|
|
Ilona Špilarová (iss)
ID 55109
(6. 1. 2008, 23:22)
|
Martino, i já se připojuji k paní Kateřině a paní Libuši, které si stěžují na komunikaci s Vámi I já mám velice negativní zkušenost a nejsem první V žádném případě Vás nemohu doporučit! Nespolehlivá prodávající Ilona |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Libuše S. (libas)
ID 56632
, mimibazar.cz/libas
(upraveno 5. 7. 2007, 13:54)
|
Já mám špatnou zkušenost , objednala jsem si zboží NEXT, výslovně mi bylo přislíbeno, že zboží bude dodáno do 25.6.2007, poté se termín upravil s příslibem, že zboží bude dodáno do konce června, ani tento termín nebyl dodržen, na mé urgence, prosby nikdo neodpovídal, ve vzkazech vždy byly uvedeny maminky, kterým je zboží již odesláno, já jsem však mezi vyvolenými nebyla, byť jsem moc prosila s tím, že odjíždíme na dovolenou. Až po zaslání negativního hodnocení mi přišel vzkaz dne 29.6.2007, že zboží bude odesláno 2.7.2007. Zajímal by mne postup ostatních maminek, kterým zboží dorazilo, já jsem zaslala celkem 7 vzkazů, resp. proseb, jinak by mi prodleva nevadila, mrzelo mne to kvůli dovolené, neboť jsem objednávala letní věci a počítala jsem s nimi (dorazili den před odjezdem, ale už jsem je nestihla vyprat) škoda. Opravdu mne mrzí, že zrovna já mám špatnou zkušenost, nejvíc mne mrzel ten problém v komunikaci. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|