Martina M. (MARTINAAAAAA) ID 325899
|
|
Oblast: Ostrava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 28. 9. 2010 |
Naposledy: 31. 7. 2020, 13:54
|
|
|
|
|
|
Helena G. (H.G.)
ID 29941
(upraveno 13. 8. 2012, 15:56)
|
PANÍ SI U MNE ZAKOUPILA TRIČKO S DL.R. ZA 20,-, MIKINU ZA 20,- A SVETR GEOGRE ZA 60,-.PŘESTO, ŽE NEMĚLO FLEKY ANI JINÉ POŠKOZENÍ, NENÍ SPOKOJENÁ. VĚCI, KTERÉ JSOU HODNĚ NOŠENÉ PŘIDÁVÁM ZDARMA. TYTO SE VŠAK DAJÍ POUŽÍT K BĚŽNÉMU NOŠENÍ. CENU JSEM ZVOLILA ADEKVÁTNÍ K PC. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina M. (MARTINAAAAAA)
ID 325899
(13. 8. 2012, 22:06)
|
Tady přikládám hodnocení pro paní. Dobrý den, bohužel jsem z obchůdku zklamaná. Popis zboží ani fotografie vůbec neodpovídá skutečnosti. V popisu jste psala, že zboží je krásné, bez vad. V dotazu jsem se vždy ke konkrétní věci doptávala, zda jde na věci znát známky nošení a vždy jste záporně odpověděla. Takže jsem očekávala věci bez známek nošení. Ale na mikině jsou žmolky a barva je vybledlá, svetr jeví známky dlouhodobého nošení a to nejen podle vybledlé bar |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renáta P. (rencata)
ID 83607
(21. 9. 2011, 15:16)
|
Milé maminky, paní u mě reklamovala zboží, za zboží jsem jí ihned po vrácení balíku, obratem vrátila na její účet celou částku za zboží, ač je na vyřízení reklamace 30 dní i přes to mě paní napsala nehezké negativní hodnocení, jednala jsem zcela správně a fér více než bylo nutné. Tak jen píši,aby jste si daly pozor, protože všechny co prodáváme víme, že kazové zboží se prostě občas vyskytne, ikdyž jej doma prohlédnete a vyzkoušíte. Velmi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina M. (MARTINAAAAAA)
ID 325899
(22. 9. 2011, 21:45)
|
Máte pravdu, kazové zboží se opravdu může vyskytnout, ale obviňovat někoho z úmyslného poškození převzatého zboží z důvodu, že se mi nelíbí je opravdu absurdní a sprosté. |
ODPOVĚDĚT
|