![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
JITKA D. (jiiitule) ID 1496 , mimibazar.cz/jiiitule (10. 11. 2011, 20:11) |
Uděluji velmi negativní hodnocení a varuji VŠECHNY nakupující před nákupem v tomto obchodě. Zásilka přišla s velkým zpožděním, část zboží neodpovídala objednanému a další zboží zdaleka nesplnilo moje očekávání (konkrétně "luxusní zimní bunda Kangol" nebyla nijak moc zimní, a už vůbec ne luxusní). Proto jsem se rozhodla využít práva spotřebitele a zboží vrátit. Pan Včeliš odmítá peníze vrátit a vymýšlí si nejrůznější důvody, po několik | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jakub V. (vcelda11) ID 351901 , mimibazar.cz/vcelda11 (12. 11. 2011, 23:40) |
Problém ohledně zásilky p. Jitky D. je stále v řešení.. Při zpětném navrácení/rozbalení bylo nalezeno poškození na Bundě Kangol.. Akt. se řeší/zkoumá, kdy a jak mohlo k poškození dojít.. S p.Jitkou D. jsme v kontaktu a snažíme se dojít k pozici, aby obě strany byly spokojeny. Team Včeldashop www.vceldashop.cz |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
JITKA D. (jiiitule) ID 1496 , mimibazar.cz/jiiitule (28. 11. 2011, 22:56) | |
Bundu jsem rozhodně neměla zapotřebí poškozovat, pane Jakube. Měla jsem právo na vrácení peněz za zboží do 14 dnů, čehož jsem využila a pěkně narazila. Takže dnes, měsíc po nákupu, nemám ani zboží, ani peníze. ![]() |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jakub V. (vcelda11) ID 351901 , mimibazar.cz/vcelda11 (5. 12. 2011, 19:03) | ||
Problém ohledně zásilky p. Jitky D. je již vyřešen! P. Jitka D. dostala nazpět část peněz + jiné náhradní zboží na vyrovnání celkové kompenzační částky. Obě strany se na celé situaci dohodly společně a tím také případ uzavřeli. S pozdravem Jakub Včeliš |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |