Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana V. (KvetaH) ID 47982

Jana V. (KvetaH) ID 47982
mimibazar.cz/kvetah
Oblast: Sokolov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17. 3. 2007
Naposledy: 24. 10. 2017, 20:58
Aktualizace: 11. 1. 2015, 21:21
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2038
VŠECHNY FOTOGRAFIE 11
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 7 negativních hodnocení
Martina T. (martasek23) ID 203686 (6. 6. 2011, 16:29)
Bohužel musím napsat mé první záporné hodnocení. 31.5 jsem si objednala mochomůrku bazének a poprosila o podklady k platbě a o tři dny později jsem se dotazovala zda si tedy můžu zboží objednat, když na první objednávku nikdo neraagovat. Obě dvě zprávy bez reakce. POkud již zboží nemáte či jej z jiného důvodu nemůžete prodat, tak jste mě měli alespoň informovat. Bohužel tento prodávající je naprosto nekomunikativní. (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (6. 6. 2011, 20:59)
Velice důrazně se ohrazuji proti tomuto hodnocení. Na oba vzkazy jsem ihned regoval. Připadá mi velmi nevhodné udělovat negativní hodnocení, aniž by se kupující snažila zjistit zda není chyba na její straně. Máme zde uvedený i telefon a není problém se ujistit, zda je vše v pořádku. Není problém v přeposlání zpráv. Rozhodně není v našem zájmu přijít o objednávky a spokojenost zákazníků. Každopadně se omlouvám za nepříjemnosti, ale neuvědomuji si, že
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (6. 6. 2011, 21:00)
by chyba byla na naší straně.
ODPOVĚDĚT
Martina T. (martasek23) ID 203686 (6. 6. 2011, 21:19)
Jediný vzkaz, který mi přišel je tento!! A to i na email. Nezapomeňte, že veškeré vzkazy se zde evidují, takže je jasné, že jste mi nikdy neodepsal. Proto považuji za naprosto nefér mi ještě vyhrožovat negativním hodnocením, když naprosto není proč. Stačilo napsat, že zboží již není apod. Nikdy bych Vám za to špatné hodnocení nenapsala, stačilo jen napsat, ale mě přijde nefér mi ani neodespat, že zboží již nemůžete doručit!
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (6. 6. 2011, 21:42)
Toto je totiž první vzkaz, který Vám píši přes MMB. Na všechny zprávy odpovídám přes email a nemohu za to, že Vám zprávy nedošly. Všechny zprávy mám samozřejmě uložené v emailu. Od Vás je velice neseriózní udělovat negativní hodnocení na základě toho, že Vám od prodávajícího nepřišla zpráva reagující na objednávku. Pochopil bych to, pokud byste měla objednané a zaplacené zboží a prodávající nereagoval, ale Vy jen na základě neobdržené informa
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (6. 6. 2011, 21:42)
informace o dostupnosti zboží rozdáváte negativní hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Martina T. (martasek23) ID 203686 (6. 6. 2011, 21:56)
Nerozčilujte se, negativní hodnocení jsem vám dala, neboť jsem toho názoru, že lidé mají právo vědět, zda prodávající reaguje hned, jak je vstřícný, jak je rychlý apod.. Věřím, že jste tedy email poslal či alespon chtěl, každopádně příště už ho určitě pošlete. pěkný večer a třeba někdy příště :-)
ODPOVĚDĚT
Andrea D. (tesan) ID 17966 (8. 4. 2011, 20:33)
Objednala jsem si zboží zhruba za 3000,- a pán mi obratem poslal podklady k platbě, ale než mi přišla první část objednávky trvalo to více jak 14 dní, a zboží, které momentálně nebylo skladěm mi přišlo více jak po měsíci po zaplacení. A to mi pán na mou žádost, kde je balíček psal, že ho již odeslal a balíček přišel za 14 dní až po další urgenci a to tvrdil je ho již poslal. Určitě tohoto prodejce nedoporučuji a více již u něj rozhodně nenakoupím.
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (8. 4. 2011, 21:37)
Dobrý den, omlouvám se za způsobené komplikace. Dne 30.3. přišla platba za Vaši objednávku na náš účet. Zboží mělo být dle naší dohody odesláno do 10 dnů. Vzhledem k velikosti objednávky jsem Vám ani neúčtoval poštovné. Po Vašem dotazu o stavu objednávky 9.4. jste byla informována tak, že bych mohl část zboží odeslat ihned a část zboží bohužel o pár dní později. Domluvili jsme se, že mám zboží odeslat dohromady, s tím, že zboží potřebujete do 18
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (8. 4. 2011, 21:38)
do 18.3. Do tohoto termínu jste měla balíček doma. Bohužel z 21 objednaných věcí, jsem nemohl dodat jednu. Nabídnul jsem Vám vrácení peněz. Nakonec jsem se domluvili, že počkáte a že mohu odeslat nový balíček bozději, až budu mít zboží skladem. Nikdy jsem Vás neinformoval, že bych balíček odeslal a poté tak neučinil. Balíček s jediným chybějícím zbožím Vám byl odeslán 30.3. a doručen 4.4. Věřte, že jsem Vás nechtěl nijak poškodit a ani si nejsem v
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (8. 4. 2011, 21:39)
nejsem vědom, že jsem tak učinil. O stavu Vaší objednávky jste byla vždy pravdivě informována a veškerý postup řešení jsme si odsouhlasili. Mrzí mne, že jste nespokojena a ještě jednou se omlouvám za komplikace. Přeji příjemný den. Pavel Hrysz
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Sonjushka) ID 276969 , mimibazar.cz/sonjushka (28. 1. 2011, 9:55)
Zboží jsem obdržela až po 18 dnech a to ještě po dvou urgencích. Správný prstoklad u těchto flétniček je navíc k ničemu, když flétničky vůbec neladí.Takže mám zboží pozdě a neodpovídá očekávánému. Psali jste, že se balíček ztratil na poště, ale to bylo až po čtrnácti dnech a dvou mailech. Je mi líto, ale mě tenhle obchůdek dost rozladil, stejně jako ty flétny.
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (28. 1. 2011, 11:30)
Dobrý den,děkuji za zprávu.Omlouvám se za komplikace,ovšem zboží bylo odesláno po uhrazení,poté,co jste se ozvala,že nedorazilo,jsme zjistili,že se balíček ztratil na poště a podali reklamaci,vyřízení trvá 30dní,vzhledem k tomu,že jste na zásilku spěchala,což samozřejmě chápu,objednali jsme flétničky nové,po obdržení od dodavatele jsme je Vám na naše náklady odeslali přepravní službou,doručení druhý den.Co se týče samotných flétniček,jedná se o hra
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (28. 1. 2011, 11:30)
o hračku,nikoli o profesionální hudební nástroj,čemuž odpovídá taktéž cena.Zboží je samozřejmě možné vrátit a my vrátíme peníze.Je mi líto,že nejste spokojená,věřím,že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.Příjemný den Květa a Pavel
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (29. 12. 2010, 14:53)
možná jsem první nespokojená nebo první, kdo se odvážil pošramotit "dobrého" prodejce ... nejprve bych pochválila komunikaci, sice s delšími odstupy, s tím se před vánoci musí počítat nicméně bylo mi zasláno špatné zboží, nabídnuta výměna s doplacením poštovného, výměna proběhla ale peníze za poštovné již vráceny nebyly .. celkově od objednávky 31.10. k doručení správného zboží došlo až týden před vánoci. +o(
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (29. 12. 2010, 22:47)
děkuji za zprávu.zde došlo k chybě z naší strany týkající neuhrazení nabídnuté kompenzace poštovného,na což bychom přišli tento týden při kompletaci účetnictví a vše bychom napravili.Co se týče zboží-objednáno ve výši 1555,chybně dodána žehlička ve výši 159 Kč,vzhledem k vánoční době,byly dodávky od dodavatelů značně prodlouženy,na což jsme upozornovali i přes vzkazy.Velice se omlouvám za nepříjemnosti,poštovné samozřejmě ihned doplatíme,ro
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (29. 12. 2010, 23:23)
rozhodně nebylo v našem úmyslu Vás jakkoli poškodit. Příjemný den Květa
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (3. 1. 2011, 11:43)
Děkuji paní Květě za vyjádření, je pravdivé a peníze za poštovné jsou již na mém účtu a to ve výši 70 Kč ikdyž vracený balík stál tuším něco kolem 50 Kč.
Hodnocení nemažu z důvodu, aby každý měl možnost si uvědomit, že chybovat je lidské a důležitá je komunikace a vstřícnost, za kterou já děkuji a určitě zase někdy zavítám na nákup, protože ceny jsou u Vás příjemné a nemám obavy, že bychom se v budoucnu při vyvstalých problémech opět
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (3. 1. 2011, 11:44)
nedomluvili, což u některých jiných prodejců jisté nemám a v dnešní době jsou problémy možné u čehokoliv (pošta, zboží ..) Ještě jednou děkuji (F)
ODPOVĚDĚT
Patricie Ch. (chrapa) ID 8505 , mimibazar.cz/chrapa (17. 9. 2010, 13:23)
Bohuzel musim napsat negativni hodnoceni (N). Dne 25.8. jsem si objednala zbozi, obratem zaplatila a ve stejny den byly penize pripsany na ucet prodavajici. Bohuzel dodnes cekam na zbozi :´(, nekolikrat jsem urgovala dodavku :-(, bylo mi nekolikrat slibovano, ze bude dorucena, navic mi byla slibena kompenzace za zdrzeni, ale doposud nemam na ucte od prodavajici ani korunu +o(. Citim se podvedena.
Obchod hodnotim velice negativne :-@ (6) :-@
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (17. 9. 2010, 18:38)
Dobrý den,omlouvám se za nepříjemnost,rozhodně nebylo v mém úmyslu Vás jakkoli poškodit.Ve Vámi vybraných položkách mi chybělo jedno zboží,bohužel mi dodavatel od Vaší objednávky několikrát sliboval na 100% odeslání a odeslal mi jej až tento týden,zboží jsem odeslal již i Vám,stejně tak dohodnutou kompenzace.Ještě jednou se omlouvám.Pavel
ODPOVĚDĚT
Martina Cirklová (Marťánek) ID 4817 (10. 2. 2010, 23:02)
Dobrý večer Květo, už je to skoro měsíc , co jsem si u Vás objednávala bubínek(přesně 13.1.). Pravděpodobně by bylo snažší, kdybyste mi ho poslala poštou, když nebylo možné si jej vyzvednout ve Varech ve Vašem obchodě a ani mi ho nikdo nepřivezl domů, jak jste navrhovala. :'( Dcerka je nešťastná (child12) a mě už došla trpělivost. Vše je o domluvě a komunikaci, která tady ale vázla. Bubínek si nechte, koupím bohužel jinde. Martina
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (11. 2. 2010, 16:37)
Dobrý den Martino,
bubínek je připraven na prodejně v St.Roli již od 26.1.2010 tak, jak jsme Vás informovali. Před tímto datem jsem Vám psala několik mailů,že bubínek na prodejnu dovezeme, když jste nepožadovala zaslání poštou, ale že mám nemocného syna, byl nemocný celý leden. Bubínek můžete vyzvednout. Květa
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (Lucic) ID 12014 (8. 12. 2009, 21:54)
8.11. jsem zde učinila objednávku za 4500 Kč. Přes všechny peripetie a problémy s chybějícím a opět chybějícím zbožím, jsem byla rozhodnuta napsat neutral. hodn. Jaké překvapení mne dnes po otevření dodávky čekalo! Hračky byly poslány v krabici, která ani krabicí nebyla, jelikož byla poslepovaná izolepou z více kusů! Několik hraček uvnitř mělo ošmudlané a potrhané obaly, že bych styděla je dětem pod stromek v tomto stavu zabalit!!!A podotýkám, že to nem
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (8. 12. 2009, 22:37)
Dobrý večer,
je mi velice líto, že nejste spokojená. Z Vámi objednaného zboží nebyla dodána jedna hračka, o které jsem Vás průběžně informovala a souhlasila jste s tím, že se pokusíte vyčkat, zda chybějící zboží dorazí. Bohužel nyní před vánoci se stavy dodavatelů neustále mění. Hračky dostávám přímo od výhradního dovozce do ČR, které nejdou ani přes prodejnu a jsou rovnou odesílány dále. Nevím, o jaké ošmudlané obaly se jednalo, ale samozřej
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (Lucic) ID 12014 (8. 12. 2009, 23:16)
Z mnou objednaného zboží nebyly dodány 2 věci, kvůli kterým jsem objednávku učinila - Tropický resort, Duplo Domek.
Ošmudlené věci: krájecí ovoce - potrhané, špinavé, samo vypadlo z obalu, pokladna - na 2 místech potrhaná krabice, útok piraní - pomačkaná, pomuchlaná a natrhlá krabice. Jsou to jen obaly, ale jsou to dárky...
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (8. 12. 2009, 23:36)
Duplo domek již při přijetí objednávky jsem uvedla,že nemohu dodat.Tropický resort-podávala jsem průběžně info.Pokud byla poničená krabice při dovezení přepravcem-neměla být převzata.Jak jsem již psala mailem-pokud nemůžete z čas.důvodů zboží vrátit, nabízím samozřejmě finanční kompenzaci.Květa
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (Lucic) ID 12014 (8. 12. 2009, 23:54)
Krabice při dovezení dopravcem poničená nebyla, obsah ano, a nemohl to způsobit dopravce...
O Tropickém resortu jste podala info tímto stylem: 10.11. jste poslala emailem fakturu o objednaném zboží, 24.11. jste na můj dotaz odpověděla, že resort a piraně najednou nejsou. O finanční kompenzaci nestojím, dárky nějak zabalím,jen mě to velice mrzí...
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu