|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(14. 12. 2015, 22:30)
|
Kdy mi pošlete mé peníze co mi dlužíte?jedná se o částku 675 + 105 za odeslání reklamace zpět na adresu kterou jste mi potvrdila?tím že nereagujete na emaily se nezmění to,že chci svoje peníze zpět!! a vaše poslední odpovědi byli dost arogantní na to že chyba je na vaší straně.Peníze jste dostali obratem,poslali mi jen půl zboží co jsem zaplatila.Rozlámaná,otevřená krabice,zboží poničené a pocákané od barvy?Kdy mi vrátíte peníze co mi dlužíte??Hasíková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(14. 12. 2015, 22:40)
|
p.s.Psala jste že až vám dorazí balík s reklamací,tak pošlete peníze?ten balík leží od středy na poště!!!vše mám nafoceno(tu katastrofu co jste mi poslali) a emaily s vámi mám také,chci zpět svoje peníze!!co bude teda dál pí.Kozinová???????????? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(15. 12. 2015, 22:48)
|
dobrý den, peníze vám mohou být vráceny až nám vrátíte zboží. Pokud znáte zákony, tak peníze se vrací do 14 dnů od převzetí zboží. Již jsme vám psali, že dokud nám nevrátíte zboží, pak je bezpředmětné s vámi komunikovat.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(15. 12. 2015, 23:22)
|
paní Kozinová,máte asi ráda hanit své zákazníky a posílat je na nádraží,jako mě před chvílí v emailu,dlužíte mi dost na to abych byla naštvaná!!Balík s reklamací se vám válí týden na poště,ale vy si ho nevyzvedáte,takže ho asi nemůžete mít,dělá vám to radost mi ty peníze držet?po emailech s vámi vám ani trochu nevěřím a chci své peníze zpět!!jste natolik arogantní,že nechápu jak můžete jednat s lidmi,ještě když vím co prodáváte. (N |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(15. 12. 2015, 23:30)
|
VARUJI ZDE BUDOUCÍ NAKUPUJÍCÍ!!!!!koupila jsem zde zboží,zaplatila obratem a přišel mi balík kde nebylo vše co jsem zaplatila,obratem jsem poslala balík zpět této firmě na adresu kterou mi zde paní Kozinová potvrdila a už týden to leží na poště,nikdo si to samozřejmě nevyzvedl a peníze mi nechtějí vrátit,je to skoro 800,-korun s poštovným. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(15. 12. 2015, 23:40)
|
NEDOPORUČUJI ,žádná omluva,ani gesto ze strany prodávající paní Kozinové se nekonalo je velice arogantní a vulgární,na to že chyba nastala z jejich strany!!!peníze už od vás mají a tak vás budou špinit......můžete se o tom sami přesvědčit,co o vás bude tato paní psát,když budete chtít své peníze zpět!!otevřete si mou stránku vedle té fotky s dvojčátky a koukněte do mého hodnocení,najdete tam jediné špatné od této paní... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(15. 12. 2015, 23:46)
|
NEDOPORUČUJI ,obrázek si udělá každý sám,netřeba komentovat,koukněte ke mě do hodnocení,jak se tato prodávající chová.Jinak k dispozici nabízím ještě fotky zboží co jsem dostala a popřípadě emailovou adresu s touto paní Kozinovou.Můj email renatahasikova@seznam,cz Na dotaz kdy mi vrátí mé peníze mě posílá na nádraží a píše že se mnou nebude komunikovat a snižovat se na mou úroveň.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(15. 12. 2015, 23:52)
|
...v mém albu v hodnocení se můžete podívat,na jak vysoké úrovni tato paní je!!!Pokud chci zpět své peníze tak jsem podle paní Kozinové nemocný člověk!! .Ano to asi jsem paní Kozinová a psát budu klidně 1000x děnně dokud mi ty peníze nevrátíte.I kdybych je oželela,tak u Vás určitě ne  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(16. 12. 2015, 0:10)
|
dobrý den, peníze vám budou vráceny až nám vrátíte zboží. Škoda, že neumíte číst. Již jste nám dávno mohla napsat číslo balíčku. Abychom mohli poštákovi napsat, aby nám ho přivezl. Zákon hovoří takto: Nejzazší lhůta je 14 dnů na vrácení peněz po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení. Prodejce se souhlasem spotřebitele může vrátit peníze jinak, ale nesmí tím spotřebiteli vzniknout další náklady, nebo stejným způsobem, jakým |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(16. 12. 2015, 0:36)
|
číst se musíte naučit vy,když chcete lidem prodávat zboží!!Asi v té hromadě emailů neumíte hledat,máte tam fotky toho zboží od vás,číslo mého účtu a číslo balíku,který jak už všichni tady víme,je týden na poště?????je to jen o komunikaci mezi lidmi....vy se zřejmě vyžíváte v hanění svých zákazníků a zapomínáte že chyba je od začátku na vaší straně a ještě tady házíte zákony!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta H. (hasidlo)
ID 260197
(16. 12. 2015, 0:42)
|
takže znovu!!!!!!!! číslo balíku který jsem vám poslala je BX0600523162X ještě Vám ho písnu do emailu,aby jste ho našla a neměla další výmluvu,kterou pak budete opět proti mě používat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(2. 7. 2015, 8:55)
|
Dobrý den, na přímou otázku jste neodpověděl. Je zřejmé, že po uplynutí lhůty 14 dnů již nemá smysl Vás kontaktovat. Nesmyslná recenze? Názor ať si z naší komunikace utvoří každý sám. Přeji Vám co nejméně takto nespokojených zákazníků. Jako obchodník se ještě máte co učit, minimálně slušnému chování. S pozdravem Lucie Kotalíková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(8. 7. 2015, 20:43)
|
na vše jsem vám odpověďěl, stačí si číst vše co vám bylo zodpovězeno  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(12. 6. 2015, 14:16)
|
Dobrý den, rozumím tomu tak, že do 14 dnů od prodeje je možné nové nerozbalené a nepoužité věci vrátit. Reklamaci mohu u použitých věcí zakoupených jako nové uplatnit do 14 dnů od prodeje. Je to tak? S pozdravem Lucie Kotalíková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(16. 6. 2015, 11:42)
|
Dobrý den, neodpověděl jste na můj dotaz ze dne 12.6.2015. Zkopíroval jste odpověď ze dne 10.6.2015. Ptám se tedy znovu, vrácení zboží nebo reklamaci zboží je možné provést pouze do 14 dnů od data prodeje? V čem je problém jsem Vám psala do mailu. Struny to nejsou, kroutí se krk kytary. Na tento mail jste mi již neodpověděl. S pozdravem Lucie Kotalíková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(16. 6. 2015, 20:41)
|
na vše jsem vám odpověďěl. Krk se nekrotil po převzetí? A najednou začal? Kytara je k hraní, zřejmě byla špatně používána a bůh ví, co jste s ní udělali. Reklamaci jsme vám zamítli. Pokud potřebujete můžete přes známou vkládat další nesmyslné recenze.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(4. 6. 2015, 9:01)
|
Ráda bych upozornila všechny potenciální zákazníky pana Roberta K., že nedodržuje podmínky prodeje. V případě zájmu mohu všem zájemcům přeposlat vzájemnou elektronickou komunikaci s tímto obchodníkem. Ať víte, do čeho jdete! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(4. 6. 2015, 16:50)
|
dobrý den, dle kontroly vám nikdy nic prodáno nebylo, tudíž se jedná o lživou recenzci. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(8. 6. 2015, 11:08)
|
Dobrý den, zakoupila jsem u Vás jako neregistrovaný uživatel kytaru. K reklamaci jste ji nepřijal, přestože v podmínkách prodeje uvádíte, že zboží k reklamaci přijímáte. Na můj poslední email jste nereagoval. Z tohoto důvodu Vás jako obchodníka nedoporučuji. Hodnocení jsem vložila prostřednictvím známé. S pozdravem Lucie Kotalíková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Radka N. (rasdule)
ID 71069
(9. 6. 2015, 11:06)
|
Dobrý den, vrácení zboží do 14 dnů od data nákupu bez udání důvodu a reklamace zboží ve lhůtě 24 měsíců od data nákupu jsou rozdílné situace. Vy stále zmiňuje první možnost, já Vás opakovaně žádám u druhou možnost. Kytaru se nikdy nepodařilo naladit více "hudebníkům". Problém jsem Vám popsala do emailu. Závadu by měla posoudit kompetentní osoba, nikoliv Vy na dálku. S pozdravem LK |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Dana K. (ellinecka)
ID 218543
, mimibazar.cz/ellinecka
(upraveno 25. 3. 2014, 22:31)
|
Dle domluvy jsem vracela zboží,po téměř 3 měsících mi došlo,že platba nebyla vrácena. Podací lístek po tak dlouhé době jsem samozřejmě nenašla a pán ho strašně potřeboval, protože byl na dovolené a brigádník o ničem neví. Každopádně zásilku někdo přebrat musel,zpět se nevrátila.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(22. 3. 2014, 19:09)
|
Dobrý den, vy tvrdíte, že jste nám zboží zaslala, ale nedokážete nám to ani dokázat, my vaši zásilku zpět neobdrželi. Je divné, že píšete, že jste zboží odeslala v prosinci a nyní se ozvala v březnu, mohla jste nás kontaktovat hned, aby se dala zásilka reklamovat. Zboží může být buď ztracené nebo poškozené a ležet někde na depu, ale když ani nemáte číslo zásilky (což má každý kdo reklamuje zboží) nelze vám nyní nijak pomoci... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Dana K. (ellinecka)
ID 218543
, mimibazar.cz/ellinecka
(upraveno 25. 3. 2014, 15:28)
|
Jak můžete vědět,že jste zásilku neobdržel,když jste byl na dovolené?Pošta mi dvrdí,že nedoručené balíky se vrací do 14 dnů,nikde v depu neleží.Nechme toho,nikam to nevede. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(27. 3. 2014, 20:39)
|
dobrý den, věděli bychom o tom vzhledem k tabulce, kde jsou vždy uvedeny vrácené zásilky a důvod vrácení. Musíte se obrátit na poštu a zásilku reklamovat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra D. (*Piera*)
ID 247055
, mimibazar.cz/piera
(30. 12. 2013, 9:47)
|
Objednala jsem si zboží u tohoto prodavajícího.Došlo,ale byla na něm díra .Asi nekontrolují zboží co koupili u vietnamce.U nich člověk oprvdu nikdy neví. poslala jsem zboží zpět 5.12 .Dnes 30.12 mi přišla na účet platba pouze za tu věc ,ale poštovné ani jedno. NEDOPORUČUJI  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Robert K. (proseco)
ID 290935
, mimibazar.cz/proseco
(14. 2. 2014, 14:12)
|
Vážená paní, zboží vám bylo zasláno zcela nové v obalu a zkontrolované. Byla jste upozorněna, že velikost kterou chcete, vám bude malá. Dne 26.11 jste nám dala pozitivní hodnocení a poté jste zřejmě při nošení stahovací kalhoty roztrhla. Jak jistě víte, peníze se vrací do 30 dnů od vrácení zboží a peníze za zboží vám byly vráceny, ipřesto, že jste nové a nepoškozené zboží vrátila roztržené a flekaté. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ani A. (fatima1987)
ID 192775
(29. 11. 2011, 9:50)
|
Bohužel Vám musim udělit negativ,protože vůbec nereagujete na moje maily a vzkazy na MMB.Před 14dni jsem vám odeslala platbu za zboží,měl to být dárek pro dcerku k Vánocům Jako obchodník jste naprosto selhal.NEDOPORUČUJI  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra D. (*Piera*)
ID 247055
, mimibazar.cz/piera
(upraveno 7. 1. 2014, 12:50)
|
Pana RobertaNEDOPORUČUJI Dnes své hodnocení musím změnit a to z důvodu REKLAMACE !!! Zboží jsem koupila u tohoto pána a odkazuje mě na někoho jiného.VŠE MOHU DOLOŽIT MAILAMA VČETNĚ ODESLÁNÍ PENZE NA JEHO ÚČET !!! BOHUŽEL JSEM VYHODILA 600 KČ |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|