|
Romana E. (apotheke82)
ID 46624
, mimibazar.cz/apotheke82
(upraveno 5. 3. 2011, 21:41)
|
V aukci jsem vyhrala kočárek,o penize si napsala rychlosti blesku,ale pred vikendem jsem ji psala,ze jsem na horach a kocar zaplatim pondeli a pobocce a jelikoz prodava nove zbozi,psala jsem ze chci kocar zaslat vcetne vyplneneho zarucniho listu,pani se neobtezovala do pondeli zaslat jedinou zpravu ,penize jsem sla ale i presto na pobocku odeslat,ale asi me osvitil pan Buh,ze pani zadala spatne cislo a platba neodesla jednalo se o castku pres 3tisice korun..do dnesniho dne zadna odpoved |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(6. 3. 2011, 0:57)
|
Tak jsem asi mimo, ale paní mi nezaplatila aukci a ještě dostanu negativní hodnocení? Za co? Za to, že čekám, až mi přijdou peníze? Co jsem Vám asi tak měla psát, na co jsem měla odpovídat? Prostě čekám na platbu, abych mohla zboží odeslat. A číslo účtu jsem zadala správné, o tom jsem se přesvědčila ve vzkazích. Takže asi takto - Vaší výhru v aukci ruším. Radši kočárek prodám někomu, kdo to má v hlavě srovnané. A klidně to řešte s adminy. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Romana E. (apotheke82)
ID 46624
, mimibazar.cz/apotheke82
(upraveno 11. 3. 2011, 22:20)
|
Mila damo,staci napsat e-mail,nebo si dat o vzkazu,ze momentalne nebude k dispozici a je vse vyresene,to ze vam clovek tyden pise a vy nejste schopna na nic odpoved,tak jste u me absolutne nespolehliva a nemate tady co delat .Na co odpoved,treba nato,zda-li kocarek poslete do tydne,jestli bude se zarucnim listem apod. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea P. (new-life)
ID 67495
, mimibazar.cz/new-life
(1. 3. 2011, 19:43)
|
Od 8.2. máme zaplaceného koně za 1600.-kč paní nereaguje na maily,kůň ani peníze nejsou.Rozhodně nikomu nedoporučji.A ještě to budu řešit.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(6. 3. 2011, 1:00)
|
Paní jsem již vše vysvětlila - platila za ní jiná paní s jiným jménem a bez variabilního symbolu, maily chodily také pokaždé odjinud a tím vznikl pořádný zmatek. V době mé nemoci se zuby mi pomáhal manžel a bohužel se v tomto zmatku nevyznal, proto zboží neodeslal. Koník je již na cestě, nebo ho má možná paní již doma. Snad se jí bude líbit, R. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(1. 3. 2011, 18:54)
|
16.2. jsem zaplatila zálohu 500,- kč a by mi vážená paní Radka zaslala kočárek na dobírku,jelikož věděla,že ho potřebuji z rodinných důvodů mít do úterka 22.února doma.Tvrdila,že to není problém,že mnou zvolená barvaje skladem.Nemám ho do dnešního dne.Komunikace je nulová.Telefony ani mejly pro ní neexitují.Číslo balíku mi nedá.Jak by taky mohla... Jediné, co paní Radce jde na jedničku, je lhaní.Nedoporučuji ani jí, ani její e-shop WWW.MIMINKA-DĚTI.CZ M |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(1. 3. 2011, 18:55)
|
Momentálně již situaci řeším přes adminitsrátora MMB.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Romana E. (apotheke82)
ID 46624
, mimibazar.cz/apotheke82
(13. 3. 2011, 14:10)
|
Pani si zkusila zalozit jiny ucet,ktery byl odhalen a pozastaven a ted to zkousim pro zmenu na aukru,ta ma drzosti az za hrob  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(23. 3. 2011, 22:25)
|
A e-shop si přejmenovala na BAMBINOMARKET....hlavně že mi tvrdila,že není její ).Komediantka.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Romana E. (apotheke82)
ID 46624
, mimibazar.cz/apotheke82
(24. 3. 2011, 21:41)
|
jj uz si to zmenilo pro jistotu i na aukru ))),asi uz tam taky na ni prisly )) |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(6. 3. 2011, 1:04)
|
Paní jsem se již omluvila, v době nemoci se zuby mi pomáhal manžel a zboží jí neodeslal. Zálohu již má paní zpět na účtu, potvrzení o tom dostali i admini. Opravdu mě to mrzí, ale nemoc si nevybírá, kdy přijde a manžel mi sice chtěl pomáhat, ale moc mu to nešlo . |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(6. 3. 2011, 8:57)
|
Lži a Lži...Vážená paní mi pošle 21.února mejl,že kočárek v pátek 18.2. oobně odeslala,podepíše se pod to a následně mi bude tvrdit,že ten mejl nepsala ona?? Tak v tom případě se jděte léčit a nejen se zubama.... Měla by jste se živit trošku něčím jiným. A jen tak pro zajímavost...jste nemocná dost často..  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
katerina t. (trakalka)
ID 301312
(upraveno 22. 2. 2011, 19:22)
|
Dobrý den , objednala jsem si kočárek poslala jsem peníze dopředu , což bych nikdy už neudělala ! Čekala jsem 12 dní , pani mi celou dobu tvrdila že je poslaný , když jsem chtěla č.balíku , přestala semnou komunikovat , nakonec dorazil ale, v jiné barvě kterou jsem nechtěla . Potřebovali jsme kočárek v co nejbližší době , jelikož starý jsme prodali , standartní doba jsou 3 dny a já čekala 12 dní . K tomu se paní nevyjádřila proč to tak bylo? A celou dobu nám dávala nepravdivé informace o balíku že byl odeslán , přitom byl odeslaný až 11 den . Komunikace vázla více dní , ne jen jedno dopoledne ,tyto maily jsou napsané až po té když byl kočárek úspěšně doopravdy odeslán . Po špatné zkušenosti s pani jsem se bála poslat kočárek zpět . |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(20. 2. 2011, 10:52)
|
Paní jsme omylem zaslali černý kočárek s černou konstrukcí, místo s chromovou konstrukcí. Zde je kopie naší reakce na mailové zprávy od paní, snad se tímto vše vysvětlí a vy ostatní si uděláte obrázek o celé nepříjemné situaci, kterou ale samozřejmě řešíme ke spokojenosti zákaznice: Paní Trakalová, Opravdu se moc omlouváme, došlo na naší straně k chybě při štítkování balíků. Samozřejmě pokud se Vám tento typ zboží nelíbí, zašlete nám jej |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(20. 2. 2011, 10:53)
|
zpět, bude Vám vrácena celá platba včetně vratného poštovného. Rozhodně jsme Vás nechtěli poškodit a chybné zboží jsme Vám nezaslali záměrně, to bychom si nikdy nedovolili, jiná maminka dostala omylem Váš kočárek, jí se ale naštěstí líbí. Není pravda, že Vámi objednaný kočárek jsme neměli. Máme jej dostupný průběžně, tak jak nám jej nabídne náš zahraniční dodavatel. A také se omlouváme, že jsme nebyli v pátek dostupní. Nemůžeme si ale d |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(20. 2. 2011, 10:54)
|
dovolit sedět celý den u počítače nebo na telefonu. Aby mohli naši zákazníci obdržet zboží, musíme pro něj také jezdit k dodavatelům, balit jej, odesílat apod. Myslím si, že pokud se nám nemůžete během jednoho dopoledne dovolat a pokud Vám okamžitě neodpovíme na Vaše e-maily, není to tak hrozné... Věřím, že se nakonec dohodneme k Vaší spokojenosti. Radka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka M. (tomatos1969)
ID 347891
, mimibazar.cz/tomatos1969
(22. 2. 2011, 20:53)
|
Ach jo, paní neví co chce, nikdo s ní komunikovat nepřestal, jenom prostě opravdu nejsme pořád u počítače. Nejdřív chtěla kočárek vrátit, pak zase ne...... škoda mluvit, R. snad to ostatní z Vás neodradí od nákupu u nás  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(23. 2. 2011, 6:43)
|
Radko,proč se nevyjádříte k tomu,proč jste kočárek odeslala až po tak dlouhé době,i přesto,že jste celou dobu pani tvrdila,že odeslaný je???Nějak tuto odpověď obcházíte. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|