Lenka M. (maz) ID 49222
|
|
mimibazar.cz/maz
|
Oblast: Vsetín |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 3. 2007 |
Naposledy: 26. 8. 2024, 21:20
|
Aktualizace: 26. 8. 2024, 19:29
|
|
|
|
OBJEDNÁVKY JSOU ZÁVAZNÉ SE SPLATNOSTÍ DO 3 DNŮ.
|
Dana S. (datora)
ID 63825
(2. 5. 2008, 19:27)
|
Dobrý večer, Lenko mi došel,ale jsem velmi zklamaná Psala jste že triko má jasné barvy a je ve velmi dobrém stavu,ale to co mi došlo se tomu teda ani vzdáleně nepodobá Je oprané,celkově zašlé u obou rukávů se páře ve švu a u prvého je dokonce dírka Chtěla jsem ho synovi do školy,ale to je tak z bídou na lítačku! Moc mě mrzí ,takové jednání,že nenapíšete pravý stav věci,takže jsem s obchůdku s vámi velmi velmi zklamaná!!! Dana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka M. (maz)
ID 49222
, mimibazar.cz/maz
(2. 5. 2008, 19:52)
|
Dobrý den Dano, reaguji na vaše negativní hodnocení- to co píšete mě velmi mrzí. Dle mého je tričko opravdu ve velmi dobrém stavu a cena za kterou jste tričko koupila byla hodně symbolická. To že má tričko dírku jsem si opravdu nevšimla. Samozřejmě je vše věcí názoru a já jsem hodně zklamaná z negativního hodnocení, které mi píšete. Vše se dá řešit domluvou, pokud opravdu spokojená nejste, mohla jste tričko vrátit a ne hned psát negativní hodnocení. Vaše jednání mě hodně mrzí a z obchůdku s vámi jsem hodně zklamaná. Tričko jsem vám nenutila a pokud jste tááák nespokojená, tak ho vraťe. Už jsem na MMB i na MMA udělala spoustů obchůdků, ale s tak nepříjemným jednáním jsem se nesetkala. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana S. (datora)
ID 63825
(2. 5. 2008, 20:59)
|
Leni,já vím že cena byla opravdu nízká, ale i tak si myslím že je slušné věc popsat tak aby opravdu odpovídala ... Netvrdím že jsem tááák nespokojená,jak píšete jen prostě píšu svůj názor,myslím že od toho tu to hodnocení je...Samozřejmě, že jste mi triko nenutila,nikdo tu na MMB nikomu nic nenutí,vše je jen o důvěře....Dana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka M. (maz)
ID 49222
, mimibazar.cz/maz
(2. 5. 2008, 21:13)
|
Já si za tím, jak jsem stav trička popsala stojím. Uvedla jsem tričko je nošené, takže nelze očekávat 100 % stav. Já osobně pokud bych byla nespokojená, řešila bych problém osobně s prodávající a až po té, pokud by nebylo možné se dohodnout napsala bych negativní hodnocení. To jsem zatím napsala jen jednou a to mamince, která se mnou nekomunikovala. Napsat negativní hodnocení vidím já jako krajní řešení, protože dotyčného poškozuje a nikdy bych ho nenapsala aniž bych se nepokusila o jiné řešení. Je to můj názor a myslím, že to i tady tak funguje. Jsme přece normální maminy, každý může něco přehlédnout. Ony všechny ty kladné hodnocení a mejlíky jsou hnacím motorem a hřejí u srdíčka a tohle mrzí. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
jana B. (mměsíček)
ID 156652
(21. 4. 2013, 13:42)
|
Víte co?Já sem vám psala omluvu tady došlo boužel k chybě ...manžel mi to odesílal ze svého tel.takže sem byla v domnění ,že platba je odeslaná ..pak mi to nedalo ,že paní platba ještě nedošla a zjistili jsme ,že tam v tom převodu byla nějaká chyba.Celou dobu s vámi komunikuji a taky jsem poslala vysvětlení a omluvu. Ale pokud vám to hodnocení udělalo dobře a spravila jste si tím asi své velmi nízké EGO,tak vám to nezazlívám. |
ODPOVĚDĚT
|