Jana P. (Jajen) ID 308026
|
Oblast: Karlovy Vary |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 16. 6. 2010 |
Naposledy: 15. 10. 2012, 20:55
|
|
|
|
|
|
Zdeňka Š. (Kubovečka)
ID 80279
, mimibazar.cz/kubovecka
(upraveno 23. 8. 2010, 15:11)
|
Dobrý den paní Jano, taky mě mrzí Váš přístup, ráda bych ty fleky viděla, protože určitě nebyly na všech věcech a já si nevšimla žádných ale připouštím že jsem nějaké světlé skvrnky mohla přehlédnout proto jsem Vám též psala že Vám vyjdu vstříc, takže jsme se mohly domluvit, je jednoduché někomu hned kazit hodnocení (dost mě to mrzí je to moje první neg.) a prodělala by jste max. jedno poštovné!!!To které by jste dala při odeslání balíčku.Vracím celou částku.Hezký den. Zdenka. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana P. (Jajen)
ID 308026
(23. 8. 2010, 21:25)
|
Je mi líto, ale to Vaše vyjdu Vám vstříc znamená, že jen tak vyhodím 102,- kč (poštovné 40,- +poslání peněz poštou 22,- + a opětovné poštovné) a to jen proto, že nepíšete do inzerátu skutečný stav prodávaných oblečků. Když si někdo napíše do inzerátu ,, jako nové´´, tak očekávám, že si tím je jistý a né, že mi pak napíše: ,,To mně mrzí že s věcičkama nejste spokojena, každý máme jiné oči, to je riziko kupování přes internet. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana P. (Jajen)
ID 308026
(23. 8. 2010, 21:27)
|
Můžete mi balíček zaslat zpět (na vaše náklady) a já vám vrátím peníze.´´ Riziko to jistě je a Vy jste riskovala negativní hodnocení, protože já proti Vám nemůžu nic jiného dělat. Vy máte moje peníze a já Vaše oblečení s fleky, které ani nepoužiji. Nehodlám do Vás investovat dalších 40,- ani cestu na poštu. Je mi velice líto, že jste nedokázala neg. hodnocení přijmout a uznat chybu a mstíte se mi tím, že jste mi taky (z mého pohledu bezdůvodně) |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jana P. (Jajen)
ID 308026
(23. 8. 2010, 21:34)
|
udělila neg. hodnocení. Neni totiž moji chybou, že nemáte dostatek času, jak píšete v e-mailu a pořádně jste neprohlédla Vámi nabízené oblečení. Je mi velice líto, jak to dopadlo a jediné dobré co z toho vzešlo je, že jsem se poučila a když něco objednávám, prosím inzerenty, aby věcičky znovu prohlédli a já se již nedostala do takto pro mě nepříjemné situace.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Zdeňka Š. (Kubovečka)
ID 80279
, mimibazar.cz/kubovecka
(23. 8. 2010, 23:08)
|
já byla ochotná s vámi komunikovat a nějak vše vyřešit, vždy to jde, jenže z vaší strany mi to přišlo jako že není zájem, raději pisnu negativ. Chybu bych uznala kdybych si byla vědoma nějakých fleků...vždy když na vadu narazím uvádím ji..no třeba to ještě nějak vyřešíme a pokud ne jsem též poučena, raději vše prohlédnu 3x a na denním světle.. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Zdeňka Š. (Kubovečka)
ID 80279
, mimibazar.cz/kubovecka
(23. 8. 2010, 23:17)
|
vyjdu vstříc u mě znamená, že pokud se Vám nelíbí jakou nápravu navrhuji navrhněte vy co by pro vás bylo přijatelné...prostě jsem se chtěla nějak domluvit... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|