Tereza K. (BOTATEX) ID 30197
Botatex
|
|
mimibazar.cz/botatex
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Ostrava |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 11. 2006 |
Naposledy: 6. 6. 2023, 13:52
|
Aktualizace: 31. 5. 2021, 13:36
|
|
|
|
Vážení zákazníci, uvádějte prosím platnou adresu doručení hned v 1. objednávce.Děkuji
|
Hana K. (Merviška)
ID 131527
(9. 1. 2017, 20:08)
|
Tuto firmu rozhodně nedoporučuji!!!! Reklamovala jsem obuv po MĚSÍCI nošení. Boty měli děravou podešev v oblasti paty. Reklamace nebyla uznána, prý nesprávné používání!!!! Jak se zimní obuv, která byla nošena v zimě, může nesprávně používat? Neříkám, že kdyby to bylo po roce nošení, ale po měsíci???? ” |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(16. 1. 2017, 19:04)
|
Dobrý den,bohužel sešoupané paty nelze v reklamaci uznat.Nesprávným nošením dokážou děti zničit boty i za týden.Je nám to líto,ale není to naše ani výrobní vada.S pozdravem Komenderová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika T. (nikat)
ID 202527
(upraveno 30. 11. 2016, 9:08)
|
Zdravím, obchůdek byl rychlý a proběhl v pořádku, bohužel botky Dětská zimní obuv Vemont 4Z2046 opravdu maminky nedoporučuji. Vim, že ostatní botky od Vemontu jsou podle recenzí fajn. Píšou, že je tam dyntex membrána, která odvádí vlhko od chodidla a tím jsou nohy v suchu a teple a že jsou nepromokavé. Holky měly na nohou 4x a to v dešti i v suchu v teplotě těsně kolem 0 a vždy mely botu zevnitř vlhkou a byla jim v nich zima. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jiří P. (MadMax1)
ID 542070
(28. 12. 2015, 20:20)
|
Obchod Botatex hodnotíme velice negativně, dvakrát jsme zde byli nuceni reklamovat nakoupené zboží a i přes snahu paní prodavačky jsme narazili na tak neuvěřitelnou neochotu majitelky a majitele obchodu, s jakou jsme se ještě v životě nesetkali. Zákazník je zajímá pouze do chvíle, než sáhne do peněženky a zaplatí za zboží (u nákupu přes e-shop jen cca o 14 dní déle). Pak už je na obtíž. Zde již opravdu nepřijdeme, raději se zase projedeme do dětských botič |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(29. 12. 2015, 20:45)
|
Dobrý den, opravdu nevím o co se jedná.reklamace nyní řeší manžel.Já psaná majitelka jsem nyní se 2 miminky na mateřské,tak opravdu nemám přehled o všem co se děje na prodejně.Pomáhám a relaxuji max.1x týdně na obchodě.Moc mě mrzí,že jste takto rozhořčen,ale já si rozhodně vážím každého zákazníka.Komenderová |
ODPOVĚDĚT
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(18. 1. 2013, 10:35)
|
BOTATEX NEDOPORUČUJI!!!! Při koupi je paní Tereza vstřícná,ale když je problém s obuví hledá vinu jinde než v nekvalitní obuvi.Dívčí kozačky jsem koupila a dcera je nosila po městě necelé 3 měsíce,oloupaly se u obou bot na špicích a rozlepily když jsem se domluvila jak s reklamací již v meilu dopředu mi napsala,že kozačky jsou koženové a že nejsou vhodné do vlhka.Reklamace nebyla uznána boty ani nezalepila!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(18. 1. 2013, 14:19)
|
Dobrý den, je nám líto,že zrovna vaše reklamace byla zamítnuta. Ne každá obuv je vhodná do vlhka a ty vaše kozačky byly spíše přechodové podzimní,opravdu jen do sucha.Příště nám napište o radu a rádi vám vhodnou obuv doporučíme |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Vladimíra Motáková (eliska veruska)
ID 146438
(18. 1. 2013, 14:31)
|
tak to je super chudák dítě když začne pršet musí boty schovat a jít bosa co je to za blábol boty jen do sucha copak víte kdy bude venku vlhko |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(18. 1. 2013, 17:17)
|
Přesně tak máte pravdu ( |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(18. 1. 2013, 17:13)
|
zamítnuta?? si děláte srandu ne?? Jste boty ani nezalepila-styďte se !! Včera jste mi meilem psala,že se na rozlepené boty podíváte a případně zalepíte,balík dorazil dnes tak jste se na to prostě vykašlala a poslala zpět ani na reklam.listě nebyla zmínka o tom,že boty mají tuto závadu.Vlhko je celou zimu až do jara ... je to k smíchu vaše jednání je velice neseriozní vůči zákaznicím,koženkové boty se nesmí loupat je to jen vaše obhajoba za nekvalitní |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Monika J. (Monisha)
ID 18149
, mimibazar.cz/monisha
(20. 1. 2013, 18:52)
|
Jani koukněte na starší hodnocení paní reklamace na boty zamítá pokaždé to nepůsobí zrovna důvěryhodně, být vámi obrátila bych se asi na obchodní inspekci |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(20. 1. 2013, 19:51)
|
No škoda,že nemají čas také reagovat ty desítky zákazníků kterým reklamace uznáváme a boty posíláme nové nebo vracíme peníze.Bohužel ti co jsou s reklamací spokojeni hodnocení málokdy napíšou,ale i přesto dle hodnocení co za ty roky máme každý pochopí,že jsme seriozní obchod |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(21. 1. 2013, 13:17)
|
Seriózní obchod? Co mi napíšete na to,že jste rozlepené boty zaslala zpět....ABSOLUTNÍ NEZÁJEM ........ TÝ JOOO DESÍTKY REKLAMACÍ TO JE KVALITA OBUVI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(21. 1. 2013, 20:57)
|
Ano to je kvalita obuvi,desítky reklamací za 6let prodeje.To má opravdu jen málokdo ze 6tis hodnocení . To mluví za vše |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(21. 1. 2013, 16:03)
|
Dívala jsem se.....sama si paní dělá vizitku obchodu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka H. (lososak1)
ID 92466
(18. 1. 2013, 20:27)
|
No ty wole Bych doporučila prodávat ty boty do Afriky, když jsou do sucha. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Simona B. (bercuska)
ID 360212
(19. 1. 2013, 0:20)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (babychic)
ID 9707
, mimibazar.cz/babychic
(18. 1. 2013, 14:41)
|
Jano, mám s Botatexem obdobnou zkušenost - minulý rok jsem zde koupila pro své syny dvoje vysoké zimní boty, po první procházce po venku, kdy ještě ani nebyl sníh, přišli úplně promočení. Při komunikaci s obchodem (p.Komender) mi bylo sděleno, že boty jsou pouze do sucha ... Samozřejmě u inzerátu nebyla ani zmínka o tom, že to jsou ZIMNÍ BOTY POUZE DO SUCHA Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
JANA M. (Jandulikk)
ID 360454
(18. 1. 2013, 17:16)
|
Katko je to jen výmluva na vlhko a sníh a podobně Botatex prodává boty na toto zimní období a pak se vymlouvá na vlhko....,jsem velice znechucena takovým to jednáním !! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(18. 1. 2013, 18:19)
|
Koukala jsem na značky bot, které prodávají.... a Lin-shi, Padini a Superun... to jsou značky, které určitě prodávají i na tržnicích, tak s rozpadem bych počítala ....Některé boty jsou moc pěkné, ale snad žádné nemají tex membránu, tak promočení je jasné, bohužel |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(20. 1. 2013, 19:54)
|
Ano některé značky se objeví i na tržnicích,ale to,že některé naše boty se objevují také ve značkových obchodech za mnohem více peněz je také běžné.Paní Pavlíno mílíte se,ale máme i kvalitní boty,asi nečtete recenze,např Vemont - perfektní obuv,další třeba D.D.Step.Bohužel ne všich mají tolik peněz proto nabízíme i méně kvalitní a levnější obuv. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(24. 1. 2013, 13:22)
|
Terezko, to nebyla negace na Vás .... Pokud jde o ty 3 mnou jmenované značky, také jsme je měli a boty moc nevydržely, ale vzhledem k ceně jsem nereklamovala ....., takže pokud paní koupila na zimu tyto nebo jiné levné, tak jsem jen chtěla upozornit, že né vždy se vyplatí šetřit , zvláště pak na zimních botách pro děti. Jinak máte pravdu, ty dražší, Vámi prodávané boty, opravdu neznám, na obrázku vypadají dobře a dle ceny asi i kvalita bude jinde .. Pěkný den P |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(24. 1. 2013, 14:04)
|
Hlavní věc jsem nedodala , levnější boty určitě mají nějaká omezení, proč by jinak byly tak levné ??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva L. (Ewaa)
ID 227826
(15. 9. 2011, 19:10)
|
problemovy zakaznik??tady je muj email evulka.76@seznam.cz a s radosti vam poslu fotky bot,ktere jsem v aukci vyhrala jako NOVE....problemova jsem,protoze se ozvu??fakt se bavim a vam nedoporucuji,chtela jsem boty vratit,ale myslite ze mi nekdo zaplati 140kc postovne???fakt nesnasim takove podvodniky...boty jsou samej zmolek,ale pry byly jen vyzkousene....rada poslu foty |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(15. 9. 2011, 21:12)
|
paní Evo, všechny boty co prodáváme jsou NOVÉ - žmolek vevnitř boty byl od výrobce,ale na funkčnosti to vliv nemá i přesto jsem vám nabídla slevu 50,- ale ommítla jste.Pak tedy boty pošlete a my vám vrátíme celou částku za zboží. Vždy jde o domluvu,ale vy hned útočíte a ne moc slušně |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona K. (simek)
ID 41675
, mimibazar.cz/simek
(11. 8. 2011, 18:47)
|
Dobrý den, koupila jsem si trekové boty zn.Vemont, u kterých se píše : "Svrchní materiál je KOŽENÝ s DINTEX membránou,která je totožná s GORATEXOVOU membránou .Tento materiál je vodě odpudivý a prodyšný." ... bohužel boty propouští vodu zespoda, syn měl mokrá chodidla po běhání v mokré trávě : (. Informovala jsem se na možnost reklamace, ale bylo mi odpověděno : "zkuzte boty naimpregnovat třeba to bude lepší a pokud se vám zdá,že teče do bot zespod,tak je možné,že jste špatným nošením nebo o ostr&ya cute, předmět narušili podrážku...na tyto závady také není nikde záruka. Tak snad se to po impregnaci zlepší, pokud je v poruše podrážka,tak doporučím nosit jen v suchém počasí. " ... že bychom špatným chozením porušili podrážku obou bot se mi nezdá, no nic, možná jsem neměla ćekat zázraky od levné obuvi. Škoda, nerada píšu negativní hodnocení, Simona |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(14. 8. 2011, 9:49)
|
Dobrý den, reklamace běžně vyřizujeme,ale na nepromokavost se reklamace nevztahuje. U obuvi Vemont máme stovky spokojených zákazníků kteří nám potvrdili,že jsou boty opravdu kvalitní a vodě odolné.Sama mohu potvrdit,že obuv Vemont nosím po horách kolikrát je mokro až po kotníky a nohy mám v suchu.Vaše zkušenost nás velmi mrzí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie W. (lucinka76)
ID 154104
, mimibazar.cz/lucinka76
(19. 11. 2010, 18:14)
|
Vzhledem k Vašemu absolutnímu nezájmu prodeje kozaček s "CHYBOU OD VÝROBCE" a dalšímu vyjádření, že to se mnou nebudete řešit (boty budou za chvíli od hlíny, jste detailistka, vrátím Vám peníze bez nároku na poštovné 2x58kč) dávám NEGATIVNÍ HODNOCENÍ !!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(19. 11. 2010, 22:11)
|
Lucko,myslím,že odstín podrážky opravdu není důvod k reklamaci i přesto jsem vám napsala,ať mi boty klidně pošlete zpět,že jste toho nevyužila je vaše věc,ale určitě boty využijete stejně jestli mají podrážku zdobenou do růžova nebo do béžova.Přijde mi to jen k smíchu,že to vůbec řešíte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie W. (lucinka76)
ID 154104
, mimibazar.cz/lucinka76
(19. 11. 2010, 22:30)
|
Pokud máte charakter, tak uznáte, že jste mi v emailu napsala, že mi vrátíte peníze bez poštovného. Tudíž bych já vyhodila ze své peněžky 120kč. Na svoji obhajobu si tady napište co chcete, ale myslete na to, že zákony jsou pro všechny stejné, tudíž i pro Vás. Myslíte na kvantitu, ne na kvalitu a spokojenost zákázníka. Přesvědčila jste mne, že si hodnocení zasloužíte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(21. 11. 2010, 10:54)
|
Téééda vy máte ale hromady volného času, raději si najděte nějakou práci ať neřešíte hlouposti s odstínem podrážky . Každý u mě ví,že pokud je třeba něco reklamovat,všem vycházím vstříc,ale tohle,no uznejte sami |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lucie W. (lucinka76)
ID 154104
, mimibazar.cz/lucinka76
(21. 11. 2010, 10:55)
|
Vy zkuste pracovat RUKAMA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie W. (lucinka76)
ID 154104
, mimibazar.cz/lucinka76
(20. 11. 2010, 23:40)
|
Přeposlaná zpráva: Dobrý den, to jsem ráda,že se vám botky líbí a ze spod mají být ty lístky růžové,ale vím že občas jsou některé vybledlé ( chyba výrobce ) ale stejně za chvíli budou obě boty od hlíny a naštěstí je to zespod tak nic nepůjde vidět,je to jen detail.. Přeji pěkný den., Terka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie W. (lucinka76)
ID 154104
, mimibazar.cz/lucinka76
(20. 11. 2010, 23:43)
|
Přeposlaná zpráva: Luci mě to opravdu nepřijde důležité ,vždyť při chození nejde vidět podrážka a nyní když se dívám na další boty tak jsou oboje vybledlé...opravdu to není důvod k výměně nebo k reklamaci už vůbec ne....Pokud boty nechcete tak mi je pošlete zpět a já vám vrátím peníze za boty ( bez poštovného ) Jiné řešení opravdu nemám,tak to ještě zvažte. Terka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lada R. (Laddy)
ID 22541
(22. 10. 2010, 14:32)
|
Jsem velice zklamána nespolehlivostí tohoto obchodu. Objednala jsem si zboží, které jsem zaplatila a několikrát paní žádala o zaslání na adresu, kterou jsem jí uvedla jak v prvním mailu, tak do zprávy pro příjemce účtu banky s odůvodněním že jsme se přestěhovali. Paní peníze obdžela, ale nejspíš ji zajímají pouze peníze a nikoliv spokojenost zákazníka. Buďte při výběru obchodu opatrní!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(22. 10. 2010, 14:44)
|
Paní Lado,nechápu vaše jednání. Na vysvětlenou pro ostatní - objednala jste si boty, zaplatila a já vám je poslala na adresu kterou máte uvedenou an MMB, přehlédla jsem novou adresu kterou jste mi psala a balíček vám nyní leží ve stejném měste jen na jiné poště.Neříkejte mi,že by se na té poště nešlo domluvit a balíček by vám na občanku dali.Vše se dá vyřešit a ne hned psát neoprávněný negativ ,ale asi se vám ulevilo,že tak fajn beru to... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lada R. (Laddy)
ID 22541
(23. 10. 2010, 17:38)
|
Asi jste nečetla co jsem Vám psala..... mám jinou adresu v OP!!!! Pokud znáte alespoň ze své zkušenosti předpisy České pošty, tak jistě víte, že i kdyby jsem byla 100x stejná Rýdlová, tak mi to vydat nemohou!!!!! Nejsme žádná vesnice a jsem stejně pracující jako Vy. Nedala jste mi na vybranou a nic jste pro moji spokojenost řešit nechtěla, takže Vaše reakce je zavádějící. Pokud chcete abych zrušila negativní hodnocení, tak mi pošlete buď balíček nebo mi vr |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Markéta S. (sivule)
ID 116551
(25. 10. 2010, 19:16)
|
Já mám v OP také jinou adresu než na jakou mi chodí pošta a NIKDY jsem neměla problém s vyzvednutím zásilky! Protože se na adresu nedívají! Stačí jim jméno a příjmení. Moje matka a sestra se jmenují stejně a vyzvedávají si zásilky navzájem! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lada R. (Laddy)
ID 22541
(29. 10. 2010, 9:50)
|
Na poště jsem byla již 2x a předpisy mluví jasně. Jakákoliv zásilka se vydá na základě ověření jména a bydliště. Jiný postup je porušení předpisů ČPa toho se v dnešní době každý bojí. Pokusím se domluvit ještě mimo úřední postup se svou kamarádkou. Paní co boty zaslala jinam mi zajistila neuvěřitelné potíže a arogance v jejím chování mne přesvědčila, že si negativní hodnocení zaslouží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Markéta S. (sivule)
ID 116551
(31. 10. 2010, 17:03)
|
Nemusíte obcházet předpisy. Stačí zavolat na poštu, kde máte zásilku uloženou a požádat o uložení zásilky na jiné poště. Nebo požádat o zaslání na jinou adresu. Mrkněte na stránky české pošty. Dnes pošta nabízí hodně možností, aby vyhověla zákazníkům. Hodně štěstí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Veronika Pešková (veq)
ID 143420
, mimibazar.cz/veq
(2. 11. 2010, 20:07)
|
Z mojí zkušenosti vám vydají balíček s vaším jménem na jinou adresu, jen potřebujete oznámenku...bez ní vám to nedají. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (taeki)
ID 86282
(31. 5. 2010, 20:05)
|
U paní jsem si koupila vcelku dost věcí za dost peněz, zboží přišlo a i bunda s kazama.Zjistila jsem to až později.Žluté fleky nejdou vyprat a to je NOVÁ a jediné, co je paní schopná je, že mi dá slevu na příští nákup 50 Kč......žádná výměna, nic.....určitě si už nic nekoupím Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(31. 5. 2010, 21:07)
|
Jani nechápu vás - všichni mají právo ve 14denní lhůtě vrátit zboží bez udání důvodů, pak máte samozřejmě 2roky záruku,které můžete po domluvě využít,ale vy se mi ozvete po dvou měsících a jen se takto mstíte.Bundu jste koupila v březnu a fleky na bundě jste našla až v květnu, trošku divné,ne??? Všichi mí zákazníci ví,že se snažím všem vyjít vstříc,jde jen o domluvu,tak se nad tím zamyslete |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana B. (taeki)
ID 86282
(2. 6. 2010, 15:59)
|
Já jsem vám psala, že jsem bundičku neprohlížela a schovala rovnou do skříně, protože v březnu na ni byla fakt zima.Vybalila jsem jí až teď a sama jste mi psala, že ty bundy byly kazové.Nemám proč se mstít, jen mi to přijde jako nesolidní jednání.Bohužel..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Denisa Š. (mammo20)
ID 253955
(9. 4. 2010, 16:54)
|
Pani Terezka,mne napsala zaporne hodnoceni,jen pro to ze jsem ji napsala duvod,ktery me nutil k tomu,ze jsem si neodebrala zbozi( z duvodu financnich).Tato situace se muze jednou stat i ji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(9. 4. 2010, 19:12)
|
Vy mě nemáte proč psát negativní hodnocení.vy jste měla dlouho odložené zboží,blokovala jste ho dalším nakupujícím a nyní jsem snad na vině já, opravdu toto chování nechápu. Příště prosím nejdříve přemýšlejte jestli máte peníze na objednávané zboží . Terka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
HANA V. (PALETKA)
ID 66143
, mimibazar.cz/paletka
(1. 4. 2010, 19:46)
|
Nechápu jak někomu můžete psát negativní hodnocení!!!!!Objednávala jsem si u Vás to přiznávám,ale žádné zprávy mi od Vás nechodily a mrtvého brouka opravdu nedělám!!!!Nemám to zapotřebí!!!!!Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa D. (dzikuska)
ID 222575
(5. 2. 2010, 14:22)
|
Chci upozornit budoucí kupující na fakt, že u bot není poskytnuta záruka! Já boty koupila a za tří měsíce se rozpadly. Mám smůlu. Příště si přidám nějakou tu stovku a mám dva roky záruku. Jen pro informovanost potencionálních zákazníků. Docela VYHOZENÉ PENÍZE!!! Zdraví Sona |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(5. 2. 2010, 14:27)
|
Soňi bez fotky bohužel nevím jak boty vypadají, mohli jsme se domluvit a ne hned to řešit přes hodnocení,ale i na to máte právo,tak třeba příště to vyjde lépe |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka K. (Brdyna)
ID 94792
(25. 8. 2008, 12:31)
|
Takže paní Terko, již jednoujsem vám sem psala negativní hodnocení. Nebyla jsem spokojená s vaším jednáním, nehodlám to tady znovu vysvětlovat a rozebírat a vím na 100%,že jste tu již alespoň jedno špatné hodnocení měla ,ale stejně jako to moje jste si nechala od adminů hodnocení smazat. Psala jsem jim, že mi to tedy nepřijde normální mazat hodnocení od čeho ho potom tedy máme,že obchod s vámi mi nepřišel fér a jednání už vůbec ne (takové nadávky jako mrcha a že se vám chce ze mě blít, přitom já jsem tedy nic neudělala,jen jsem žádala výměnu), že mi píšete ať ho radši smažu nebo, že jim napíšete a oni ho smažou. Admini to tedy na vaši žádost udělali,ale bohužel neznali i druhou stranu věci a co mi napsala paní z adminů tak jen tak hodnocení nemažou, jen když jim někdo napíše, že jsme se na tom dohodly a to tedy určitě nebyl náš případ. takže vážené nakupující, paní Terce, jde jen o to něco prodat a následné nesrovnalosti (jako zaslání špatného zboží) řeší takže vám slíbí, že to sežene,asi za 14 dní se vám ozve, že věc nesehnala a po 3 dnech ji má v aukci. Možná jsem měla věc vrátit a pak by se paní Terka více snažila mi vesty vyměnit aby měla kšeftík,ale já se smířila s tím, že vesty nejsou tak jsem si nechala ty druhé. Neřešila bych to,ale ta aukce mi teda vyrazila dech. takže pro mě paní Terka skončila, jistě mě taky pěkně osolí,ale to já zkousnu !!!!!!! NEMAZAT - POVOLENÍ OD ADMINU !!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(25. 8. 2008, 13:30)
|
Já sama nejlépe vím,že mám svědomí čisté,druhé vesty jsem se vám snažila koupit,ale prostě už nikde v mém okolí nebyly a že se pak jedna vesta někde objeví,tak za to nemůžu dala jsem ji do aukce,protože jsem věděla,že vy jste chtěla dvě stejné,aby jste měla i pro kamarádku.... Opravdu to už s vámi nemíním řešit, ale sama jste psala,že i ty vesty co máte jsou pěkné,tak nechápu,pak to špatné hodnocení.. No pokud jste si ulevila a chcete mi jen uškodit,tak prosím.. Maminky co u mě pravidelně nakupují,tak mě znají a ví,že se snažím vše vyřešit a vycházím jim vstříc... Nejsem mstivá jako vy,proto vám nebudu psát špatné hodnocení i když si o vás myslím své, ale nechám si to jen pro sebe... Myslím si,že jste to mohli i vyřešit přes meily a ne hned psát takové hodnocení!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Šárka K. (Brdyna)
ID 94792
(25. 8. 2008, 13:42)
|
přes emaily jsme to řešily, nenechám se urážet a vy jste byla první kdo psal ať to smažu nebo, že to budete řešit přes adminy. Já si nepotřebuji ulevovat,jen se mi prostě obchod nezdál fér a pak to jednání ohledně mazání hodnocení už vůbec ne,za vším si stojím Pokud by přišly správné vesty tak bych s obchodem byla taky spokojená,ale bohužel se tak nestalo. Šárka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(25. 8. 2008, 13:49)
|
Já přece vím,že vám přišly jiné vesty,ale neposla jste mi odkaz z MMb a hned jsem vám i přesto nabídla,ať mi je vrátíte a já vám vrátím peníze...Vycházela jsem vám vstříc,jak jen to šlo... |
ODPOVĚDĚT
|