Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Renáta Č. (Rennu) ID 289258

Renáta Č. (Rennu) ID 289258
Oblast: Hradec Králové
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12. 3. 2010
Naposledy: 14. 3. 2018, 13:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 98
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Jan Kučera (nelby) ID 87658 , mimibazar.cz/nelby (4. 12. 2014, 10:45)
nezaplacená obednávka :-S neraguje na emaily
ODPOVĚDĚT
Radka J. (RADKABEZ) ID 246653 , mimibazar.cz/radkabez (9. 3. 2012, 17:06)
Velice špatná komunikace s paní nejdříve komunikuje pak se odmlčí a svádí to na MMB poté si zas vymyšlí , že se jí zakoupené zboží nelíbí a když jí nabídnu , že zboží může vrátit , že jí vrátím peníze tak to také nechce a uděluje negativ. No jo vždy se najde někdo kdo bude věčně nespokojený (N) (hadka)
ODPOVĚDĚT
Renáta Č. (Rennu) ID 289258 (upraveno 9. 3. 2012, 17:47)
Milá paní Radko,
nic jsem na nic nesváděla. ..a to že mi nechodí vzkazy a reakce z mimibazaru, za to já nemohu, nestalo se to jen u vás, ale minulý týden několikrát i u jiných prodávájících. Nabídka vrácení peněz za zboží je v pořádku, ale nehodlám platit poštovné 2x za balíček, který jsem si u Vás objednala a ještě za vracení zboží, když není mojí chybou, že jste mi poslala v balíčku některé HRAČKY NEÚPLNÉ, ŠPINAVÉ A NEFUNKČNÍ- prostě v hrozném stavu, která já osobně bych se styděla komukoliv nabízet a prodávat, ale TO JE VAŠE VIZITKA, nikoliv moje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to, že jste nepřistoupila na kompromis, že se o poštovné podělíme a nejste schopná se ani omluvit a uznat svoji chybu, tak za to já nemohu. Kdybyste stav svých věcí, které nabízíte k prodeji popsala dle skutečnosti a pravdy, nemusely by vznikat dohady, stížnosti, reklamace a zbytečné psaní negativních hodnocení. Holt jsem důvěřivá maminka, která chtěla udělat synkovi radost a akorát naletěla někomu, kdo akorát vydělává na důvěřivosti maminek.
Každý ať si udělá obrázek o Vás sám, ale pochybuji, že by si někdo nechal líbit, kdybyste mu poslala to, co jste poslala mně :-(
ODPOVĚDĚT
Radka J. (RADKABEZ) ID 246653 , mimibazar.cz/radkabez (9. 3. 2012, 17:45)
Omluvila jsem se za nefunkční hračku která v balíčku byla s těmi 10ti dalšími v pořádku a chtěla jsem vám za ní poslat peníze zpět vy jste neměla zájem a jen se chcete hádat (6) jestli vydělám na tom , že prodám 11hraček za 100Kč tak to se mi nezdá při ceně hraček v obchodě (N)
ODPOVĚDĚT
Renáta Č. (Rennu) ID 289258 (9. 3. 2012, 17:49)
Nikoliv, hádat se nechci a kdybych měla na to, abych kupovala svému dítěti všechny hračky nové, věřte, že bych to dělala. Ráda bych napsala kladné hodnocení, ale s Vaším přístupem...bohužel... tím to to je pro mě uzavřené....nemá cenu to dále komentovat.....
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu