Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Zuzana Š. (Mia design) ID 45693

Zuzana Š. (Mia design) ID 45693
chic-butik
mimibazar.cz/Miadesign
Oblast: Zlín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 3. 2007
Naposledy: 21. 4. 2021, 15:04
Aktualizace: 18. 4. 2021, 18:14
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 962
VŠECHNY FOTOGRAFIE 61
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 23 negativních hodnocení
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Lucie B. (Lucíš83) ID 548423 , mimibazar.cz/lucis83 (17. 12. 2018, 13:00)
NEDOPORUČUJI, neuhrazená objednávka od 22.11.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava W. (nutra) ID 224870 (1. 8. 2017, 8:00)
Nedoporucuji (N) Balicek jsem jeste do dnes nedostala a pani ze zacatku slibovala a ted nereaguje vubec. Snad mi vrati penize..... (6)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 11. 9. 2017, 14:40)
Nikdy nedělám mrtvého brouka a vždy jsem bud odeslala zboží nebo vrátila zpět platbu. Balíček Vám byl odeslán a máte ho již přes měsíc doma a vyzvednutý. Vždy je uvedeno tel. číslo ve vzkazech, kdyby byl nějaký problém a nereagovala bych na maily. Není pravda, že nereaguji, peníze jste nechtěla, balík jste si převzala. Komplikace mne mrzí, měla jsem toho hodně, to přiznává, ale nikdy nedělám mrtvého brouka a vždy vše dořeším.
ODPOVĚDĚT
Ivana P. (IVUSSHHKA) ID 460425 (7. 12. 2016, 12:57)
Od paní Zuzany jsem si chtěla objednat dětský svetřík vel 74, dne 11.11.2016 byly peníze na účtě paní Z., dle tvrzení měl být balíček za týden dne 18.11.2016 odeslán mě. Je 7.12.2016 a do dnešního dne balíček nikde, i přes to, že paní dle vzkazů tady na Mimibazaru tvrdila, že balíčky jsou již odeslané. Žádám o vrácení peněz, a počítám, že platba bude vrácena do 30ti dnů dle zákona. NEDOPORUČUJI!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 27. 3. 2018, 14:20)
..
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (8. 12. 2016, 10:50)
Četla jste vzkaz i s tel. číslem, kdybych neodpovídala na maily - nenapsala jste za celý měsíc ani jeden mail, že nemáte balíček ani sms či telefonát, že je nějaký problém. Opravdu nechci okrádat maminky o jejich penízky za nošené věcičky po mých dětech. Mám přes 900kladných hodnocení. Jen za tento týden jsem odeslala 10 balíčků, minulý týden jich bylo 20. Někdy posílám i malou pozornost pro děti. Zákazanice mi píší maily, že jsou spokojené a zboží krásné. HODNOCENÍ ALE NENAPÍŠE SKORO NIKDO. Když je vše v pořádku na hodnocení se kašle, ale jakmile se zatoulá balíček nebo je nějaký problém negativ se píše hned... To tady mohu mít klidně samé negativy a kladné hodnocení žádné - postrádá to smysl.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (8. 12. 2016, 11:03)
A máte tam hrubku...
ODPOVĚDĚT
Martina H. (Kartička) ID 390556 (6. 1. 2016, 22:02)
Jsem velmi zklamaná z nákupu u paní Zuzany Š. Nejen že dodání kalhot trvalo skoro měsíc, ale kalhoty neodpovídají popisku a rozhodně ne TOP STAVU, guma je totálně zteřelá, bohužel paní do dnešního dne nereagovala na můj email, žádná omluva, nic...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (27. 1. 2016, 10:28)
Věcičky po dětech prodávám vždy hezké, čisté a když je nějaká chybička vše popíšu v inzerátu!! Nikdy jsem neposlala zničené zboží - viz. mých přes 900 kladných hodnoceních - maximálně jsem zpozdila odeslání balíčku, když děti onemocní tak nestíhám, to přiznávám! Zateplené manžestráčky L.O.G.G. zn. HaM, které jste si koupila jako nošené, použité zboží za 150Kč byly v pořádku. Nejsem dokonalá - mohla jsem něco přehlédnout - nechci se hádat kvůli nošeným manžestráčkům - nabídla jsem Vám ať kalhoty vrátíte a já Vám vrátím penízky - to jste nechtěla, raději jste dala negativ a kalhoty si nechala. Myslím, že si chcete jen vylít zlost za mé pozdní odeslání balíčku.
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ipsilonka) ID 9076 (14. 5. 2015, 9:47)
Milé maminky a zákaznice NEDOPORUČUJI - NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! javascript :sm(´ :-@´)

Dne 8.4.2015 jsem si objednala pro syna botky adidas. Podklady pro platbu přišli ihned, zaplatila jsem hned druhý den 9.4.2015. Bohužel dodnes boty nemám. Psala jsem již něnkolik mailů i vzkaz zde na MMB. Paní se ozvala až 4.5.,že nebyla přítomna, ale že balíček už je na cestě a budu ho mít zítra či pozítří. Ani tak se však nestalo a balíček a boty a stále
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (3. 7. 2015, 21:54)
Balík odeslán ihned jakmile jsem byla opět na netu, 15.5.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (kabatek) ID 245513 , mimibazar.cz/kabatek (10. 11. 2014, 18:41)
Dne 24.8. jsem si objednala setík pro dceru hned zaplatila 473 Kč, do dneška nemám setík ani peníze, pani jenom slibuje. NEDOPORUČUJU!!!!!!!!!!!! Mluvila jsem s ní po telefonu, psla jsem maily a už nevím jak ji kontaktovat. Stále slyším, že balíček odešel z kamenné prodejny, ale asi ho veze hlemýžď. :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (22. 11. 2014, 18:10)
Na odeslání setíku, i po našem hovoru, jsem zapomněla a velmi se za to omlouvám! Z důvodů stěhování, od začátku září, do rodinného domu jsem měla spoustu jiných povinností a vyřizování, nestíhala jsem a zapomínala, tak se ještě jednou omlouvám. A od začátku října až do 19.11. jsem vůbec nebyla na netu. Nechávala jsem v albu i vzkaz o nepřítomnosti, protože jsem věděla, že nebudu mít čas a obchůdky bych flákala. Hned jakmile jsem mohla začít vyřizovat obchůdky, od 19.11. jsem všechny během jedné noci vyřídila. Jsem ráda, že kromě těchto tří obchůdků jsem všechny ostatní vyřídila včas a zákaznice jsou spokojené.
ODPOVĚDĚT
Eliška B. (Ela a Mirek) ID 76428 , mimibazar.cz/elaamirek (8. 11. 2014, 3:02)
DOŘEŠENO -------------- Milé maminky, upozorňuji zde na nekorektní jednání. Bohužel nejsem první:

25.9. jsem odpověděla na inzerát a paní mi obratem sdělila podklady k platbě
26.9. byla provedena platba
5.10. jsem urgovala + 6.10. e-mailem odpověď "Zkontroluji platby, pošlu balíček."
15.10. další urgence - bez odpovědi
28.10. SMS urgence + Váš telefonát. Na jednu stranu jste se divila, že balíček
ke mně nedorazil. A zároveň jste řekla, že na mnou zaplacené kalhoty máte dalšího zájemce ve svém obchůdku (a přitom jsem na MMB jediná, kdo odpověděl na tento inzerát.)
Slíbila jste, že "zkontrolujete co je s balíčkem" a do konce týdne ZAVOLÁTE.
2.11. jsem Vám psala, ať vrátíte peníze, když se nic neděje a nedáváte vědět.
Opět 100% milý telefonát, že v pondělí 3.11. balíček pošlete, že ho máte zabalený
a půjdete na poštu... Po týdnu o balíčku žádné zprávy, peníze na účtě také ne.
Hra na kočku a na myš?
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (22. 11. 2014, 17:43)
Od začátku října až do 19.11. jsem nemohla být na netu a na odeslání tepláčků po mojí dcerce, i po našem hovoru, jsem zapomněla, což je děsné přiznávám a velmi se omlouvám! Z důvodů stěhování do rodinného domu jsem měla spoustu jiných povinností a vyřizování, nestíhala jsem, zapomínala. Nechávala jsem v albu i vzkaz o nepřítomnosti, protože jsem věděla, že nebudu mít čas a obchůdky bych flákala. Hned jakmile jsem mohla začít vyřizovat obchůdky, jsem všechny během jedné noci vyřídila. Jsem ráda, že kromě těchto tří obchůdků jsem všechny ostatní vyřídila včas a zákaznice jsou spokojené.
ODPOVĚDĚT
Eliška B. (Ela a Mirek) ID 76428 , mimibazar.cz/elaamirek (21. 11. 2014, 19:52)
peníze vráceny 20.11.2014
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (kackva) ID 397579 (3. 9. 2014, 18:17)
Jsem velice tolerantní, ale tohle už je opravdu moc! Dva měsíce jsem čekala na košilku, další měsíc na výměnu košilky za jiný tip v menší velikosti, ale bohužel se paní spletla a poslala mi stejnou velikost. Po této zkušenosti, už nemám zájem čekat na další výměnu a nyní už zase čekám na vráceníí peněz cca 14dní. Jsem zvědavá jestli paní vůbec peníze vrátí. Lucie S.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (7. 9. 2014, 16:06)
Na vrácení platby je dle zákona 30dnů od přijetí zboží zpět. Balík byl vyzvednut z pošty 5.9. Paní Slavíčková platbu za vrácenou košilku odbržíte do 30ti dnů. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (kackva) ID 397579 (8. 9. 2014, 15:43)
Vážená paní Zuzano, je dobré, že znáte zákony, škoda, že Vám nic neříkají dodací lhůty. Je zajímave, že jsem košilku poslala 20.8. a vy si to vyzvedla až 5.9. Čekala jsem čtyři měsíce na zboží, tak myslím, že 30ti denní lhůta na vrácení peněz není podstatná :). Tohle byla moje první negativní zkušenost na MMB. S pozdravem Lucie S.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (9. 9. 2014, 11:58)
Vámi zaslané zboží zpět, bylo vyzvednuto v řádné lhůtě, je jedno, kdy jste jej posílala - lhůtu určenou poštou jsme dodrželi. Platba Vám bude vrácena do 30ti dnů.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (19. 11. 2014, 16:20)
Platba byla vrácena do 30ti dnů dle zákona.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Janasek29) ID 146818 , mimibazar.cz/janasek29 (12. 7. 2014, 17:39)
V půli prosince 2013 jsem si u paní objednala malovaní na trička, která jsem jí hned obratem zaslala a malování i s poštovným jsem také hned uhradila. Bohužel uplynul půlrok a já trička stále nemám, peníze také ne. Není divu, že se tedy cítím jako okradená. Po mých urgencích jsem stále ubezpečována, že už jsou trička odeslána, (bohužel zatím nikdy nedorazila), v poslední verzi se ztratila, ale pokud nemám chvíli čas a chuť reagovat, je ticho po pěšině.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (23. 7. 2014, 11:47)
Již vyřizuji obchůdky i mailíky. Omlouvám se za zpoždění.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Janasek29) ID 146818 , mimibazar.cz/janasek29 (19. 8. 2014, 21:12)
To mi píšete stále dokola již téměř 8 měsíců, dodnes nemám ani zpět ani 4 nová trika ani cca 600,- Máte opravdu "netradiční" dodací lhůty a platba samozřejmě předem :-)
ODPOVĚDĚT
Taťána I. (Tamina Violet) ID 459539 (upraveno 26. 6. 2014, 8:14)
Po objednání a okamžitém převedení peněz jsem čekala DVACET DNÍ na balík. Byla bych ochotna vše skousnout -že má někdo problémy, že momentálně nemůže vyřídit objednávky hned. Ale na tři maily paní nereagovala vůbec, na telefonický dotaz reagovala velmi nepříjemně, ale slibem, že balík dorazí a pošle jeho číslo v sms. Neposlala. Nejspíš byl odeslán až po mé další urgenci po sms. S takovým přístupem není příjemné obchodovat.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 25. 6. 2014, 17:30)
Dobrý den, na maily jsem nereagovala právě z toho důvodu, že jsem nebyla na netu a nemohla objednávky vyřizovat, proto jsem uvedla do vzkazů svůj telefon, na který jste volala. Proutěný kočárek po mé dceři Vám byl odeslán minulý týden i s pytlíkem bonbónků pro Vaši holčičku, jako omluvu za to zdržení, jak jsem Vám říkala v telefonu. V telefonu jsem se Vám omluvila, že jsem dlouho nemohla vyřizovat objednávky, na všem jsme se domluvily a komunikovaly jsme spolu naprosto normálně - nabídla jsem Vám vrácení platby, chtěla jste kočárek, ten jsem odeslala. Řádně zabalený, v pořádku, krásný s peřinkama i s bonbonky jako omluvu za zpoždění, které mne samozřejmě mrzí.
ODPOVĚDĚT
Taťána I. (Tamina Violet) ID 459539 (25. 6. 2014, 18:03)
Telefon jsem si vyhledala v podmínkách prodeje Vašeho butiku, stejně jako IČO, uvádíte vlastně dvě... Pokud mi někdo tvrdí, že zásilka byla odeslána a pošle mi číslo balíku a už se neozve a po týdnu na urgující sms odpoví jen sms: Balík Vám byl odeslán, pak to nepovažuji za seriózní. Psala jsem, že obchod proběhl, ale opravdu nevidím důvod Vás někomu doporučit.
ODPOVĚDĚT
andrea g. (ander) ID 19334 , mimibazar.cz/ander (28. 5. 2014, 8:25)
Bohužel zde musím napsat negativní hodnocení:
Paní jsem odesílala v lednu kalhoty na namalování obrázku, jelikož je dcera něčím zničila a nešlo to vyprat. Do dnešního dne jsem rifličky neobdržela, zaplatila jsem peníze a neustále píšu emaily a čekám na balíček.
Rozhodně bych tuhle osobu NEDOPORUČILA! Z mé zkušenosti velmi nespolehlivá osoba.
Já jsem tak přišla nejen o své peníze, ale i rifličky :-( :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
Andrea
ODPOVĚDĚT
Yvona U. (yvona urbancova) ID 76316 (6. 11. 2013, 13:39)
Dobry den, několikrát jsme Vás žádala o zaslání zboží, které jsem Vám uhradila ve výši 580Kč za košilku s tangami a zatím nemám ani košilku a ani peníze zpátky. Psala jsem na kontakt mimibazaru a ti mi poradili tuto cestu. Pokud by jste to nedořešila napíši na Vás upozornění. Můžete se nad tím zamyslet a napsat mi zprávu. Děkuji Yvona Urbancová yvonau@seznam.cz
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 19. 11. 2014, 16:23)
.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (8. 11. 2013, 12:11)
Paní Urbancové košilka s tangy dorazila a balíček si včera převzala! Vždy jsem s ní komunikovala a omluvila se. Vždy všechny zákazníky seznámím s tím, zda je zboží skladem nebo na objednání. Pokud dodavatel objednávku nedodá v termínu (což já ovlivnit, bohužel, nemohu a moc mne to mrzí, protože můj zákazník čeká) vždy zákazníkům píši, o všem vědí a nabízím vrácení platby nebo odeslání zboží, jakmile dorazí. Vždy mne moc mrzí, že můj zákazník musí čekat, ale stává se to opravdu velmi, velmi zřídka. Velká většina zákazníků je spokojena.
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irenah1) ID 122153 , mimibazar.cz/irenah1 (upraveno 12. 9. 2014, 23:43)
peníze ani zaslané trika a bundu na malování jsem zpět ani po mnoha urgencích nedostala
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (22. 10. 2012, 12:38)
Dobrý den, hned po vašem včerejším mailu jsem vám psala mail zpět.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Yanka22) ID 301055 (8. 8. 2012, 14:21)
U této paní jsem si 14.7.2012 objednala noční košilku a následně odeslala peníze. Přijetí platby mi paní po urgencích potvrdila, zboží do dnešního dne nemám a ani peníze paní na moji žádost nevrátila, na můj mail už neodpovídá . Rozhodně nemohu tuto paní doporučit , naopak varuji každého, aby si dal pozor na svoje peníze. Jana (6) (box)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 8. 8. 2012, 23:54)
Dobrý den, Jani, ano, platba se 20.7. připsala na účet.
Omlouvám se, kvůli miminku jsem nebyla od pátku na netu - nechávala jsem i vzkaz, že na netu nemohu být. Dnes jsem vám psala mail, že košilku, do data, které chcete, nestihnu doručit, proto vám vrátím penízky. Moc mne to mrzí, nezlobte se.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Yanka22) ID 301055 (3. 9. 2012, 13:16)
ano platbu jste mi nakonec vrátila, peníze už mám, ale radost z dárku pro sestru se nakonec nekonala.
Děkuji alespoń za VRÁCENÍ PLATBY.
s pozdravem Jana
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (3. 9. 2012, 23:16)
Peníze jsem vám tenkrát hned vrátila. Když nemůžeme dodat zboží, platbu samozřejmě vracíme.
Radost z dárku, která se nekonala nás samozřejmě mrzí.
ODPOVĚDĚT
Alice S. (alicestrakova) ID 233605 (upraveno 28. 5. 2012, 19:14)
Pripojuji se s pani Hane a jejimu hodnoceni nize, ja jsem dokonce platila 25.4.2012 a stale se dozaduji bud zaslani zbozi a nebo vraceni penez. Jesli od Vas do zitra nedostanu jasnou zpravu o odeslani zbozi nebo o vraceni penez, pripojim se k pani Hane.
Alice Strakova:
Doplnuji toto hodnoceni na zadost pani Sevcikove:
Dne 17.5.2012 jsem dostala vracene penize na muj ucet, nevim, jestli mnou objednane zbozi jiz neni .... Presto musim tento obchod hodnotit zaporne. Neudelala jsem nic spatneho, jen jsem zde objednala zbozi a radne zaplatila .... pak uz jsem jen dostavala zvlastni maily, ze jsem ja ta spatna ....
A jeste bych rada napsala, ze jsem Vam nikdy ani nikomu jinemu NENAPSALA nic o tom " ze jste s nami VYJEBALA", dokonce mam ulozeny Vas omluvny mail, kde se mi za toto narceni omlouvate, ale zde pisete neco zcela jineho ....
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 1. 3. 2014, 23:46)
.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 1. 3. 2014, 23:47)
.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 8. 6. 2012, 12:18)
Vzhledem k hospitalizaci z důvodu zdrav. problémů v těhotentsví jsem nemohla odesílat balíčky včas. Všichni na to byli upozorněni mailem, byl vystaven i vzkaz zde v albu.
Vy jste chtěla vrátit platbu na účet, tak jsem vám platbu TEN DEN VRÁTILA!! Ostatní zákaznice chtěly zboží, neviděly v čekání problém, těm jsem balíčky odeslala.
Minulý týden bylo odesláno přes 50 balíků - nikdo nenapíše ani BŮŮŮ nebo děkuji, ale jakmile se nějaký zpozdí, hned si sem jdete stěžovat a házet negativy.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (21. 8. 2012, 20:45)
Maily o tom, že jsem s vámi "vyjebala" a další hrůzné sprosté urážky mi posílala paní Hana (mamiaska). O jejím charakteru vypovídá to, jak se sprostě dokáže veřejně vyjadřovat ( viz. negativní hodnocení v jejím albu).
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 234741 (16. 5. 2012, 13:29)
třeba se dají věci do pohybu!!!! 26.4. jste obdržela platbu a pokud se do zítra neozvete s penězi nebo zbožím, kontaktuji administrátory!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (16. 5. 2012, 13:43)
Dobrý den, váš balíček byl ale odeslán. Čtěte prosím vzkazy. Nesdělujeme každému zákazníkovi zvlášť, že byl balíček odeslán. Objednávek máme opravdu hodně a nedělaly bychom nic jiného než seděly u netu a každému zvlášť odepisovaly, to opravdu nejde. Děkujeme za pochopení.
Příště prosím paní Jakubová, když budete psát mail, tak prosím uvádět celé jméno nebo se aspoň podepište, prosím!!! Maily byly zasílány bez podpisu a z mailu, který je na přezdívku, takže jsem nevěděla kdo jste, však to jsem vám psala.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 234741 (13. 6. 2012, 14:00)
AHA, PO 3 NEDĚLÍCH JSEM MĚLA BÝT V KLIDU A ČEKAT, KDYBYCH NEPOSÍLALA TY EMAILY, TAK HO NEMÁM DO DNES!
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 9. 6. 2012, 17:43)
.
ODPOVĚDĚT
Darina K. (daryšak) ID 189359 , mimibazar.cz/darysak (13. 5. 2012, 19:42)
Bohužel musím napsat negativní hodnocení, jelikož již 3 týdny čekám na objednané a zaplacené zboží a stále nic nedorazilo. Navíc se mnou paní přestala komunikovat. Nereaguje na maily ani sms zprávy, takže vůbec nevím na čem jsem (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (14. 5. 2012, 8:20)
Darinko, viz. spousta vašich negativních hodnocení, co máte :-(
Objednala jste jako neregistrovaná 3 týdny jsem vás uháněla na platbu - dělala jste mrtvého brouka, nikdo nekomunikoval. Objednávku jsem tedy zrušila, po další době jste najednou nečekaně zaplatila, takže jsme museli udělat novou objednávku a ta se vyřizuje. Ale to vše jsem vám psala -víc nemám co napsat, opravdu.
Nikdo s váma nepřestal komunikovat . ČTĚTE PROSÍM VZKAZY!!
Všechny objednávky se postupně vyřizují. Děkujeme za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Alena B. (ajena) ID 47770 (29. 6. 2011, 21:03)
Všichni, kdo se sem jdete podívat před obchodováním s paní Zuzanou. ROZHODNĚ TO NEDĚLEJTE!!! OBJEDNALA JSEM U NÍ V ÚNORU A DO DNEŠNÍHO DNE NEMÁM SVÉ PENÍZE ZPĚT!!! POŽADUJI JE JIŽ OD BŘEZNA A JAK VIDÍTE, ZCELA BEZÚSPĚŠNĚ. KOMUNIKACE S PANÍ ZUZANOU JE JAK V KOCOURKOVĚ. JEDEN TÝDEN NAPÍŠE, ŽE PENÍZE POSÍLÁ, PAK SE OZVE AŽ ZA 3 NEDĚLE A NECHÁPE, KDE JE CHYBA. KDYŽ OVĚŘÍME PO DALŠÍCH 14 DNECH ČÍSLO ÚČTU, ZJISTÍME, ŽE TO VŮBEC NEPOSLALA MNĚ (EVIDENTN
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 1. 3. 2014, 23:44)
.
ODPOVĚDĚT
Alena B. (ajena) ID 47770 (10. 7. 2011, 17:05)
Platbu jsem skutečně po 4 měsících a velice dlouhé a absurdní komunikaci obdržela. Kdo budete mít případně zájem, mohu komunikaci přeposlat. Velice se pobavíte. Jinak přeji lepší zážitek z obchodování, než jsem si s paní Ševčíkovou užila já. Kdo to chcete riskovat, držím Vám palce, ať patříte k té spokojenější skupině jejích zákazníků.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (16. 10. 2011, 12:09)
Paní Bartáková má dávno platbu na účtě a nebyly to 4 měsíce!! Měla jste objednané zboží, na které byla čekací doba a pak jste chtěla vrátit platbu, která přiznávám trvala dlouho, hlavně také z toho důvodu, že jsem byla s nemocnou dcerku v nemocnici a na DELŠÍ NEPŘÍTOMNOST byli všichni upozorněni. A pokud chcete rozesílat naši korespondenci klidně si poslužte - hlavně tedy nezapomeňte poslat tu vaši příšerně vulgární a sprostou!!
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (M + A) ID 104695 , mimibazar.cz/ketu (upraveno 22. 9. 2011, 20:52)
5.5.Už měsíc čekám na balík, stále nedošel. Komunikace hrozná, naposledy se paní Zuzana ozvala 27.4. s tím, že balík ten den odesílá.
22.9.Nakonec došel,ale téměř vše jsem vrátila, a pak se zas několik měsíců dohadovala o vrácení peněz.
Pro mě naprosto nepochopitelné chování, obzvlášť když má paní komerční prodej!
Markéta
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 16. 10. 2011, 13:10)
Paní Petrová,
nevyhověla jsem Vám a nedala Vám slevu, tepláčky jste tedy vrátila - VŠECHNY jsem dál prodala a maminky byly velmi spokojené!! Tak nekupujte POUŽITÉ oblečení, ale nové.
Měla jsem dceru v nemocnici a všichni byli upozorněny na delší nepřítomnost - proto ta HROZNÁ komunikace. Předtím jsme si psaly velmi často.
Zboží byste i tak nedostala dřív (i kdyby dcera v nemocnci nebyla) protože na háčkovanou čepičku byla dodací lhůta měsíc, o které jste byla informována!!
A na platbu jste v žádném případě nečekala NĚKOLIK měsíců, vše mám uložené!! Vaše hodnocení je lživé, Vy to víte a i přesto Vás to baví - to mne mrzí.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivule80) ID 142500 , mimibazar.cz/ivule80 (upraveno 24. 1. 2011, 19:18)
Nebyla jsem spokojená s obchodem paní Zuzany ačkoli bylo vánoční zboží na skladě musela jsem čekat 14 dní na odeslání,bohužel přišlo jiné zboží a na vrácení peněz za zboží budu čekat 30 dní aniž bych porušila podmínky prodeje zdá se mi to nefér :-(
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 7. 7. 2011, 12:37)
Zákazníci byli na zpoždění upozorněni a byl jim zaslán omluvný mail i jejich zboží, v některých případech i dárky navíc.
Nyní již nebudu na e-shopy sama, mám pomocníky aby se počet zpožděných balíčků příští vánoce snížil na minimum :-)
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivule80) ID 142500 , mimibazar.cz/ivule80 (4. 1. 2011, 17:46)
Jen píši hodnocení jak jsem byla spokojená u Vás s nákupem, je dobře že jedete podle zákona je to poznat i u dalších hodnocení.To ať si každý přebere jestli si u Vás uloží na měsíc a půl peníze nebo si nakoupí jinde.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (6. 1. 2011, 13:09)
Platby za vrácené zboží vracíme dle zákona nejpozději do 30ti dnů. Už jednou jsem Vám psala, že se platby snažíme odeslat samozřejmě dřív. 30 dnů je jen lhůta pro jistotu. Vy si pořád jedete tu svou - tady je zbytečné cokoliv. Vaše maily svědčí o všem. Na hodnocení máte samozřejmě právo :-) ale nedělejte mi z něj diskuzi.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivule80) ID 142500 , mimibazar.cz/ivule80 (6. 1. 2011, 19:30)
Tomu vážně nerozumím já jsem napsala jen své hodnocení nechápu co tím myslíte ,nepamatuji se že bych napsala do mailu nějaké nesrovnalosti jen snad otázka ohledně vrácení peněz a obchodu,ale rozhodně si nepamatuji že by jste mi psala že vracíte peníze dřív tak tuhle zprávu jsem nedostala .Diskuzi jste snad načala sama nemám k tomu co dodat
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (6. 1. 2011, 23:19)
Žádnou diskuzi jsem nenačala, paní Ivano, reagovala jsem pouze na Vaše hodnocení. Já se k tomu už opravdu nebudu vyjadřovat, nemá to žádný smysl.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivule80) ID 142500 , mimibazar.cz/ivule80 (12. 1. 2011, 20:08)
Ano omluva padla až jsem se ozvala kde je balíček o dárku nevím. Rozhodně mě bylo napsáno že odeslání balíčků mají na starosti zaměstnanci že nejste na to sama.Zdá se mi že jste rozdvojená osobnost jednou mluvíte tak a podruhé onak, možná by to chtělo uznat jak to je a ne zákazníky tahat za nos bylo by to pro všechny lepší
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 7. 7. 2011, 12:38)
Dárky byly zaslány V NĚKTERÝCH případech - je to tam napsáno! Někdo dostal někdo ne.
Více jak 500 spokojených zákazníků, pár zpožděných objednávek z důvodu předvánočního návalu- jsme jen lidé.
Omluva padla, platba bude vrácena - víc nemám co říct.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu