor) ID 1046 (5. 9. 2008, 11:27) |
Dobrý den, je mi moc líto, že musím napsat záporné hodnocení, ale nemám na vybranou. U zboží bylo uvedena dodací lhůta 10 dní, chápu potíže s dodavatelem, ale už je to měsíc a plavecké pomůcky stále nedorazily,přesto že jsem upozornila na to, že je potřebujeme k 1.září do školky. Od chvíle, kdy jste mi oznámila, že je zboží na cestě uplynulo dalších 10 dní, mezitím jsem Vám znovu psala, ale marně čekám na zboží i na odpověď. ![]() Objednávku ruším a prosím o vrácení peněz (včetně pošty) na účet. Veronika Švojgrová |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Dana N. (Heny) ID 28508 , mimibazar.cz/heny (upraveno 5. 9. 2008, 14:51) |
Paní Veroniko věřte že mě to strašně mrzí. Mail jsem Vám psala v úterý v 15.30 - zkuste mrknout do spamů, určo tam bude - kopii přeposílám mailem i ji kopíruji sem " Paní Veroniko, přiznávám, že jsem v ohromném průšvihu, Nezapomněla jsem na Vás, dodávka mi přišla, ale zapomněli mi do ní čepičky dobalit, takže dnes posílají další. Doufám, že to už opravdu bude kompletní Samozřejmě pochopím, když budete chtít od koupi odstoupit a koupit si je někde u Vás" Jenže dodávku čepiček nemám ani dnes a měla jsem to slíbené. V tuto chvíli jsem i já bohužel ze hry a čekám, až dorazí zboží. Nabízela jsem i výměnu za jiný design, ale to jste nechtěla, proto jsem čekala na dodávku. Ještě jednou se Vám velmi omlouvám a hned posílám zpět platbu. Dana |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Veronika Š. (Hathor) ID 1046 (5. 9. 2008, 14:45) | |
Meil nedorazil v úterý ani teď, není ve spamech, ani nedopatřením neskončil v koši. Pokud jste mi psala a zpráva ke mne nedorazila, beru zpět výtku o neochotě komunikovat. Netvrdím, že za to, že obchod nedopadl dobře, můžete pouze Vy, samozřejmě jen stěží ovlivníte nezodpovědné dodavatele... Nicméně, já jsem spokojená nebyla, proto takovéto hodnocení, neberte to prosím jako urážku. Veronika |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Dana N. (Heny) ID 28508 , mimibazar.cz/heny (5. 9. 2008, 15:02) | ||
OK, jen mě to mrzí, protože jsem opravdu věřila, že to časově zvládneme. Kdybych si tím předtím nebyla jista, nechtěla bych po Vás platbu. Pro mě je to jen velké poučení, že dokud nemám zboží tady, nebudu posílat podklady k platbě. Dodávka zboží odejde z firmy v pondělí - v úterý bych ho hned odeslala - brýle jsou připraveny, čeká se pouze na tu čepičku .Ve středu byste ho měla doma. Pokud mi dáte ještě jednu šanci budu ráda, pokud ne, převedu teď hned platbu ( GE měla výpadek internet banky takže jsem platbu ještě nepřevedla) Počkám ještě na Vaše rozhodnutí Díky moc Dana |
||||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Hana B. (giannina) ID 9311 , mimibazar.cz/giannina (9. 10. 2007, 14:29) |
Dobrý den, tak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Děkuji a krásný den Hanka a Miška ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Helena P. (Helenapa) ID 34944 , mimibazar.cz/helenapa (4. 10. 2007, 17:04) |
Musím říct, že jsem velice nespokojena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Dana N. (Heny) ID 28508 , mimibazar.cz/heny (5. 10. 2007, 6:30) |
Myslela jsem, že na toto hodnocení ani reagovat nebudu. Ano přiznávám chybu, slíbila jsem paní, že až dojdou jí objednáné tepláčky s laclem, napíšu jí. Tepláčky jsem objednala, dodavatel mi je slíbil, ale bohužel už nedodal. Jestli si vzpomínáte, ještě před cca 3 dny jsem ve vzkazech měla, že přijdou roláčky, ale že objednávky předem neberu. Některé maminky se na mě za to zlobily, ale teď to možná pochopí, protože tohle je jeden z důvodů, proč to už nedělám. Těch objednávek se nahromadilo tolik, že jsem pak prostě na někoho zapoměla. Tato paní ovšem nelenila, a místo aby mi zkusila ještě napsat, rovnou písla hodnocení. Neberte to jako ignoraci zákazníka, jsem jenom člověk, a to že na někoho zapomenu, nebo se mi něco nepovede, neznamená, že o zákazníka nemám zájem. Mamky prosím, pokud jsem se někomu z jakéhokoliv důvodu neozvala, prosím napište, všechno se dá řešit, a nemusíme to řešit takhle. Paní Heleně jsem včera poslala omluvný mail, ale nechtěla jsem, aby na mě zůstalo toto nepříjemné hodnocení bez odezvy - proto toto vysvětlení. Děkuji za ochopení Dana | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Martina S. (MarÁďa) ID 37807 , mimibazar.cz/martinaslischkova (5. 10. 2007, 9:39) |
Paní Heleno, pokud budete chtít ještě někdy prezentovat vaše názory, možná by bylo dobré, ještě před odesláním, zkontrolovat si alespoň pravopisné chyby. ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Helena P. (Helenapa) ID 34944 , mimibazar.cz/helenapa (upraveno 6. 10. 2007, 10:10) | |
Ano, zpozdí. Vy jste nikdy neudělala pravopisnou chybu? Kdybych se rozplývala nad skvělým obchodem, taky by chybka nevadila, co? Když dojdou argumenty, tak se kažná možnost hodí.... Ad paní Dana: Popravdě řečeno jsem chtěla tepláčky jako dárek a ozvat se o měsíc později pro mě už nic neřešilo. Ale zjevně jsem měla pravdu s velkým množstvím zákazníků. Nevím, proč bych nemohla napsat, že jsem nesúpokojena a že prostě už na nabídky paní Dany reflektovat nebudu. |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Martina S. (MarÁďa) ID 37807 , mimibazar.cz/martinaslischkova (9. 10. 2007, 9:10) | ||
Dobrý den paní Heleno, mně argumenty nedošly, mými argumenty je má maximální spokojenost s paní Dankou. Svou nespokojenost vyjádřit můžete, ale nemůžete očekávat zázraky. Paní Danka nemohla vědět, že chcete tepláčky jako dárek. O to spíš jste se vy měla po týdnu znovu paní Dance ozvat. Alespoň já bych to udělala. Měla jste pravdu, že paní Danka má velké množství zákazníků. O to pochopitelnější je, že se občas stane, že na některého zákazníka zapomene. Vždyť i paní Danka je jen člověk. Dáreček jste určitě nakonec koupila jiný a obdarovaným se určitě moc líbil. Mějte se hezky a přeji spoustu úspěšných obchůdků na MMB. Martina | |||
ODPOVĚDĚT nahlásit |