|
|
Michaela V. (maxik-eshop)
ID 14152
, mimibazar.cz/maxikeshop
(19. 10. 2012, 15:04)
|
No bezva...mě dluží 1800,-kč a nekomunikuje,jak to vidím,tak se asi zaplacení objednaného zboží nedočkám ,ráda hodnocení upravím,pokud se situace změní,v což stále doufám.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lada B. (ladunka.filly)
ID 317939
(21. 8. 2012, 10:12)
|
Také mě to mrzí, je to poprvé, co dávám negativní hodnocení, ale je to tak. Paní jsem poslala peníze a odepsala mi, že povlečení došlo bez polštářů, tudíž jsme se dohodly na vrácení peněz. Poslala mi je, ale bez poštovného 60,- Kč. Když vidím, že byl její účet pozastaven, tak můžu být ráda, že jsem přišla pouze o 60,- Kč a ne o celou částku, která byla přes tisíc korun! Na emaily už nereaguje. Lada. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Noemi Š. (nanynka25)
ID 420815
, mimibazar.cz/nanynka25
(15. 8. 2012, 6:29)
|
Musím napsat negativní hodnocení. Od paní jsem chtěla koupit quinny zapp xtra. Poslala jsem jí naštěstí jenom peníze na poštovné, ale docela vysoké. Nicméně mi nedorazil ani kočárek, ani peníze za poštovné zpět. Paní sice psala, že si vymknula kotník, ale bylo to po mém dlouhodobém chození na poštu, zda už mám tam balík. Sama od sebe mi vůbec nedala vědět a peníze jsem také zpět už nedostala, i když jsem žádala, že kočárek již nechci!!!!! Rozhodně ne |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|