![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Jitka L. (pigi) ID 3546 , mimibazar.cz/pigi (15. 10. 2014, 21:39) |
vážená paní Martino. pokud nejste se zbožím spokojená máte nárok na reklamaci,Pokud jste tuto možnost nevyužila, nevidím důvod ke psaní negativnímu hodnocení. Pokud by byl výrobek vadný a nebyla by vada způsobená vaší vinou, dá se to řešit. Předpokládám, že jste koupila daleko kvalitnější oblek za stejnou částku- o čemž pochybuji. ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina Š. (martink) ID 41866 , mimibazar.cz/martinasulcova (16. 10. 2014, 16:31) |
Dobrý den. Informovala jsem vás o závadě na obleku. Pouze jste suše konstatovala, že nitky jsme si zavinily sami a rozpárané švy můžete dát spravit. Oblek byl po jednom nošení naprosto nepoužitelný a na další jsem si musela pořídit jiný, z půjčovny, ve kterém syn nevypadal jako trhan. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |