Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694

Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694
mimibazar.cz/ObchodFrozen
Oblast: Rožnov pod Radhoštěm
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 8. 2005
Naposledy: 17. 2. 2023, 0:26
Aktualizace: 22. 4. 2021, 11:37
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76375251
HODNOCENÍ 6334
VŠECHNY FOTOGRAFIE 744
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 39 negativních hodnocení
Celkem: 39 (zobrazuje se 21-39) << předchozí 1, 2
Lucie H. (luhama) ID 456616 (15. 11. 2012, 10:14)
Musím napsat, že já jsem byla se službami paní Aleny velmi nespokojena. Nejprve zapomněla, že jí přišla má platba, po opakovaném upozornění to přesto trvalo více než dva týdny než se ozvala. Potom si zase nepamatovala, co jsem vlastě objednávala a nakonec poslala stejně špatnou velikost. Celé to trvalo skoro měsíc. Jední slovem hrůza. Rozhodně nedoporučuji tento obchod. (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Hulinova) ID 212343 , mimibazar.cz/hulinova (16. 10. 2012, 10:40)
Bohužel se musím zařadit mezi nespokojené zákazníky. Dlouhé čekání na balíček, údajně kvůli tomu, že paní čekala, až ji růžovou bundičku někdo vrátí, přitom jsem si objednávala, zboží nové, komunikace minimální, nakonec zboží dorazilo poškozené. Sice jsme se dohodly na výměně, ale opět po dalším čekání paní oznámila, že nemá mnou žádanou barvu a místo růžové nabídla modrou nebo zelenou...Prostě kompletní nespokojenost. (N)
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (16. 10. 2012, 10:58)
Dobrý den paní Petro, nemohu za to že bundička byla u kapsy prosekaná od šicího stroje, je to vada výrobce, bunda byla nová, originál zabalená do výrobce, peníze za bundu i s poštovným jsem Vám vrátila obratem na účet, bohužel už jsem tu Vaší požadovanou velikost a barvičku nenaskladnili. Přeji hezký den. (child1)
ODPOVĚDĚT
ivana b. (milhausova) ID 72468 (19. 8. 2011, 17:39)
+o( (N) u teto pani jsem si objednala pred tydnem oblečení,balíček dorazil dnes,bohužel neobsahoval to,za co jsem si zaplatila (6) zkousela jsem paní nekolikrat kontaktovat než jsem napsala hodnocení ale bohužel nereaguje,je mi líto ale za 1400 kč mohlo oblečení přijít v pořadku,neseděly velikosti ani barvy. takze jsem velice nespokojena :-@ 8o| +o(
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (22. 8. 2011, 13:46)
Dobrý den, bohužel jste moji odpověd čekala jen 3 hodiny, pak jste napsala hodnocení, nebyla jsem zrovna na PC, tak se omlouvám, za záměnu barvy jedných kalhot jsem se Vám omluvila, máte možnost je vrátit.
ODPOVĚDĚT
Eva O. (Chromina) ID 110331 (17. 10. 2012, 14:37)
Dobrý den, chci se zeptat, jak to u vás tehdy dopadlo? Já čekala na balík se zimní bundou po připsání měsíc, prý paní nemohla najít mou adresu...a přišla úplně jiná bunda, než jsem objednávala. samozřejmě méně kvalitní, co čekat... poslalajsem to hned zpět, myslíte, že paní peníze vrátí? já doufám...
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (KrtekP) ID 25007 (9. 10. 2010, 21:03)
Je mi líto že musím napsat negativní hodnocení bohužel do 3 neděl od platby mi paní objednanou bundu neposlala, i přes několik zpráv že balík odešel, odejde druhý den apod. mi nakonec sdělila že to co jsem si objednala nemá :-o Jediné co můžu ocenit že mi vrátila peníze do 3 dnů potom co jsem jí o to požádala. Přesto už u ní nakupovat nebudu.
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MišuleM) ID 134930 (upraveno 8. 5. 2010, 9:44)
paní Aleně musím napsat negativní hodnocení a to z více důvodů. U paní Aleny jsem si objednala spoustu oblečení do školky pro naše dvojčátka, balíček dorazil a většina věcí byla ve špatné velikosti, nebo barvě. Což se stát samozřejmě může. Neobjednané věci jsem jí poslala zpět, ale ani v druhém balíčku opět nepřišlo vše. Již měsíc čekám peníze za nedodané zboží. Na mé emaily pí.Alena neodpovídá. Tato prodávající je velmi nespolehlivá!!!!!
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (8. 5. 2010, 10:24)
Dobrý den Míšo, ráda bych s Vámi daným obchůdek vyřešila, mám nový e-mali: nova_alenka@centrum.cz, na ten starý se bohužel nedostanu, je zablokovaný, takže Vám nemůžu odepsat, mám na svých stránkách o tom VZKAZ a na mých stránkách mám i svůj telefon a v podmínkách prodeje mám napsáno že, když neodpovídám ne e-mail máte mě kontaktovat přes MMB to Vzkazem, bohužel jste tak neučinila, a nedala jste mi šanci obchůdek vyřešit.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (8. 5. 2010, 10:25)
Máte i od administrátorů pod hodnocením napsáno:
UPOZORNĚNÍ: Dřív než udělíte negativní hodnocení, kontaktujte druhou stranu přes vzkazy a pokuste se daný problém nejprve vyřešit.
Tak mě prosím zkontaktujte.
Alena
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MišuleM) ID 134930 (8. 5. 2010, 11:03)
Já jsem s Vámi měla již vše vyřešené, Vy jste mi měla poslat peníze za nedodané zboží a to jste neučinila. To že jste si změnila email a peníze mi neodeslala, tak to už není můj problém. Strávila jsem již dost zbytečného času díky Vaší neschopnosti dodat ani na druhý pokus objednané zboží správně, na negativní hodnocení mám plné právo a zrovna Vy mě nemáte co poučovat a kritizovat. Pošlete mi peníze co mi dlužíte a tím může být náš velmi nepov
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (9. 5. 2010, 11:13)
Peníze jsem Vám včera poslala hned jak jste mi napsala číslo účtu.
S pozdravem Alena.
ODPOVĚDĚT
Petra M. (petˇka) ID 25637 , mimibazar.cz/petkamatejkova (29. 4. 2010, 10:44)
Dobrý den, přes spousty kladných hodnocení, pro mě (N). Příliš složitá komunikace, pozdní dodávka zboží a částečně špatně Obchůdek byl samozřejmě po delší době dokončen v pořádku. Za to velice děkuji Matějková Petra :-(
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (ondas) ID 39812 , mimibazar.cz/ondas (29. 4. 2010, 9:59)
Dobrý den.Je mě líto,ale řadím se mezi ty nespokojené zákazníky (N) (N) (N).Objednaných 3 teplákovek,došla pouze jedna barva kterou jsem jsi objednala.Druhá došla dokonce uplně jiného střihu (chtěla jsem bez kapuce,došla s kapucí ) a třetí místo modré ,petrolejová.Tak jsem ještě nikdy nebyla zklamaná :-( :-( :-| :-|.No prostě nikdy více!!! Andrea
ODPOVĚDĚT
Jana Z. (jeňula) ID 60878 (27. 4. 2010, 21:59)
Dobrý večer,nejsem s vaším obchůdkem vůbec spokojená!!!!!!!!!!!!!!! Nejenže jsem vám musela napsat 3 maily,abyste mi vůbec odpověděla,ale ještě jsem si pěknou dobu počkala až balíček dorazí. A to vám přišlo potvrzení o platbě,abyste mi mohla zboží - jak píšete- poslat CO NEJDŘÍVE!!!!!!!!!!!!!!! Vrcholem je,že bunda je jiná než na vaší fotce a už vůbec nemá odepínací kapuci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (miku) ID 3623 , mimibazar.cz/miku (24. 2. 2010, 12:49)
Aleno jak jste si mohla dovolit použit moje fotky na teplákovky.Že se ani trochu nestydíte krást tady fotky.Okamžitě Vás nahlásím adminum a vy ty fotky co nejdříve odstraňte!!!.Je to jednoduché použít cizí fotky,že?A hlavně bez námahy a bez práce.Ale to se nedělá.Myslíte si ,že když dole umažete Martina ,tak že to nepoznám.To jste naomylu.
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (majdasun) ID 128356 , mimibazar.cz/majdasun (27. 1. 2010, 22:24)
Bohuzel, zatim nejhorsi obchod. Na rukavice jsem cekala 14 dnu. Po pripomenuti mi bylo napsano, ze jedny ze dvou rukavice, ktere jsem si objednala, jsou uz prodane (Pani na me zapomela). Rukavice nakonec dorazily, ale 2 tydny je trochu dlouha doba. Marketa
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (27. 1. 2010, 23:54)
Paní Markétko, já mám na poslání balíčku 14dní, mám to tak uvedeno v podmínkách prodeje :-).
ODPOVĚDĚT
Marcela Č. (Marcka) ID 20025 , mimibazar.cz/marcka (upraveno 21. 1. 2010, 11:18)
netleskám. Objednala jsem si dvě kombinézy a o akci "poštovné zdarma" jsem se musela připomenout (N), YDI SKI ...co je na nich Italského? (N) řidič, co je vozí ?Je vyrobena v Číně, kvalita kombinézy odpovídá ceně. A komunikace? Po třech vyměněných emailech o tom, že balíček stále nedorazil napíšete místo čísla podacího že balíček byl odeslán (N)
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (21. 1. 2010, 10:16)
Dobrý den Marcelko, Ydi Ski jsou opravdu kvalitní kombinézy srovantelné s jinými značkami, prodávají se běžně na internetu, zde máte odkaz http://www.lyzarske-obleceni.cz/lyzarske-kombinezy/, já jsem Vám odpovídala poctivě na všechny e-maily a napsala jsem Vám napsala podací číslo balíčku, poddací archy mám u sebe. Jestli jste nespokojena můžete zboží vrátit.
ODPOVĚDĚT
Marcela Č. (Marcka) ID 20025 , mimibazar.cz/marcka (21. 1. 2010, 11:16)
napsala jsem Vám to do vzkazu - nebudu Vás tady přesvědčovat, co jste mi odpověděla na mail, máte to v odeslaných zprávách. Je mi jedno, co píšou ostatní o stejném zboží - já nakupovala u Vás a v dobré víře Vám věřila že "italská" znamená "made in Italy" ne "China". Jak říkám, nejsem nespokojena se zbožím, ale s Vašim přístupem. M.
ODPOVĚDĚT
Hana G. (hanaemi) ID 11616 , mimibazar.cz/hanaemi (21. 1. 2010, 14:48)
Dobrý den, protože při nakupování zde dám dost na hodnocení i zboží, nedá mi to a vložím se do téhle nepřiměřeně ostré diskuze. Komunikace je jedna věc, ta je mezi vámi, ale to, co píšete o kombinéze Ydi mi prostě nedá nenapsat, protože nesmyslně odrazujete ostatní od nákupu téhle značky, ač italské, ale ušité v Číně (co dneska není z Číny..) Používáme ji třetí sezónu a opravdu ji nešetříme, sněhu si malá užívá hlavně "válením sudů a
ODPOVĚDĚT
Hana G. (hanaemi) ID 11616 , mimibazar.cz/hanaemi (21. 1. 2010, 14:56)
děláním motýlů" v něm a přestože ji neperu v žádném speciálním impregnačním prostředku, NIKDY se nám ani po hodinách venku nestalo, že by se promočila, vždy je i s minimen vrstev oblečení pod ní krásně vyhřátá, kombinéza vydržela barevně i všechna ta praní, vypadá pořád výborně, zipy drží, takže marně přemýšlím, co byste od kombinézy požadovala více, když píšete o kvalitě a penězích, my ji používáme, a můžeme jen doporučit, nyní
ODPOVĚDĚT
Hana G. (hanaemi) ID 11616 , mimibazar.cz/hanaemi (21. 1. 2010, 15:02)
nám přišla od p.Aleny větší, bleskově, dobře zabalená, prostě krásná nová kombinéza s paragonem.. Občas se tu na mmb stane, že přijdou věci, které neodpovídají popisu a ještě jsou načichlé cigar.kouřem, tohle není ten případ ani v nejmenším.
ODPOVĚDĚT
Blanka M. (sinner1) ID 52315 , mimibazar.cz/sinner1 (upraveno 22. 1. 2010, 13:13)
....
ODPOVĚDĚT
Hana G. (hanaemi) ID 11616 , mimibazar.cz/hanaemi (21. 1. 2010, 22:23)
Blanko, já ve svém textu narážím hlavně na kvalitu kombinézy Ydi, kterou paní Marcela nevím z jakých důvodů haní a zbytečně tak odrazuje ostatní, kteří o ní uvažují.. Jak také píši, komunikace je věc jiná, ikdyž v mém případě i ta proběhla v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Blanka M. (sinner1) ID 52315 , mimibazar.cz/sinner1 (22. 1. 2010, 8:50)
No v tom máte určitě pravdu,a což musím napsat i já,že kvalita kombinéz je ok,aspoň prozatím,tak snad to tak zůstane.
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Lenuliiiicek) ID 274370 (21. 1. 2010, 17:22)
Take mi neda se do teto diskuse . take se muzu jen pripojit a pochvalit kom bynezku take ji davame slusne na frak a drzi adrzi ale mam pocit ze pro pani marcelku asi neni nic moc dobre , presto vsem muzu jen doporucit .
ODPOVĚDĚT
Blanka M. (sinner1) ID 52315 , mimibazar.cz/sinner1 (upraveno 22. 1. 2010, 13:12)
oprava :-)
ODPOVĚDĚT
pavla B. (bobinka004) ID 69846 (8. 1. 2010, 9:38)
dobrý den sem velice nespokojena punčocháče jiná barva to ste si je tam mohla rovnou nechat podle mě kombinéze není termo když je z povrchu praobičejný silný šusták úplně stejnou mají tady unás uvětnamců a je to úplně stejné!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (8. 1. 2010, 9:51)
Dobrý den, objednala jste si punčocháče vel. 64-76 a nenapsala jste barvu, tak jsem Vám poslala neutrální fialové s medvídkem a kombinézku jste dostala takovou jakou jste si objednala, že nejste spokojená s materiálem, můžete ji vrátit, viděla jste co objednáváte na fotografii. Ještě jste na objednávku spěchala, tak jsem vám ji hned poslali na dobírku.
ODPOVĚDĚT
pavla B. (bobinka004) ID 69846 (13. 1. 2010, 16:31)
dobrý den předem děkuji za náhradu poslání punčocháčků ale mé hodnocení se nemění a mě nit nebudu jak stemě prosila v meilu že když mi pošlete jako malou nahradu punčocháče tak mě prosíte abych napsala jiné hodnocení! ale to prostě nejde já jsem hodnotila jak sem hodnotila a vydím že tu máte i pár jedinců kteří vás hodnotily špatně že nejsou spokojeni! takže ještě jednou podlemého hodnocení NEDOPORUČUJI









(N) (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (lena2007) ID 168311 (2. 12. 2009, 17:53)
(N) (N) Obchod s paní Alenou absolutně NEDOPORUČUJI!!!! 30.10.09, v den odeslání podkladů k platbě, jsem poslala peníze za kombinézu pro naši dceru a čekala a čekala. Po měsíci urgování jsem se dozvěděla a to bez sebemenší omluvy, že kombinézu nemá. Začalo tedy druhé kolo, boj o peníze, které mám zpět po další obtížné korespondenci. To nebyl obchod, ale BOJ!!! (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Janulina) ID 33594 (27. 8. 2009, 6:34)
Já bohužel spokojená nejsem. Zboží jsem měla objednané tři týdny, poprvé se ztratilo u PPL, podruhé nebylo na skladě mnou požadované, tak bylo zasláno jiné a po jeho vrácení mi bylo slíbeno to původní, ze kterého do finále také sešlo. Takže jsem tři týdny čekala na soupravy, které nedorazily. Paní je milá, to ano, ale komunikace z její strany trochu vázla, pokaždé řekla něco jiného. Moje spokojenost je tedy více než mizivá. (N) :-( :-S
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (upraveno 27. 8. 2009, 9:22)
Za to že balíček PPL ztratila já nemůžu, omluvila jsem za to i PPL paní kontaktovala že balíček ztratili, s paní jsme se domluvili že jí pošlu jiné barvy souprav, že ty co měla objenány původně již nemám, paní souhlasila, i přes to mi soupravy vrátila, po obdržení balíčku jsem jí peníze vrátila i s vynaloženým poštovným, upřímě můžu říci že jsem ze své strany pracovala na 100%. (C)
ODPOVĚDĚT
Lucie J. (LucieHK) ID 71971 , mimibazar.cz/luciehk (13. 12. 2008, 21:21)
Ja tedy chvali nemohu (N) . 18.11. jsem objednala, 19. platba odesla. Pani nekolikrat slibila balicek poslat v urcity den, nekolikrat jsem to urgovala, az 1.12. mi napsala, ze vlastne zbozi nema a jestli nebude vadit jina barva. Nechtela jsem, slibila druhy den (2.12.) poslat penize zpet, prisly az 8.12. Nejvice mi zde vadilo, ze pani sama nepsala, vzdy jen reagovala na me dotazy, a porad argumentovala tim, ze nestiha - ovsem vkladat nove a nove zbozi stihala...
ODPOVĚDĚT
veronika h. (etorfin) ID 147682 (9. 12. 2008, 18:43)
Dobrý den, bohužel s obchůdkem nejsem vůbec spokojena, paní sem musela několikrát psát a žádat o zaslání pyžamek. Nakonec mi poslala uplně jiné než jsem žádal.... (6) (N)
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (Marsel) ID 18783 (9. 12. 2008, 10:01)
Právě mi pošťačka přinesla (G) s oranžovou kombinézou. Je krásná a (X) bezvadně sedí (child9) Se zbožím jsem moc spokojená (clamp) O celkovém nákupu to už bohužel říct nemůžu (N) Nejprve mi přišla jiná barva, poté jsem dlouho čekala na výměnu, protože jste na mě zapoměla (N) a účet byl přiložen až v druhé zásilce (po mém upozrnění, že to chybělo) :-( Né zcela kladné hodnocení píši poprvé a nerada, ale píšu to tak, jak to bylo [A] Zdá se mi, že v prodeji máte dost velký zmatek +o(
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (Marsel) ID 18783 (17. 12. 2008, 11:14)
Paní Aleno, přestože jste se snažila vyhovět a v (mp) jste byla ochotná, hodnocení nezměním - názor z předchozího hodnocení zůstává u mě stejný. Ale proč píšu - včera mi dorazily peníze za vrácené rukavice včetně poštovného, za což vám děkuji (F) a přeji méně nespokojených nakupujících (hello)
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lucindda) ID 118792 (upraveno 9. 12. 2008, 11:36)
Jsem velice nespokojená... objednala jsem si kombinézku, paní mi přes týden psala že ji nepřišla platba což nebyla pravda a po nějákých 14 dnech mi napsala že kombinézu nemá a že mi vrátí peníze, přijde mi to dost neseriozní.. (N) (N) byla pro syna a měl ji dostat k narozeninám...byla jsem dost zklamaná... :-| :-| a dle mého názoru by jste měla vracet nespokojený i to poštovné to taky něco dělá...
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (upraveno 9. 12. 2008, 20:49)
:)
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lucindda) ID 118792 (upraveno 9. 12. 2008, 11:55)
Já vám psala emaily každý den vy jste mi odpovídala tak po třech čtyřech dnech, takže si vyprošuji toto jednání že komunikace vázla na mojí straně... jste nespolehlivá a máte v zasílání balíčku pořádný bordel... +o( +o( a vidím podle hodnocení že nejsem jediná a spostě se stalo že jste zaslala jinou velikost nebo barvu...možná by to chtělo brýle!!!!
ODPOVĚDĚT
Edita S. (fidorka11) ID 82301 (6. 10. 2008, 19:24)
(N) paní Alenu opravdu NEDOPORUĆUJI!!! Ačkoliv jsem platbu za vestu zaplatila včas, tak paní Alena mi prodala zarezervovanou vestu :-o Což by ještě šlo přehédnout, ale po delším čekání na vestu mi dnes došla úplně jiná vesta (6) (6). Měla jinou barvu, jiný typ vesty a ještě k tomu umazaná +o( +o( A styl balení byl též zarážející. Průsvitný igelit :-o :-o :-o Maminky vyhněte obloukem tomuto obchůdku (N) :-S +o(
ODPOVĚDĚT
Celkem: 39 (zobrazuje se 21-39) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu