Zdenka P. (ZAP) ID 44067
|
|
mimibazar.cz/zap
|
Oblast: Pardubice |
Telefon: +420608980487 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 2. 2007 |
Naposledy: 9. 11. 2022, 17:03
|
Aktualizace: 30. 7. 2022, 10:48
|
|
|
|
|
Terezie D. (tsasenka)
ID 553642
(10. 10. 2019, 15:50)
|
Paní nabízí zboží, které se už nevyrábí a nemá na skladě. Bez předchozího upozornění pošle jiné. Při objednávce špatně spočítala cenu, veškeré objednané zboží potvrdila, ale svévolně upravila objednávku a poslala o jeden kus míň, aby to jí cenově vycházelo. Nedala vědět. Chyba na straně zákazníka, jestli vám to chybí, objednejte znovu ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(10. 10. 2019, 18:03)
|
Tak to se nedá ani komentovat ,takový vymyšlený nesmysl...paní jsem volala,ale vůbec mne nepustila ke slovu,velmi agresivní jednání a ukřičenost. Picková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Š. (jsiklova)
ID 513419
, mimibazar.cz/jsiklova
(20. 1. 2018, 19:12)
|
Pani bohuzel zapomnela vysit ke jmenu jeste obrazek - osuska byl darek k narozeninam, takze veke zklamani . Slibovany termin vysiti do 3 dnu jsem musela pripominat a plst mi dorazila znicena a pokrcena bohuzel prvni negativni recenze, kterou udeluji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 22. 1. 2018, 11:11)
|
Velmi zdlouhavá komunikace od 4.1-10.1. a pak chce výrobek za 3 dny!!! U podkladů bylo uvedeno překontrolujte!!Což jste neudělala a neinformovala mne,že tam chybí obrázek. Z těchto důvodů to tam je uvedeno,aby si to zákazník překontroloval. Byla Vám nabídnuta oprava na kterou jste vůbec nereagovala.Ještě jsem se za 18 let na internetu s tímto nesetkala. Vy jste asi dokonalá a neděláte chyby -gratuluji!! Termín odeslání byl dodržen,přestože bylo díky Vám málo času na výrobu. Plst výrobce namotává na roli a někde se podaří,že jí přehne nevím proč by měla být tímto zničená, vadná?? Kdo chce dělat problémy,vždy si něco najde... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Štěpánka P. (iffets)
ID 142210
, mimibazar.cz/iffets
(6. 11. 2013, 9:05)
|
O POLŠTÁŘI NA ZAKÁZKU TU NEMŮŽE BÝT ŘEČ. SÁHODLOUHÁ KOMUNIKACE, BEZ JAKÉHOKOLIV JASNÉHO VYJÁDŘENÍ ČI VLASTNÍHO NÁVRHU, NAKONEC E-MAIL ŽE VÁM BYLY POLŠTÁŘE VYROBENY. U DVOU ZE TŘÍ OBJEDNANÝCH POLŠTÁŘŮ DOKONCE ANI NEODPOVÍDÁ BARVA FLEECE, U TŘETÍHO BYLA NEVHODNĚ PŘIDÁNA BAVLNĚNÁ KRAJKA MÍSTO SATÉNOVÉ. VE VYŠITÉM TEXTU PŘIDÁNA ASI OMYLEM BÍLÁ NIT DOBARVENA FIXOU!!! NO ŠÍLENOST.. ZA MĚ ROZHODNĚ UŽ NIKDY VÍCE!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 8. 11. 2013, 11:43)
|
Jednání velice neadekvátní ,ukřičenost a pod..nepochopila jsem proč jste chtěla návrhy zakázky ,když jste si to navrhla sama.Barvy jste nechala na mne.Vše bylo dohodnuto.Právě,že Vaše nerozhodnost a hodně emailu,kdy pokaždé chcete něco jiného není dobré.Barvy fleece se na monitoru mohou lišit.Po zaslání fotek sama odsouhlasila,že polštářky chce a že děkuje viz níže OK, poslete to, vim, ze Vas to stalo jistou praci.Ale nejsem potvora A DEKUJI ZA USMIVAJICI SE SLUNÍČKO!!! Jste moc sikovna "Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 8. 11. 2013, 9:16)
|
Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.Že bude jiná krajka Vám bylo také předem řečeno a určitě je kvalitnější bavlněná než silonová,která se používá ke kombiné.Pokud někdo máte zájem vidět hotové výrobky , pro paní Pavelkovou,mohu Vám je poslat ke shlédnutí nebo je najdete přímo na stránkách -Dárky pro B,D,M,T Picková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Štěpánka P. (iffets)
ID 142210
, mimibazar.cz/iffets
(6. 11. 2013, 20:58)
|
Nebazírovala jsem nad hnědou barvou písma místo bílé a paní poděkovala, jak sama uvádí, a polštáře si nechala zaslat. Došla však úplně odlišná barva fleece, než u zakliknuté inzerce, oči sluníčka a barevné chyby ve výšivce byly domalovány taktéž fixou!!! K tomu křivé obšití jinou krajkou, jejíž vzor jsem nikdy předtím neviděla. TAKTO VYRÁBÍ PANÍ POLŠTÁŘE NA ZAKÁZKU. Jiné zákaznici místo pejska medvídka, další místo kočičky žirafku a popletená jména.. no comment.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 8. 11. 2013, 9:32)
|
bohužel ta paní byla stejného rázu,jako jste Vy opět byla upozorněna ,že zvířátko není skladem. A jinak Vám gratuluji k dokonalosti protože asi neděláte chyby- s pozdravem,Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Štěpánka P. (iffets)
ID 142210
, mimibazar.cz/iffets
(7. 11. 2013, 8:30)
|
Chyby dělá každý, ale na rozdíl od Vás si za ně nenechává platit. Já za své peníze očekávám kvalitní práci, ale u Vás je to ve výsledku „NEMILÉ PŘEKVAPENÍ S AROGANTNÍM CHOVÁNÍM“. Navíc nepíšete pravdu, např. paní z 25.3. popisuje situaci absolutně stejným způsobem jako já. Kdo umí číst, podívá se. Stejně tak do Vašeho alba, kde je odlišnost mých polštářů od Vašeho vzorového jasně viditelná, bohužel až na ty detaily. Neumíte se ani omluvit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 8. 11. 2013, 11:39)
|
OMLUVIT SE NENÍ ZA CO ,I KDYŽ JSEM SE OMLUVILA-O barvách více v prodejních podmínkách a u výrobce.Před odesláním Vám foto polštářků bylo zasláno,proč jste tedy nereagovala na barvu ,že je meruňka tmavší a přesto jste je chválila,že jsou krásné A NECHALA SI JE POSLAT?????KRAJKU NEPOUŽÍVÁME,JIŽ NĚKOLIK LET ANA VÝBĚR MÁME JEN JEDNU- PROTOŽE POLŠTÁŘKY S NÁPISEM "SLADKÉ SNY " NIKDO NECHCE NÁPIS JE SPÍŠE PRO ZESNULÉ Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.e. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Štěpánka P. (iffets)
ID 142210
, mimibazar.cz/iffets
(6. 11. 2013, 20:54)
|
NIC NEBYLO DOMLUVENO: kusá komunikace s paní: 13.10. zadána objednávka 14.10. obdrženy podklady 15.10. „bude jiná krajka“, zaplaceno 785,- s dotazem na obrázek sluníčka 23.10. „zatím jsem ho nehledala“ 31.10. obdržela jsem obrázek sluníčka, na poptávku po jiném 1.11. „bohužel“ 4.11. „polštářky jsou hotové, dnes Vám je posílám“. Proto jsem paní naštvaně zavolala, jak vlastně polštáře vypadají a chtěla je před odesláním vyfotit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie a Vojtěch F. (valasmia)
ID 197820
(upraveno 25. 3. 2013, 10:58)
|
Od paní jsem objednala 3 bryndáčky. Po mailech byla domluva jasná a paní mi napsala, že moje představa je splnitelná. Nakonec mi přišel mail, že jsou bryndáčky odeslané, ale jiné...u jednoho prý došla růžová lemovka tak jej obšila místo růžovou bílou....další bryndáček s nápisem Kubíček je jméno psané jako Kulúček a poslední ten je místo s kočičkou se žirafkou... Všechny jsou nepěkné a to zakončení lemování hrozné...Myslím, že se tomuto dalo předejít tím, že by mi paní mailem napsala jaké na nich udělala změny nejlépe je vyfotila s rozdílama dřív než bryndáčky odeslala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(25. 3. 2013, 11:48)
|
Zdravím,předpokládám ,že pokud je zákazník nespokojen podá reklamaci.Stát se může ,že dojde materiál u Jůlinky jste si nenapsala kroužek nad písmenkem u !!!! takže bylo vyšito co jste zadala v objednávce-to je Vaše chyba.Kubíček bylo vyšito Kubíček,písmo které je ve stroji nelze ovlivnit.Jiným zákazníkům se to líbí,předpokládám,že hledáte chyby.Vzhledem k tomu,že nechcete zboží reklamovat jste asi spokojena S pozdravem Picková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie a Vojtěch F. (valasmia)
ID 197820
(25. 3. 2013, 12:15)
|
Moc mě mrzí, že sem nejdou vkládat fotky.Bohužel chyby se na nich opravdu hledat nemusí a jsou na první pohled velice dobře viditelné! Stát se může, že dojde materiál? Nezlobte se, ale to mě opravdu nezajímá.Objednávka byla jasná a zakázková výroba má podle mě být taková jakou si kupující přeje a ne že dojde materiál a je jiná A reklamace? Po mailové komunikaci s Vámi jí rozhodně riskovat nebudu...pochybuji, že by jste to napravila nebo mi vrátila z |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana S. (ivankasyky)
ID 113700
, mimibazar.cz/ivankasyky
(10. 10. 2008, 18:54)
|
dobrý večer,tak nevím jak bleskový obchůdek máte,ale já s ní spokojená nejsem.moc jsem Vás prosila aby přišel polštářek do pátku a ten nepřišel.Bohužel jste neudělala neštastnou mě,ale mladšího syna.Váš obchod je dosti nespolehlivý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nakupuji na MMB dosti často ale s Vámi jsem hodně zklamaná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|