Sandra Juhanyáková (barbinecka) ID 311119
|
|
mimibazar.cz/barbinecka
|
Oblast: Prostějov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 7. 2010 |
Naposledy: 23. 7. 2021, 9:25
|
Aktualizace: 22. 3. 2019, 11:06
|
|
|
|
|
|
Gabriela M. (donsam)
ID 141686
, mimibazar.cz/donsam
(11. 9. 2013, 16:43)
|
Bohužel i já jsem rezervovala 14 dní boty do mateřské atd. ............ mě mrzí můj čas na minimálně 20 mailů, který jsem mohla využít smysluplně............. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sandra Juhanyáková (barbinecka)
ID 311119
, mimibazar.cz/barbinecka
(upraveno 12. 9. 2013, 17:10)
|
Rezervované botasky jsem měla ale došlo k nedorozumnění .Na inzerát jsem si napsala a paní řekla, že počká a po týdnu když jsem se ji chtěla ozvat ,tak inzerát jsem už nenašla,tak jsem si myslela,že je prodala. A poté jsem zakoupila jinou obuv. Kolikrát maminky u mne zboží rezervují a po nějaké době napíši,nezlobte se věc si nekoupím! Ale rozhodně nikomu nepíšu hodnocení. Jasně naštve to ale stát se to může,že lidé zboží odmítnou! NEŘEKNU KDYBY PANI MELA ZAJEMCE A JA JI BRZDILA PRODEJ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana R. (xeris)
ID 211325
(18. 8. 2013, 9:48)
|
Paní Sandra u mne měla týden rezervované boty. Prosila mne, zda bych jí nepočkala do mateřské.. Po týdnu však rezervaci zrušila s tím, že jsou boty moc drahé. Jednání paní Sandry mne velice zklamalo, proto ji jako nakupující nemohu doporučit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sandra Juhanyáková (barbinecka)
ID 311119
, mimibazar.cz/barbinecka
(upraveno 12. 9. 2013, 17:11)
|
NEDOPORUČUJI! NESPOKOJENOST! Paní mi rezervovala boty mokasíny týden. Mezitím jsem našla v prodejně u Bati ty samé a levnější,tak jsem ji ze slušnosti napsala,že at se nezlobí brát nebudu! Pani jsem slusne napsala. Paní se naštvala a napsala mi hodnocení. Nejsem člověk,který by nějak lidem chtěl ubližovat nebo něco vracet ale jen mě zaráží chování lidí. Vždyt o nic nešlo byli v rezervaci týden a nikdo mezitím o mokasíny neprojevil zájem( |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana R. (xeris)
ID 211325
(13. 9. 2013, 18:11)
|
Myslím, že z mého komentáře je zjevné, že jsem jej psala v klidu a slušně. Ani v nejmenším to nebyla žádná msta nebo něco podobného. Pouze se mi nelíbilo chování paní Sandry. Nejdříve mne prosila, zda počkám do mateřské, až po mé urgenci uvedla konkrétní datum. Poté se znovu ujišťovala, zda jsou boty skutečně v rezervaci. A nakonec mi napsala mail, ve kterém po mne chtěla slevu, jinak boty kupovat nebude, protože jsou prý u Bati levnější....Navíc netuš |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika M. (veronyk)
ID 97597
(upraveno 12. 6. 2013, 23:04)
|
Od paní Sandry jsem si koupila kalhoty, v inzerátu psala jako nové. Kalhoty jsou ale poškozené, seprané, mají roztrženou nohavici. Chtěla jsme se domluvit, kalhoty vrátit, ale paní Sandra tvrdí, že jsem je zničila já. To není pravda. Když si chci koupit kalhoty které potřebuji, nebudu je ničit. To nedává smysl. Kalhoty chci paní Sandře vrátit, ale nekomunikuje, nebudu riskovat, že mi balík nepřevezme. Podala jsem stížnost na podporu MMB. Přestože z podpory MMB paní Sandře přišla výzva,aby mi vrátila peníze za poškozené zboží, paní Sandra nehodlá reklamaci řešit. Mám s touto prodejkyní velmi špatnou zkušenost a nikomu ji nedoporučuji. Paní SANDRA JE PODVODNICE, nechtěla jsem ji úmysleně poškodit, já jsme ta poškozená a podvedená. Kdyby paní Sndra byla tak slušná, jak některé maminky píší, reklamaci by vyřídila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika B. (monas)
ID 1054
, mimibazar.cz/monas
(6. 6. 2013, 21:07)
|
Pokud zboží vyperete v bělicím prášku a dáte je do sušičky tak už nemáte nárok něco vracet. měla jste je vrátit hned jak vám přišly a ne když dostanete od paní ještě slevu a už jsou vyprané. je jasné, že pak už vám nikdo žádnou reklamaci neuzná. takže si paní určitě negativ nezaslouží! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Veronika M. (veronyk)
ID 97597
(10. 6. 2013, 16:25)
|
Já jsem kalhoty nevyprala, hned ten den co jsem je dostala jsem paní napsala a chtěla jsem se s ní domluvit. Prosím, nehodnoťte jestli si hodnocení zaslouží, nevíte jak to bylo. Bohužel mě paní Sandra podvedla a prodla mi poškozené zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Veronika M. (veronyk)
ID 97597
(12. 6. 2013, 23:08)
|
Milá paní a jak víte o problému který mám s paní Sandrou? Jak víte o tom jestli jsem prala v bělícím prášku a že nemám nárok na reklamaci protože jsem zboží nevrátila včas? Odpovídáte mi argumenty, které jako cizí kupující nemůžete vůbec vědět. Máte ty samé argumenty jako paní Sandra, to je zajímavé. No tak jsem se spletla se sušičkou a co má být? Když ji nemám tak asi nevím, jak se používá. Víte co, proč se vůbec do toho pletete? Paní Sandra je pro mne podvodnice a lhářka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Veronika M. (veronyk)
ID 97597
(upraveno 10. 6. 2013, 17:22)
|
Já jsem kalhoty nevyprala, hned ten den co jsem je dostala jsem paní napsala a chtěla jsem se s ní domluvit. Prosím, nehodnoťte jestli si hodnocení zaslouží, nevíte jak to bylo. Bohužel mě paní Sandra podvedla a prodla mi poškozené zboží. taky je zvláštní, že víte, že jsem kalhoty vyprala v sušičce, to asi těžko, když ji nemám. Ono to asi bude tak, že jste kamarádka paní Sandry a v sušičce je možná vyprala paní Sandra. A nohavici jsme si asi také rotrhla schválně , že? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Monika B. (monas)
ID 1054
, mimibazar.cz/monas
(11. 6. 2013, 19:21)
|
Máte smůlu protože paní Sandra je pro mě maminka jako každá jiná a slušně si s ní vykám! A jen tak na oko od které doby se pere prádlo v sušičce? Já vždy peru prádlo v pračce a sušit ho dávám do sušičky. Ale to je fuk. Dle hodnocení věřím, že všichni maminky včetně mě jsou s níi spokojené. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Veronika M. (veronyk)
ID 97597
(10. 6. 2013, 16:27)
|
je podivné, když paní Sandra nedokáže problém řešit sama, Slevu mi nabídla předem a sama, nevztahovalo se to na vady. Kalhoty jsme koupila za 250 kč a to není málo. Byly inzerované jako nové, což není pravda. PROSTĚ VARUJI OSTATNÍ MAMINKY PŘED NESPOLEHLIVOU PRODEJKYNÍ. |
ODPOVĚDĚT
|