Štěpánka Š. (š11) ID 345280
|
|
mimibazar.cz/s11
|
Oblast: Brno |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 15. 12. 2010 |
Naposledy: 22. 5. 2020, 19:49
|
|
|
|
|
|
Monika H. (Hedus)
ID 6669
(20. 4. 2012, 14:48)
|
Zase jedna z neskutečných lidí pokud neodpovíte do 5ti minut tak máte email plných nesmyslných dotazů a výhružek. 9 dní o odeslání balíčku a paní z toho má mesíc. Škoda že z vysvětlení a následujícícho pochopení od paní odeslání peněz je hned TOTO..... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Štěpánka Š. (š11)
ID 345280
, mimibazar.cz/s11
(20. 4. 2012, 20:30)
|
Dobrý den, halenku jsem si od Vás koupila 27.3. a doručena mi byla dne 5.4. Již 3 týdny Vás žádám, nikoliv vyhrožuji o vrácení peněz.. Nevím který z mých dotazů byl nesmyslný, když jsem Vás jen žádala o napsání termínu úhrady částky. Ovšem děkuji Vám za rady, že když mi pošlete špinavou a děravou halenku, že si jí mám vyprát a zašít a budu spokojená jako všichni Vaši zákazníci Přeji mnoho spokojených zákazníků, ať však mají nachystáno šitíčko  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Monika H. (Hedus)
ID 6669
(20. 4. 2012, 20:57)
|
Milé maminky, jen pro pořádek, tento typ halenky jsem měla ve více velikostech, připustila jsem, že jsem neupravila text a bylo uvedeno, že halenka je bez vady, tou byla vyjetá látka ze švu u knoflíku. Omluvila se a paní poslala zpět částku za halenku což bylo 49,- Kč, vrácení zboží jsem nepožadovala. Tak že paní k dnešnímu dni má jak halenku tak vrácené peníze. To jen pro vysvětlení situace. Více se k paní vyjadřovat nebudu  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Štěpánka Š. (š11)
ID 345280
, mimibazar.cz/s11
(20. 4. 2012, 21:10)
|
Bravo jen tak dál, tím si zákazníky jistě udržíte, slovo omluva asi neznáte neboť ani v jednom z emailů jsem ho od Vás nevyčetla, jen radu, že si mám halenku zašít a ať si od Vás neobjednávám zboží za 49,-Kč No a na peníze stále čekááááááááááám, třeba se i dočkám a za hrůznou halenku, kde vyjetí látky ze švu je jen třešnička na dortu moc děkuji ráda předám do armády spásy  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|