Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Monika K. (rozi) ID 38043

ÚČET BYL POZASTAVEN
Monika K. (rozi) ID 38043
mimibazar.cz/rozi
Oblast: Uherské Hradiště
Ověřená adresa
Registrace: 17. 1. 2007
Naposledy: 29. 4. 2016, 15:39
Aktualizace: 22. 1. 2016, 19:34
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1116
VŠECHNY FOTOGRAFIE 17
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 15
NÁVODY 0
Maminky akceptujte prosím, že o cenách ze zásady nesmlouvám! V případě větší objednávky dám Vám slevu sama! Pokud Vám na e-mail neodpovím do 24 hodin, pištte přes vzkazy! E-maily bohužel někdy nedorazí, děkuji!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 44 negativních hodnocení
Celkem: 44 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3 další >>
Andrea S. (Indoši) ID 495171 , mimibazar.cz/indosi (5. 12. 2015, 23:10)
Dobrý den, Moniko.
Píši Vám už asi popáté. Dne 21.9.2015 jsem si u vás koupila kalhoty Desigual a nějaké věci na dítě. Hned druhý den jsem zaplatila a dodnes zboží nemám! Vy jste mi napsala, že jste se 6.11.2015 vrátila z nemocnice a hned jste balíček poslala .. do této chvíle k nám pošta nedorazila! Prosím o vrácení peněz nebo okamžité zaslání zboží. Věci pro mou dceru už ani nebudou, protože z velikosti určitě vyrostla, :-). V případě nevyřešení s
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (7. 1. 2016, 16:29)
Paní Andrea balíček obdržela se zpožděním 8.12.2015
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika U. (Melise) ID 357906 , mimibazar.cz/melise (21. 10. 2015, 22:02)
bohuzel pridavam negativni hodnoceni.Pani tvrdila ze platbu odesle a ja jiz cekam 3 tyden a porad nic. *-)
ODPOVĚDĚT
Ladislava P. (alltex) ID 546516 , mimibazar.cz/alltex (14. 9. 2015, 23:40)
Bohužel také nedoporučuji... zboží neuhrazeno,stejné výmluvy (viz. ostatní neg. hodnocení) Zbytečná blokace zboží !!!
(N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Eva K. (NickNickNick) ID 495720 , mimibazar.cz/nicknicknick (25. 6. 2015, 15:46)
Připojuji se k hodnocení k paní přede mnou. Už mě také došla trpělivost. 5.6 si u mne objednala p.Monika zboží a na moje urgence mě vždy odpovídala pokaždé s jinou výmluvou. Jednou, že uhradí po výplatě, pak zase až poté další výplatě, nebo že už platbu dávno odeslala a že to musí zkontrolovat. Nakonec za to prý může manžel, který má odstavený účet. Za mne palec dolů a velké varování pro ostatní.
ODPOVĚDĚT
Marika M. (mimarika) ID 23845 (26. 3. 2015, 8:38)
Také nedoporučuji! Objednané zboží nezaplaceno!!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (2. 5. 2015, 14:50)
Paní Marice byly boty zaplaceny už více než před měsícem a boty mám už dávno doma.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Jana A. (bellashop) ID 255315 , mimibazar.cz/bellashop (28. 1. 2015, 22:22)
Opět palec dolů, opět peníze nedošly!!! Paní Monka jen slibuje a skutek utek. Naposledy měla poslat peníze 12.1.2015 a samozřejmě nic. Tímto s Vámi končím (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Jana
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (Surynka) ID 169499 , mimibazar.cz/surynka (7. 1. 2015, 8:51)
Paní rozhodně nedoporučuji!! V půlce prosince chtěla botky, které nezaplatila s tím, že je nemocná. To by se dalo pochopit. Ale 28.12. poslala email s omluvou, že peníze právě odeslala a to je již deset dní a peníze stále nemám. Takže pochybuji, že je odeslala. Opravdu nechápu takové jednání. Nikdo Vám naše věci nenutí, tak je naopak vy neblokujte pro další zájemce. (N) (N) (N)

Michala
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (Surynka) ID 169499 , mimibazar.cz/surynka (11. 1. 2015, 22:16)
Peníze jsou na účtě, s paní jsme si vše vysvětlily. Balíček během týdne posílám.

M.
ODPOVĚDĚT
Jana A. (bellashop) ID 255315 , mimibazar.cz/bellashop (6. 1. 2015, 19:32)
Dobrý den Moniko,
jste první člověk, kterému dávám negativní hodnocení. Zboží jste si objednala 29.9.2014 a do dnešního dne se jen vymlouváte, ale nejste schopna peníze uhradit. Na posledního maila jste už ani neodpověděla. Takže rozhodně nedoporučuji (N) (N) (N) (N).
Jana
ODPOVĚDĚT
Věra N. (verano) ID 54645 , mimibazar.cz/verano (14. 11. 2014, 8:28)
(N) V žádném případě vás nemohu doporučit. Téměř měsíc zablokované zboží. Na moji zprávu nereagujete. Pokud nemáte peníze, neobjednávejte.

část kopie e-mailu od vás - Dobrý den Věrko, já jsem po důkladné kontrole včera zjistila, že mám velký problém.... Já bych Vás chtěla moc poprosit o shovívavost, zboží nutně potřebuji, určitě mám o něj 100% zájem a udělám maximum, aby peníze pro Vás odešly co nejdříve. Pokud se mi podaří vydělat na MMB, pošlu Vám penízky obratem a určitě hned napíšu. Úplně nejzažší termín slibuji 10.11., to mám výplatu, ale já věřím, že to zvládnu dříve. Moc se Vám omlouvám za komplikace a prosím o velkou shovívavost, zboží určitě zaplatím.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (17. 11. 2014, 20:31)
Věrko, jak jsem psala, penízky máte na cestě, zítra nejpozději pozítří budou u Vás. Omlouvám se za zpoždění!
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Věra N. (verano) ID 54645 , mimibazar.cz/verano (19. 11. 2014, 13:16)
Ani dnes platba za objednané zboží nepřišla. Zboží je vráceno zpět do prodeje. Moniko, možná jste peníze poslala, ale asi někomu jinému.
ODPOVĚDĚT
Libuše Kroupová (elibuna) ID 62647 , mimibazar.cz/elibuna (10. 10. 2014, 19:51)
Bohužel se musíme podělit o zkušenost s touto zákaznicí, která je nejhorší za 8 let prodeje na MMB. V eshopu si paní v březnu objednala za více než 5 tisíc na dobírku, ten nepřebrala a úložní dobu prodlužovala až na nejzazší termín,, (N) (N) , balík s mj. sezonním zbožím se tedy vrátil zpět po více než měsíci (6) (6) . Poté nás písemně požádala o opakované odeslání, prý byla v nemocnici a manželovi balík na poště nedali. Poslali jsme jej podruhé a situace se opakovala.
ODPOVĚDĚT
Libuše Kroupová (elibuna) ID 62647 , mimibazar.cz/elibuna (10. 10. 2014, 19:53)
Koncem června telefonovala a omlouvala se ,že byla opět v nemocnici a má o zboží skutečně zájem a zaplatí na účet. ( potřetí bychom platili poštovné) . Cca po třech týdnech vzkázala ,že manžel peníze poslal na jiný účet a že to ona napraví.Dodnes, tedy po třech měsících ,nezaplatila, zboží měla rezervované půl roku.
ODPOVĚDĚT
Libuše Kroupová (elibuna) ID 62647 , mimibazar.cz/elibuna (10. 10. 2014, 19:54)
A to , prosím, paní vychovává a učí , jak se nám svěřila, děti ve školce. . Doporučujeme tedy nejdříve inkasovat peníze, než balík pošlete, protože jsme zaplatili 250 Kč poště a jak jsme si ověřili, je to u paní Kropáčkové běžná praxe balíky nevyzvedávat.
Vám, Vážená paní , přejeme zákazníky se stejným přístupem, jaký máte Vy www.detickov.cz
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (14. 10. 2014, 23:58)
Bohužel velká shoda nešťastných náhod obchůdek znemožnila, velice se za vzniklou situaci omlouvám. Bohužel jste po vzniklé situaci nenapsala jedinou upomínku a já jsem na Vás v e-mailech nedopatřením smazala kontakt, nemohla jsem si vzpomenout na jméno e-shopu a kontakt na Vás jsem nenašla. Nyní by nám bylo zboží už malé, proto jej už nemůžeme odebrat.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (14. 10. 2014, 23:59)
Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouvám! Pošlete mi podklady pro platbu za poštovné, částku Vám pošlu na účet.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Libuše Kroupová (elibuna) ID 62647 , mimibazar.cz/elibuna (2. 1. 2015, 19:23)
Prosím neklamte prodejte před varováním, měla jste o nás několik emailů s telefonním číslem,, peníze po Vás nechceme, detickov.cz
ODPOVĚDĚT
Petra T. (petrat) ID 197 , mimibazar.cz/petra3 (24. 9. 2014, 19:07)
Objednaná věc od 8.9., po 10 dnech jsem paní napsala, že dle svých podmínek víc než týden nečekám a věc postupuji dalšímu zájemci. Dostala jsem odpověď: penízky máte odeslány, určitě zítra dorazí .. a tak od 18.9. mám čekat a věřit tomu, že banky peníze nepřevádějí?...jsem ráda, že jsem prodala dalšímu, napomohl tomu i pohled do hodnocení.. (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (30. 9. 2014, 22:36)
Paní Petře peníze ode mne v pořádku dorzaily a poslala mi je po hodnocení zpět s tím, že plavky už prodala.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Kamila L. (Lupinka) ID 2376 (upraveno 15. 9. 2014, 15:59)
Od 21.8. čekám na platbu za lyžařský komplet, nejdřív se čekalo na rodičák, pak sliby a nakonec ticho po pěšině....že vás tohle baví +o( +o( :^)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (24. 9. 2014, 9:09)
Paní Kamilu jsem prosila o posečkání do výplaty 15.9., již dva roky pracuji a žádný rodičkák nepobírám. Když mi psala o víkendu před 15., tak jsem se nedostala k internetu a neodpověděla jsem jí a když jsem jí večer v pondělí 15.9. psala, že jsem penízky odeslala dle dohody, tak mi napsala, že už soupravu prodala. Příkaz jsem musela stornovat. Byla jsem velmi překvapená a pak až jsem zjistila, že mi ještě napsala negativní hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (24. 9. 2014, 9:10)
Byly jsme domluvené a já jsem dohodu neporušila. MONIKA
ODPOVĚDĚT
martina k. (Joliana) ID 56625 , mimibazar.cz/joliana (9. 9. 2014, 14:52)
Negativní hodnocení dávám skutečně nerada. ¨Bohužel tahle dáma je opravdu neskutečná ,-) Přes měsíc široká škála slibů, omluv, které bych jí snad věřila, kdybych se nepodívala do historie jejího hodnocení. Prosím neobjednávejte, pokud nejste schopná zavčasu zaplatit :-@ Za mě a nejsem jediná skutečně NEDOPORUČUJI !!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (27. 9. 2014, 19:23)
Paní Martina peníze už dávno má, minimálně 14 dnů, boty mám už dávno doma, ale bohužel hodnocení neupravila, ani nenapsala zprávu do hodnocení, ač jsem ji o to prosila. MONIKA
ODPOVĚDĚT
Adéla D. (Zmrzlina) ID 11527 , mimibazar.cz/zmrzlina (17. 6. 2014, 12:38)
Paní mi po dlouhé odmlce (údajně byla s dcerou v nemocnici) poslala zaplacenou pláštěnku pro dceru. Pláštěnka má však na rukávu dost velké trhliny, což je u pláštěnky zásadní, za cenu 215,- bych rozhodně s vadou nekoupila.. (zurim) Jsem zklamaná, paní bohužel kvůli řešení problému nereaguje.. (comp) Za mě už neobjednávám nikdy více.. (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (17. 6. 2014, 12:58)
Dobrý den Adélo, cena pláštěnky byl 169,- Kč nikoliv 215,- Kč, nová bundo pláštěnka NEXT stála více než 400,- Kč a o žádných trhlinách nevím, pláštěnku jsem prohlížela než jsem ji odesílala a žádné jsem neviděla. My jsme pláštěnku nosili a byla úplně v pořádku. Nechápu, že píšete negativní hodnocení a ani nenapíšete zprávu, že je s pláštěnkou problém a řešit toto po týdnu od doručení, kdy jste ji mohly dávno roztrhnout sami mi přijde docela nefér.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (17. 6. 2014, 12:58)
Proč jste nenapsala zrovna, že je nějaký problém? Uričtě se dá vždy domluvit, nejsme lidé neomylní a mohla jsem něco přehlédnout, ale po týdnu, nezlobte se...
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (23. 6. 2014, 22:26)
Paní jsem nabídla snížení ceny o 50,- Kč, s tímto souhlasila, peníze má zpět na účtu. Uričtě jsem nechtěla nějaký problém ani nespokojeného zákazníka. Paní tvrdí, že na jednom rukávu pláštěnky byly prasklinky, já jsem si jich opravdu při odesílání nevšimla a fotky od kupující mi přišly po týdnu, nicméně dohodly jsme se na slevě 50,- Kč, snad ke spokojenosti kupující.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Soňa H. (Malhen) ID 492409 (18. 3. 2014, 19:27)
I já se přidávám zatím k negativnímu hodnocení. Před třemi měsici jsem si objednala věcičky, také údajně chybou pošty zatím nedošel. Ale je to divné. Protože jsem měla k objednávce zdarma obal na dudlík a paní Monika se mě ted optala, že nemůžu to pouzdro mít bez jiné objednávky, ale já si objednala tuničku.... Tak nevím, co si mám myslet....
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (5. 5. 2014, 15:55)
Paní Soňa dostala peníze za nedoručený balíček zpět viz hodnocení výše.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kristynkak) ID 135391 (27. 2. 2014, 16:44)
Bohuzel musim hodnotit velmi negativne. Pred dvema a pul mesici jsem od pani objednala svetr, ktery chybou posty neprisel. Chapala jsem vsechny rodinne duvody proc trvalo dlouho nez vubec doslo k reklamaci. Svetr jsem chtela, tak jsem rekla, ze i vydrzim nez bude reklamace vyrizena. Bohuzel vsak od sameho zacatku vazne komunikace a vymluva na postu mi uz neprisla jako smerodatna. Jak jsem koukala ostatni balicky byly odesilany, ale ja se doprosovala o informace.Nakonec jsem napsala, ze me jiz ne
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (2. 3. 2014, 20:46)
Nezlobte se, ale Vaše hodnocení si nezasloužím. Poslala jsem Vám peníze zpět ještě dříve, než jsem měla vyjádření z pošty o uznání reklamace a také vrácené peníze. Za to, že se balíček ztratil, já opravdu nemohu, Na stránkách pošty dle čísla balíku bylo uvedeno, že byl balíček doručen, že na jinou adresu, jsem potřebovala potvrdit od pošty. Toto všechno jsem Vám posílala a o tomto informovala. MONIKA
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kristynkak) ID 135391 (3. 3. 2014, 22:20)
Opet opakuji, ze hodnotim vasi komunikaci, ktera velice vazla. Byla jsem ochotna pockat, ale na me dotazy jste moc nereagovala ( vzdy az po nekolikate vyzve). Chapu, ze jste mohla mit problemy s postou, ale pomohlo by reagovat na me dotazy jak to vypada. Z pocatku jsem chapala vase osobni duvody a pomalou reklamaci. Jenze vy jste ta co mela na postu tlacit a me pravidelne informovat. Nejsem jasnovedec, ktery tusi vasi komunikaci s postou. A ano, penize jste mi po 2,5 mesicich asi poslala o par
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kristynkak) ID 135391 (3. 3. 2014, 22:42)
Jeste upresnim informace pro ostatni nakupujici maminky. Kdyz jsem konecne ziskala cislo odeslaneho balicku, tak mi na poste bylo oznameno, ze balicek byl dorucen do jine obce. Vase reakce byla, ze jste jmeno a adresu napsala dobre. Pouze smerovaci cislo bylo spatne. Nevim kam tedy byl balicek dorucen kdyz dana ulice v obci neexistuje a myslim, ze by byla velka nahoda kdyby zde bydlela pani meho celkem netradicniho jmena.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (18. 3. 2014, 23:06)
Vrátila jsem paní peníze ještě dříve, než mi pošta předala vyjádření k reklamaci, protože už to trvalo opravdu dlouho. Paní jsem několikrát informovala o situaci, vyřízení reklamace trvalo, s tím jsem bohužel nic dělat nemohla. Druhý svetřík, který paní chtěla, jsem neměla, jiné zboží si nevybrala, proto jsem jí vrátila peníze dle dohody
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Andrea Ř. (ajka266) ID 194815 , mimibazar.cz/ajka266 (3. 4. 2012, 12:55)
(N) (N)Bohužel,za mě nedoporučuji,paní měla rezervovány boty,po mé urgenci 11.3 mi psala,že peníze jsou přeposlány na můj ůčet, :-o.i přesto ,že je neodeslala,což nechápu!!!Bohužel ani dnes 3.4 nemám peníze na účtu,zboží tak bylo blokováno pro další seriozní zájemce více než 14 dnů,reakce na další mé maily žádná. :-S.Andrea
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (4. 4. 2012, 23:02)
Paní Andreo, podklady k platbě jste mi zaslala 21.3. určitě ne 11.3. následně nato jsem Vás dvakrát žádala o storno objednávky viz. přeposlané e-maily a Vy jste na toto reagovala více než po týdnu negativním hodnocením. Velmi se tedy omlouvám za nedorozumění, objednávku jsem považovala za stornovanou.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Pohodářka) ID 11106 (upraveno 30. 3. 2012, 11:00)
Paní Monika si závazně zarezervovala 19.3.tuničku,obratem dostala podklady k platbě.Od té doby ticho po pěšině (zip) (zip) nereagovala ani na můj vzkaz,i když byla přihlášená. (N) (N)

30.3. dodatek-po negativu se paní ozvala a přislíbila peníze poslat 28.3. nebo 29.3. peníze poslala až 30.3.-máme stejnou banku,převod je otázkou pár minut.

Negativ ponechávám jako varování,paní evidentně nestíhá, soudě i dle předchozích hodnocení. Úmrtí dědečka není důvod k neplnění závazků nebo se alespoň omluvit. V jiných obchůdcích (viz. hodnocení) smrt dědečka zřejmě nevadila......Je mi líto - NEDOPORUČUJI!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 5. 4. 2012, 21:47)
Ano, platbu jsem zaslala se zpožděním, ale paní jsem se za zpoždění předem omluvila. S úžasem zírám, že někdo řeší onošené šaty pro maminky za 150,- kč tímto způsobem.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Laďka Š. (kesu14) ID 92676 , mimibazar.cz/kesu14 (30. 1. 2012, 22:17)
NEBYLA JSEM SPOKOJENÁ S JEDNÁNÍM A HODNOCENÍ JSEM POSLALA. BALÍČEK DOŠEL V POŘÁDKU. KONEČNĚ!! (clamp)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 31. 1. 2012, 15:33)
Laďka si v Obchůdku pro rarášky objednala dávkovač na sušené mléko, který bohužel před Vánocemi nedorazil. Domluvily jsme se, že počká do ledna a v rámci možností jsem jí v lednu nabídla jiný typ se kterým souhlasila a balíček jí byl po této dohodě zaslán, neboť ten původní stále nebyl naskladněn.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Anna K. (kroupa84) ID 407975 (30. 1. 2012, 18:21)
Vážená paní Moniko,
vidím, že jste již začala zasílat balíčky a vracet peníze. Platila jsem 21.11.2011 a balíček ani peníze (1265Kč) zatím nedorazily. Během Vánoc jsme s Vámi komunikovali. Slibovala jste, že peníze vrátíte. Pak jste údajně byla v nemocnici a začátkem ledna jste měli úmrtí v rodině. Pak jste přestala komunikovat. Teď nevím, jestli mám ještě čekat na peníze a nebo podat podnět na ČOI, finanční úřad nebo policii. Variabilní symbol transa
ODPOVĚDĚT
Anna K. (kroupa84) ID 407975 (30. 1. 2012, 18:26)
- tak peníze konečně po 2 měsících dorazily.

Raději si zboží najděte jinde i za cenu, že to bude dražší. Nebo navrhněte platbu na dobírku. Ušetříte spoustu nervů.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (31. 1. 2012, 10:51)
??? Paní píše hodnocení a nezkontroluje, že mám peníze zpět na účtu??? Objednávka v Obchůdku pro rarášky byla stornována díky dlouhému dodacímu termínu a peníze zaslány zpět.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Celkem: 44 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu