Markéta N. (Kéka) ID 3347
|
|
mimibazar.cz/lumpik
|
Oblast: Tábor |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 7. 2005 |
Naposledy: 16. 1. 2022, 20:22
|
Aktualizace: 15. 8. 2018, 8:41
|
|
|
|
|
|
lenka s. (smauska)
ID 98608
, mimibazar.cz/smauska
(24. 3. 2008, 22:28)
|
Vážení nakupující POZOR!!! I přesto, že paní Suchá má spoustu spokojených zákazníků, já se musím připojit k těm nespokojeným. Objednala jsem si bezpečnostní zábranu. Po převodu peněz na účet nám bylo obratem zasláno zboží.Zboží jsem si na poště vyzvedla 10.3.08. Bohužel nebylo vše v pořádku. Napsala jsem paní Suché tento email: Dobrý den paní Suchá, dnes jsme rozbalili zábranu,ale zdá se nám, že byla již jednou montovaná. Do kroužků z umělé hmoty jsou vruty již našroubované a jeden z nich je zlomený, hlava zlomeného vrutu je šroubovákem stržena. Nezlobte se , ale nečekala jsem, že budu muset toto řešit, pokud jsem si objednala nové zboží. Lenka Šmausová Dnes je 24.3.08 a odpověď žádná . Škoda , že taková rychlost jako je u objednání zboží není také při reklamaci. No nic, manžel řekl, že tento problém se dá vyřešit, proto jsme se rozhodli , že zboží nebudeme posílat zpět. Dnes manžel začal montovat bezpečnostní zábranu, ale panty vůbec neseděli na předvrtané díry ve dřevě. Musel pilovat jak dřevo, tak kovové panty. Vím , že jsme mohli zboží poslat do 14 dnů zpět, ale jaká je záruka , že mi prodávající vrátí zpět peníze, když ji nestojím ani za to reagovat na můj email??? Ještě, že takových internetových obchodů se zbožím jako má paní Suchá existuje kvantum. Určitě u paní Suché už nikdy nenakoupím.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(25. 3. 2008, 22:08)
|
Dobrý den paní Šmausová, žádný e mail jsem od Vás neobdržela ani jste mne nekontaktovala jiným zbůsobem a pak je mi líto, že to řešíte touto formou. Zábrana byla originálně zabalená, jak jste si jistě všimla a pokud byl problém, tak bych Vám ji vyměnila okamžitě za jinou. Markéta Suchá |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
ivana h. (ivinka222)
ID 100332
(13. 12. 2007, 14:51)
|
samozrejme ze prebehla pred chvilou,ked mi neustale uz asi 5krat rusite moj ucet,stranku za to ze pisem do vasich hodnoteni svoj nazor a nespokojnost s vami to vzdy ked vam do hodnoteni napise nejaka zakaznicka nejaku nespokojnost,horsie hodnotenie,tak jej jednoduch zrusite ucet na mimi? nemyslim ze je to spravne kedze hodnotenie tam je NATO,aby tam ludia pisali o predavajucej ci uz negatyvne,alebo pozityvne. a prestante sa vyhrazat pravnikmi ak ste si nahodou nevsimla ja som tu v prave aj ked dobre viem ze peniaze svoje uz nikdy neuvidim ,zhrniem to nakupila som u vas za 4000sk velke nic akurat som vam prispela na darceky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(upraveno 13. 12. 2007, 15:36)
|
Paní Štrbková, je opravdu smutné, že se přihlašujete na různá jména a vymyšlíte si různé adresy České Budějovice,Benešov atd. a to se na MMB nesmí. Mě jste na dárky nepřispěla, ale nějaké poštačce, která Vaši obálku vybrala. Dále se k tomu nebudu vyjadřovat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
ivana h. (ivinka222)
ID 100332
(13. 12. 2007, 15:43)
|
a ako sa mam prihlasit ked pod svojim menom uz nemozem,ked ste taka sikovna pochybujem ze ju vybrala nejaka postarka,sama ste pisala ze obalka bola NEPORUSENA a peniaze boli dôkladne zabalene,neposielala som tak prvy krat.takze prec stou maskou  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
ivana h. (ivinka222)
ID 100332
(12. 12. 2007, 19:59)
|
nespolahliva, nedôverihodna,proste nanic obchod  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(12. 12. 2007, 20:01)
|
S Vámi jsem žádný obchod nedělala a Vaše registrace proběhla před chvílí. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
miroslav š. (samusinko)
ID 100243
(12. 12. 2007, 11:22)
|
som dalsia nespokojna pripajam sa k Inke, je to okradacka davajte si mamicky pozor a radsej u nej nenakupujte len mi skuste pozastavit ucet,budem vam stale pisat aby som varovala ostatnych  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(12. 12. 2007, 17:52)
|
Dobrý den, s Vámi jsem žádný obchod nedělala a koukám, že registrace je ze dneška . Na Slovensko komerční prodej nedělám. Neurážejte mě a dále na to nebudu již reagovat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
inka h. (katulka221)
ID 100213
(12. 12. 2007, 8:41)
|
pani marketa chcela som len tolko,aby ste neokradali mamicky na slovensku.a ak si myslite,ze ked im tu na mmb pozastavite ucet vsetkym,co vam tu pisu staznosti to bude ok. si myslim,ze ked je niekto nespokojny a vam to tu napise,ze by ste to nemala dat hned vymazat,aby to vedeli aj ostatny  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(12. 12. 2007, 17:52)
|
Dobrý den, s Vámi jsem žádný obchod nedělala a koukám, že registrace je ze dneška . Na Slovensko komerční prodej nedělám. Neurážejte mě a dále na to nebudu již reagovat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana K. (cara2001)
ID 4520
(7. 11. 2007, 8:19)
|
Bohužel moje zkušenost s paní je negativní . Nejedná se o problém s komunikací nebo se zbožím, spíše s nevstřícností reklamovat nefunkční deštník. Objednala jsem si u paní deštník pro dceru, bohužel přišel pokažený - nedržel rozevřený. Deštník jsem poslala zpět, cestou se bohužel mírně ohnula tyč a paní při nešetrném vybalování nastříhla ouško. Vše toto se může stát, ale to jsem nereklamovala. Nicméně paní nebyla ochotná "vyhádat" u dodavatele opravu, aby držel rozevřený. Mírně ohnutá tyč a nastřižené ouško neměli žádný vliv na funkci deštníku. Jedná se o deštník za cca 250,- Kč, takže to nebudu dál řešit, i když z praxe vím, že to řešení má. Paní mi vrátila deštník s tím, že kvůli mechanickému poškození (které ale nemá vliv na funkci) jej nebude dodavatel reklamovat. Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta N. (Kéka)
ID 3347
, mimibazar.cz/lumpik
(7. 11. 2007, 9:28)
|
Dobrý den, mrzí mě, že to řešíte touto cestou. Deštník jste k reklamaci poslala v igelitové tašce nedostatečne zabezpečený proti poškození. Tyč byla ohlá a plášt deštníku nastřižený. Dodavatel vzhledem k poškození deštníku reklamaci neuznal. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|