![]() |
|
|
|
|
![]() |
Gabriela G. (Kiki2) ID 23313 (11. 5. 2013, 17:19) |
Děkujem za šatky, jen mě mrzí, že nebyly uvedeny všechny vady ![]() A ještě k tomu to zpoždění s dodáním. Nejak se tento obchůdek nepovedl, i když jinak jsou šatky moc pěkné a dceři sluší. |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Denisa B. (Julie75) ID 42435 , mimibazar.cz/julie75 (12. 5. 2013, 10:52) |
Paní jsem nabídla vrácení šatů i peněz, vady byly dost popsány. A prodávány se slevou, ani ne za pořizovací náklady. Nevyužití nabídky. Doba dodání byla ovlivněna mu pracovní nepřítomností, kdy jsem byla 2 dny mimo a státní svátkem. To vše paní věděla. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Gabriela G. (Kiki2) ID 23313 (12. 5. 2013, 19:47) | |
sama jste uznala, že zašpinění od země a díry jste si nevšimla. Ale to nebudeme řešit zde. Komunikkace s paní je příjemná, k nákupu doporučuji. Jen proto , že mě nákup nevyšel, neznamená to, že je to špatný prodejce. Pouze jsem komentovala mou dodávku ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jana M. (knezna) ID 9692 (13. 6. 2011, 9:27) |
Velká nespokojenost!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zboží dodáno pozdě - neustále výmluvy. Zboží dodáno špatně - na špatnou adresu. Paní Denisa se absolutně nesnažila problém vyřešit či vůbec o něm informovat. Zprávu jsem dostala až když jsem se ozvala sam. Nakonec jsem po neskutečném dodacím termínu bez zboží, které teď už nikde neseženu. Na mimibazaru nakupuji oblečnení z Next a jiné už roky a s tak strašným přístupem jsem se zatím nesetkala ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |