|
|
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS)
ID 7297
, mimibazar.cz/HAPPYKIDS
(7. 11. 2011, 16:44)
|
Paní Lenka místo klasickeho postupu - reklamace výrobku - píše jen rovnou negativní hodnocení. Žadny E-mail či dotaz na výměnu nebo reklamaci .... Takto mate zbytečně vadné zboží ....nechápu, proč jste nenapsala o výměnu... Ale je to Vaše rozhodnutí a podivné řešení. S takovými zakazniky je strach jednat - tak radeji ostatni prodejce tímto varuji. Hádková  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lenka K. (lenissa)
ID 3967
, mimibazar.cz/lenissa
(7. 11. 2011, 19:43)
|
Pokud kupuji zboží, očekávám, že bude kvalitní a něco vydrží.A ne, že se mi po pár dnech zničí. Dcera byla z kostýmu nadšená, takže kdybych jí po pár dnech kostýma vzala, asi by neměla moc radost..A doba, než se reklamace vyřídí je taky celkem dlouhá. No nic, kostým nám babička snad už zašila tak, že něco vydrží. Kostým malé nebyl malý, spíše trošku větší,ale to nemění nic na tom, že byl nekvalitní. Tot vše! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jiřina K. (JIKE)
ID 15380
(29. 7. 2007, 6:34)
|
Postýlka došla vpořádku.Od dětských zoubků je velmi viditelně ohlodána,ale to se dá přetřít.Místy na šprušlích byly zbytky asi po pribiňáku?To se dá ale umýt a matraci jsem vyhodila,protože mimino nemůže spát na nějakém ustřiženém molitanu.Děkuji za postýlku,ale příště buďte ve svých inzerátech objektivnější.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|