|
|
Barbora H. (Barushe)
ID 232001
, mimibazar.cz/barushe
(16. 12. 2011, 14:03)
|
Ani já nemohu doporučit, v září jsem zboží objednávala, doposud nemám ani zboží ani peníze!!! NEDOPORUČUJI u žádném případě!!!! Doufám, že mi aspoň budou vráceny peníze, jinak to budu řešit jinou cestou! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie P. (Cinecka)
ID 41393
(20. 11. 2011, 22:41)
|
Bohužel nemohu doporučit. Po dvou měsících od objednání zboží mi byly vráceny peníze s tím, že se balíček ztratil. Podle dalších hodnocení má pan Jiří evidentně problémy s britskou poštou, z mého pohledu navíc nedostatek komunikace. Částka mi byla vrácena v dohodnutý termín, toť jediné plus... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora H. (Barushe)
ID 232001
, mimibazar.cz/barushe
(12. 11. 2011, 14:34)
|
Už více jak měsíc čekám na balíček, dosti arogantním styslem jste mi posledně odpovídal, že mám vyčkat na další zprávu, neboť na to máte 7-28 prac dní, ty jsou neprodleně pryč a stále nic nepřišlo, požaduji vrácení peněz!!!!! Už na nic dále čekat nemímím! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(2. 11. 2011, 22:38)
|
DOBRÝ DEN, STÁLE ČEKÁM NA ZPRÁVU OD VÁS. OD 10.9 MÁM OBJEDNANÉ 3KS BOT CROCS. JEDEN PÁR MI DORAZIL, OSTATNÍ DVA MĚLI DORAZIT PODLE VÁS MINULÝ TÝDEN. OPĚT SE NEOZÝVÁTE, NEREAGUJETE NA MEJLY NA MMB A NI V SHOPU. KONTAKTUJTE MNE, CHTĚLA BYCH VRÁTIT ZPĚT PENÍZE!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří C. (ukshop.eu)
ID 375889
, mimibazar.cz/ukshopeu
(3. 11. 2011, 17:00)
|
Dobrý den, paní Jírová, pokud si chcete dopisovat přes hodnocení, tak prosím. Vždy Vám píši nějaký termín, ale vy mě stejně bombardujete maily před termínem, co Vám píši. Je třeba trošku trpělivosti. Bohužel poštu nemůžu nijakým způsobem ovlivnit. Jak už jsem Vám psal několikrát 21.10.2011 bylo zahájeno pátrání po Vaší zásilce a do 30 dnů očekávám odpověď. A pokud se zásilka nenajde , tak teprve po této době Vám můžou být vráceny peníze. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří C. (ukshop.eu)
ID 375889
, mimibazar.cz/ukshopeu
(16. 11. 2011, 1:39)
|
Dobrý den paní Jírová, boty už Vám přišly, ale Vy nejste ani schopna mi toto třeba oznámit, hlavně že píšete negativní hodnocení. Bohužel nejsem schopný poštu žádným způsobem ovlivnit a tím i doručení Vám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (me to you)
ID 25896
(upraveno 17. 10. 2011, 15:08)
|
Dne 10.9 jsem si u vás objednala 3ks botek crocs, 15OOkč a 3OO poštovné. 30.9 mi od vás přišel e-mail o přijetí platby a balík stále nedorazil, nemám zboží ani peníze, můžete mi laskavě sdělit jak budeme v našem obchodování pokračovat? děkuji za zpětné info, Jana Jírová 17.9. -dnes jsem obrdržla 1pár bot crocs - co ty zbylé dvoje ??? Ty mi pošlete kdy?? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří C. (ukshop.eu)
ID 375889
, mimibazar.cz/ukshopeu
(16. 11. 2011, 1:37)
|
Dobrý den paní Jírová, boty už Vám přišly, ale Vy nejste ani schopna mi toto třeba oznámit, hlavně že píšete negativní hodnocení. Bohužel nejsem schopný poštu žádným způsobem ovlivnit a tím i doručení Vám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (Jitka z Brna)
ID 76994
(upraveno 9. 10. 2011, 23:08)
|
Dávám negativní hodnocení a pana Jiřího si dávám do nespolehlivých. Objednala jsem si u něj 5.9. Crocs baleríny, platba byla "akceptována" 13.9. Zhruba po 2 týdnech jsem se začala zajímat o průběh objednávky, na mé 4 dotazy mi nikdo neodpověděl. Dnes mi od něj přišel e-mail, že se zboží nepodařilo zajistit a vrací mi peníze. Pan Jiří má boty pořád v nabídce, pouze po nějaké době pozměnil cenu, která je ovšem 2,5 násobná. http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=45916352&tab=10 |
ODPOVĚDĚT
|