|
|
Jana M. (blondgirl)
ID 56442
(10. 10. 2008, 17:36)
|
Bohužel tuto arogantní prodávající nemohu nikomu doporučit. Inzerovala zcela novou vůni, která mi přišla v pomačkané krabičce, chtěla jsem ji dát jako dárek k Vánocům Všichni profesionální prodejci parfémů je posílají v krabici, důkladně zabalené. Tato mi přišla pouze v obálce. Měla jsem za to, když platím tak vysoké poštovné 69 Kč, bude vůně důkladně zabezpečená, ale byla poslána v obyčejné obálce za pouhých 37 Kč. Vše jsem s paní řešila mailem, ale ona byla ta, která mi udělila negativní hodnocení Toto jednání nechápu  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana M. (blondgirl)
ID 56442
(10. 10. 2008, 19:06)
|
Negativní hodnocení jste mi napsala po tomto mailu: Dobrý den, dnes mi od Vás přišla vůně Celebre, kterou jsem vyhrála v aukci a jsem velmi nespokojená. Je uvedo, že vůně je nová, přitom: Vůně není zabalená v celofánu a přišla v pomačkané a viditelně často otevírané krabičce. Vůni jsem kupovala jako dárek k Vánocům, ale takto ji darovat bych se opravdu styděla. Takže Vás prosím bud o vrácení peněz, nebo zaslání nové vůně. Tuto Vám samozřejmě vrátím, jakmile mi zašlete peníze za poštovné k Vám. Děkuji Jana Navíc poštovné jsem Vám platila 69 Kč, a Vy jste za něj dala pouhých 37, což mi přijde dosti nekorektní. Očekávám co nejrychlejší řešení. Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Helena V. (avonpraha)
ID 48862
, mimibazar.cz/avonpraha
(10. 10. 2008, 20:42)
|
Toto obvinění znovu odmítám, vune byla zcela nova, nepouzita, plnena od vyrobce a celofan ani obsahovat nema. Z vune nikdy nebylo striknuto, toto je naprosta lez. Zkontrolovala jsem nekolik dalsich vuni a vsechny jsou plneny cca 1 cm pod okraj. Zajimave, mam desitky pozitivnich hodnoceni a vy me nazvete arogantni, kdyz vam udelim negativ za vymyslene a nesmyslne jednani a to u aukce, ktera byla od 99,- ( mimochodem - stala cena vune je 599,-, sama si spocitejte, kolik jste usetrila, nez zacnete napadat vysi postovneho). Pokud vam jde tolik o krabicku, klidne vam ji zaslu z jineho parfemu, kdyz ji posta pomackala...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jana M. (blondgirl)
ID 56442
(10. 10. 2008, 21:04)
|
Dobře, prosím tedy o zaslání krabičky. Děkuji. Myslím, že domluvit to šlo i bez Vašeho negativního hodnocení Psala jsem Vám slušný mail, a nemuseli jsme to řešit takto.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Eva S. (Eviklea)
ID 111917
(upraveno 3. 12. 2009, 23:45)
|
Milá paní,upomínek zase tolik nebylo,byly pouze dvě a to jenom na mejl to zaprvé,zadruhé jsem Vás slušně poprosila jestli se sVámi dá domluvit na pozdější platbě na což jste mi vůbec neodpověděla a hned napsala tu Vaší první"upomínku",je slušnost odpovědět třeba i že se nedá domluvit!Přijedu z dovolené a už mám negativ,takže z mojí strany se omlouvám ale sem ráda že sme spolu ten obchůdek"nespáchaly"!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Helena V. (avonpraha)
ID 48862
, mimibazar.cz/avonpraha
(23. 7. 2008, 22:40)
|
!!!! zmařená aukce !!! Pokus o kontakt a platbu naprosto nulový....a navíc drzé poznámky v hodnocení...to snad ani není možné....za měsíc jste nebyla schopna za vyhranou aukci zaplatit....upomínky byly dvě, ALE PŘEDCHÁZEL JIM mail s podklady k platbě a několik dotazů, kdy zaplatíte, vše marné...místo omluvy se chováte takto, raději nekomentovat....ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TUTO NESOLIDNÍ KUPUJÍCÍ !!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Pavlína P. (bystrouška)
ID 66475
(15. 8. 2007, 18:00)
|
předraženo - kondicionér |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|