|
|
Kamila M. (Camilla)
ID 5867
, mimibazar.cz/camilla
(30. 5. 2012, 18:59)
|
Dávám negativní hodnocení, paní neuvedla pravý stav věci. Tričko mělo mít dírku v nápisu /kterou bych lehce zašila/, bohužel bylo roztrhné hodně a kolem dokola, takže není šance ho zašít. Napsala jsem žádost o vrácení, ale paní mě odkázala na podmínky prodeje, kde má uvedeno, že věci nevrací. Takže se Vám může stát, že koupíte totálně roztrhané tričko a v popisu to uvedené nebude. Proto si dávejte velký pozor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Denisa B. (dda)
ID 88320
(upraveno 25. 12. 2011, 22:41)
|
Bohužel jsem si vytáhla Černého Petra, mnou objednaná tunika, koupená zde jako replay (na štítku uvedeno: kraj pochodzenija Turcija, Replay nikde - prý zakoupeno v Miláně..) a paní prodávající 2 x oblečená- zjistila jsem závady, bohužel po šetrném vyprání , sežehlené a poničené pogumované aplikace, paní mi ji však zpět nevzala z důvodu, že jsem ji vyprala, což u nošeného zboží dělám samozřejmě před používáním vždy. Prý najednou nebyla nošená ani praná, reklamace neuznána! Moje chyba, měla jsem si detailně zboží prohlédnout ihned po doručení, nicméně tento přístup prodejce se mi nelíbí, i když má, jak paní uvádí, toto uvedeno v podmínkách. Dohadovat se nebudu, ale považuji za svou povinnost toto zde uvést. Poprvé takováto negativní zkušenost s prodejcem za 5 let čilého obchodování na MMB. Doporučuji si vše pečlivě zvážit! Denisa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
kamil k. (kamilvendulka)
ID 322873
, mimibazar.cz/kamilvendulka
(26. 12. 2011, 9:41)
|
Tato zákaznice o de mě zakoupila zboží které měla od čtvrtka doma a až v neděli po vypraní zjistila nějaké vady ,mé zboží bylo ve 100% Stavu nemohu zato že Paní Denisa potřebuje zboží vyprat aby najednou zjistila na zakoupeném zboží vady ,to mluví za vše.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Denisa B. (dda)
ID 88320
(26. 12. 2011, 11:15)
|
Mrzí mě Váš arogantní tón, nepopírám, že jsem měla zboží prohlédnout dříve, což jsem vzhledem k svátkům dříve nezvládla, balíček odložila s tím, že jsem nepředpokládala problémy. Již jsem dostatečně poučena. Pokud ale triko bylo takto zničeno praním, šlo téměř jistě o fake a to jsem snad i povinna oznámit ostatním kupujícím, snad i přímo správcům MMB... Byla jsem úmyslně uvedena v omyl, a za to tedy odpovědnost nesete! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
kamil k. (kamilvendulka)
ID 322873
, mimibazar.cz/kamilvendulka
(26. 12. 2011, 19:05)
|
Milá Deniso není má chyba, že jsi něco koupíte a ani si to při obdržení balíčku neprohlídnete ,nemám náladu ani čas se neustále dohadovat mám na práci příjemnější věci, je více než jisté že jste tuniku vyprala všelijak a pak výsledek je takoví jaký píšete, jinak by jste vadu na zboží nahlásila hned a ne až po vyprání. Pokud vás to baví klidně pište dál....  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Denisa B. (dda)
ID 88320
(27. 12. 2011, 1:54)
|
Už končím, ať si každý udělá obrázek sám! Jen podotýkám, je mi jasné, že mi tato prodejnkyně ani peníze za zboží pochybného původu nevrátí, ale ještě spustí lavinu toho osočování... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Dana K. (ellinecka)
ID 218543
, mimibazar.cz/ellinecka
(18. 5. 2012, 16:57)
|
V prvé řadě by prodejce neměl zasílat vadné zboží....taky se omlouvám za vstup do debaty.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Irma N. (maxima01)
ID 101444
, mimibazar.cz/maxima01
(11. 1. 2012, 1:48)
|
Omlouvám se, že vám vstupuji do hodnocení, ale také všechny věci před nošením vyperu. Člověk nikdy neví, kde a jak dlouho ležely. A dělám to jak s věcmi z obchodů, tak z věcmi z MMB. Vše putuje rovnou do pračky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|