|
|
Veronika K. (Hadrnictvi)
ID 38514
, mimibazar.cz/hadrnictvi
(14. 12. 2015, 10:38)
|
paní Alenu nedoporučuji objedná , neplatí , na vzkazy ani maily nereaguje V. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Gabriela J. (casiopeiaa)
ID 99015
, mimibazar.cz/casiopeiaa
(26. 3. 2014, 8:21)
|
Bohužel musím udělit negativ Paní skoro měsíc závazně objednané zboží, nezaplaceno, na vzkazy nereaguje Objednávku ruším a zboží dávám zpět do prodeje Slušnost je to alespoň zrušit a ne dělat mrtvého brouka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ivana F. (ivanafikejsova1)
ID 169390
(12. 11. 2010, 13:44)
|
Zboží paní neposlala.... až po 1,5 měsíci vrátila peníze zpět s omluvou (výmluvy a výmluvy)...po mých častých urgencích, že balíček nedorazil....pomohla až výhružka policií.....nedoporučuji..... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
alena m. (tukounek)
ID 34558
, mimibazar.cz/alunkaeshop
(upraveno 19. 11. 2010, 13:35)
|
Milá paní Ivano, nebyly to výmluvy, že hračky přišli později a pak se balíček ztratil, to se občas na poště stává,mezitím jsem řešila reklamaci s poštou,proto jsem Vám vrátila peníze až po vyřešení reklamace a to o 30Kč více jako omluvu za dlouhé čekání. Já opravud nemám zapotřebí nechávat si peníze od cizích lidí, tak špatně na tom nejsem. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ivana F. (ivanafikejsova1)
ID 169390
(18. 11. 2010, 9:54)
|
Paní Aleno, a proč jste mi tedy neposlala potvrzení z pošty???? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
alena m. (tukounek)
ID 34558
, mimibazar.cz/alunkaeshop
(19. 11. 2010, 13:35)
|
no přeci protože ten lístek byl na poště, aby mohli dohledat balíček |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Ivana F. (ivanafikejsova1)
ID 169390
(19. 11. 2010, 15:29)
|
a dohledali?..... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Mirka T. (sam77)
ID 38922
(11. 11. 2010, 21:33)
|
Mám stejnou špatnou zkušenost, 27.9. jsem si objednala kamion, ještě ten den mi odpověděla, ať pošlu 1320,-Já jsem se pak 19.10. ptala, kdy bude, ale byl vyprodaný, čekám jestli bude, a 30.10. opět dotaz zda bude a už mi odpověděla , že by nerada, aby byl syn zklamaný, hned 1.11. mi určitě pošle peníze. Od té doby nekomunikuje, podle mne jde o jasnou podvodnici.Pokud neodpoví budu informovat admin na MMB a poté žalobu na policii. Fakt jsem se ještě s takovým chován |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
alena m. (tukounek)
ID 34558
, mimibazar.cz/alunkaeshop
(upraveno 14. 11. 2010, 19:47)
|
chápu vás, ale kamion je objednáván z ciziny, nemám hračky doma, takže tam nějaká čekací lhůta určitě je. U Vás má odpověd trvala déle,nekomunikovala jsem proto, protože jak jsem Vám psala, byla jsem pár dní mimo internet. A to že jsem podvodnice, tak to prosím važte Vaše slova, to je fakt dost hnusné obvinění. POdívejte se na má předcházjící hodnocení |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka B. (jitule458)
ID 136476
(10. 11. 2010, 19:41)
|
Velmi nerada toto hodnocení dávám ,ale bohužel jsem se s takovým jednáním jako má paní Alena za dobu obchodování na internetu (cca 10let) nesetkala. Posudte sami: Dne 30.9 jsem si u paní Aleny objednala hopsadlo, ten den jsem ho i zaplatila. 13.10 mi paní napsala, že hopsadlo není a že mi vrací 14.10 peníze. Od té doby žádné nemám. Dne 19.10 jsem se na peníze dotazovala. Paní mi napsala, že se omlouvá a peníze večer posílá. 25.10 jsem se dotazovala znova s tím,že |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
alena m. (tukounek)
ID 34558
, mimibazar.cz/alunkaeshop
(14. 11. 2010, 19:50)
|
Paní Jitko, na Vás jsem bohužel zapomněla úplně, jak jsem Vám psala v emailu, nejdříve jsem zapomněla, a poté, když jsem posílala peníze,jsem neměla na účtě takový zůstatek, a pak jsem nekomunikovala proto, že jsem byla mimo internet.Takže v pondělí k Vám peníze jdou, a já se velice omlouvám za takovouto nepříjemnou situaci. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka B. (jitule458)
ID 136476
(16. 11. 2010, 12:16)
|
Dobrý den, k celé situaci uvádím, že i já jsem začala vyhrožovat soudním řízením a dnes mi penízky přišly zpět s 50Kč navíc. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Pavlína K. (Kardasova)
ID 103789
(12. 4. 2010, 19:28)
|
Mělo mě asi varovat jedno z negativních hodnocení, které jsem u paní Aleny už viděla. Ani já ji bohužel doporučit nemůžu. Prvotní problémy s obj. jsem omlouvala a snažila se pochopit chybu jejího dodavatele a ji samotnou omlouvala. Nakonec mi ale ani neodpověděla na můj poslední mail, ani se nedivím - balíček, který měla po mé reklamaci poslat 2. 4. jak mi psala, poslala nakonec až 8. 4. a já tak musela na poslední chvíli kupovat jiný dárek. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka L. (Collin)
ID 26971
(31. 1. 2010, 21:57)
|
Bohužel moje zkušenost je negativní, paní mi dlouho objednaný balík neposlala, potom přišel až těsně před vánocemi a já jsem zjistila, že mi poslala něco jiného, takže proběhlo vracení peněz, které bylo také strašně zdlouhavé, takže celá tato akce trvala dva měsíce. Jediné, co můžu ocenit, byla ochota paní se domluvit a situaci urovnat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
alena m. (tukounek)
ID 34558
, mimibazar.cz/alunkaeshop
(upraveno 11. 2. 2010, 10:26)
|
Není to pravda, balíček mi přišel od Vás zpět 26.1.( vy jste ho posílala 12.1) byli jsme na horách, a poté jsem po zkontrolování doktorského kufříčku, poslala hned zpět peníze,které jste obdřžela 30.1. takže nevím, kde jste vzala to, že celá akce trvala2 měsíce, samozřejmně že moje chyba je, že jsem omylem poslala jiný kufříček a protože mi přišel pozde od dodavatele, tak jsem ho poslala pozdě i vám. to je moje chyba kterou uzávám.Alena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|