![]() |
|
|
|
|
![]() |
Jana M. (Jajanda) ID 6779 , mimibazar.cz/jajanda (14. 5. 2015, 11:15) |
Nebyla jsem spokojená s neprofesionálním jednáním prodejce. Přestože jsem měla zboží rezervováno dle dohody, bylo prodáno dalšímu zájemci. Dcera byla hodně zklamaná Jana |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Ivana M. (sarousek) ID 39504 , mimibazar.cz/sarousek (15. 5. 2015, 8:23) |
Dobrý den paní Jano, nechápu vaše Hodnocení ptala jste se na Botičky ...kopíruji Dobrý den, jsou balerínky vhodné i na ven, podrážky vypadají hodně slabé. Toto není žádná rezervace jen dotaz na ,který jsem Vám odpověděla. Poté si na boty klikla druhá zájemkyně a koupila jsi je. Na tom nevidím nic neprofesionálního.Spíš z vaší strany . Iva Myšková |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Alena L. (alena 5) ID 56618 , mimibazar.cz/alena5 (4. 4. 2014, 14:32) |
![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Marcela N. (Nytlovka) ID 130673 , mimibazar.cz/nytlovka (upraveno 2. 11. 2010, 14:00) |
Milé maminky.....musím vás varovat.... ![]() ![]() ![]() ![]() Pokud u zboží od paní Ivany najdete sebe menší chybičku,nečekejte od ní vstřícnost. Zasype vás nechápajícími meily, ze kterých nakonec vyjdete jako největší hlupák...... později se vám raději už ani neozve. Toto nepíši proto, abych se paní pomstila nebo pro můj dobrý pocit, ale ! VARUJI ! vás nakupující. Tak maminky, nestačím se divit odpovědi na mé hodnocení. Jeden nesmysl za druhým.Paní Ivana se kaje.Teprve dnes od ní přišla zpráva, že mi bundu vyreklamuje.Samozřejmě nikdo není neomylný, ale až toto hodnocení změnilo názor paní Ivany na celou věc. Marcela ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Ivana M. (sarousek) ID 39504 , mimibazar.cz/sarousek (2. 11. 2010, 9:24) |
Marcelo já nechápu Vaše hodnocení,že nereaguji já jsem Vám psala naposledy včera tj. 1.11. ráno a uzavřeli jsme tu věc ,že Vy jste psala ,že mě přivezete osobně . Nevím proč jste mě to do dneška nepřivezla nebo neposlala!!! Tak nevím co Vám mám na to dále psát 4x denně já jsem taky člověk ,který pracuje a má rodinu a nemůže si s Vámi psát 24 hodin denně. A navíc je to uzavřené Vy mě věcičku přivezete jak jste psala 31.10. večer a já Vám vrátím peníze. Je to běžný postup reklamace u Nové věci ,která má vadu od výrobce a já jsem ji přehlédla ,že věc vezmu zpět a vrátím peníze. Tak nevím co k tomu mám psát víc. Prodávám zde na MMB dost dlouho a mám přes 700 kladných Hodnocení a dote´d jsem se s každým dohodla jen s Vámi ne ,když po mě chcete něco nevím víc co. A právě mám pocit ,že se mě chcete pomstít za to ,že si s Vámi nedopisuji 24 hodin denně!!!! Ivana. |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |