Šárka M. (Sisi123) ID 50018
|
|
mimibazar.cz/sisi123
|
Oblast: Zlín |
Registrace: 28. 3. 2007 |
Naposledy: 25. 7. 2008, 19:40
|
Aktualizace: 25. 7. 2008, 19:40
|
|
|
|
|
|
Petra F. (PetraFilouska)
ID 50672
, mimibazar.cz/petrafilouska
(14. 7. 2011, 10:07)
|
je to hnusná zlodějka,mně také okradla a lže a lže a je arogantní a vyhrožuje  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anna Z. (annaz)
ID 22517
, mimibazar.cz/annnaz
(28. 11. 2008, 23:30)
|
BOHUŽEL ANI TYTO STRÁNKY NEFUNGUJÍ !!! VČERA TO BYLO PŘESNĚ 4 MĚSÍCE !!! UŽ ANI NEDOUFÁM, ALE STÁLE NAKUKUJI, ROZHODNĚ TO NENÍ PROFI PŘÍSTUP NEBOŤ JSEM NENAKUPOVALA JEDNOU !  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anna Z. (annaz)
ID 22517
, mimibazar.cz/annnaz
(2. 11. 2008, 8:37)
|
INFO PRO OSTATNÍ - DNES JE TO VÍCE JAK 3 MĚSÍCE A PANÍ ŠÁRKA NEMĚLA TU SLUŠNOST SE OZVAT ! JAK JSEM JIŽ PSALA NÍŽE - NEDOPORUČUJI ! MARNĚ NAHLÍŽÍM A ČEKÁM !  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Miroslava K. (Schoen)
ID 9691
, mimibazar.cz/schoen
(30. 9. 2008, 11:30)
|
Dobrý den, již jsem Paní Šárce psala své hodnocení, ale nedá mi to a musím znovu. I já patřím ke spokojeným i NESPOKOJENÝM maminkám Od paní Šárky jsem již také nakupovala a ne jednou...vždy mi balíček od 14ti dnů dorazil...jenže při tom posledním objednaném zboží mi dodnes balíček nedorazil MYSLÍM, ŽE BYCH MĚLA DODAT, ŽE JSOU TOMU 4 MĚSÍCE!!!!! stála mě ta sranda a důvěřivost přes 1400,-Kč a co jsem si psala s jinými stejně poškozenými maminkami dluží paní ŠÁRKA opravdu tisíce korun!!!!! At se s ní stalo cokoliv a at má jakékoliv problémy, měla by mít v sobě aspon na tolik slušnosti, aby těm maminkám co jim dluží peníze nebo zboží napsala, nebo dala vědět co se děje a danou situaci by měla vysvětlit!!!!! TOHLE SE PROSTĚ NEDĚLÁ!!!!!!!MIRKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anna Z. (annaz)
ID 22517
, mimibazar.cz/annnaz
(25. 9. 2008, 8:16)
|
ASI MARNĚ ČEKÁM, ŽE SE MI PANÍ ŠÁRKA OZVE ! DNES TO JE 2 MĚSÍCE !!!! CO SE MĚLA OZVAT. STÁLE JEN ČEKÁM A NAHLÍŽÍM. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI ! JE TO NEPROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP !!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
jarmila Oudová (douda)
ID 64682
, mimibazar.cz/douda
(27. 8. 2008, 22:08)
|
Všem maminkám,přeji štěstí,aby od této paní přišel balíček,protože,když Vám nepřijde,tak Vám tato paní vůbec nepomůže...................... zašle Vám monitoring,že baliček byl vyzvednut a tím končí .I to číslo balíku nesouhlasí,naše pošta prostě nemůže najít,že by takový balík existoval.Ne vím jestli si to nevymyslela a jestli vůbec nějaký balík poslala.Já jsem,žádný balík nevyzvedla,chci po ní,aby mi zaslala reklamační list,která pošta ho vydala,kašle na mne a ještě je sprostá a říká jak si vymýšlím. .U téhle paní prostě riskujete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Já se musím smířit,že jsem přišla o 1700,-Kč hodně zdaru Jarmila  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
jarmila Oudová (douda)
ID 64682
, mimibazar.cz/douda
(25. 8. 2008, 22:23)
|
Jsem velmi zklamaná obchodním jednáním paní Šárky marně čekám na zboží,které jsem si objednala, jestli má nějaké problémy můžu chápat,ale také nemusím nemůžete věřit příběhům,když někoho neznáte.Tak se obchod nedělá!!!!!Co jsem zjistila tak je více nespokojených maminek,které marně čekají na zboží.Paní Šárka neodepisuje na maily a zboží nikde!!!!!!! Měla by uvědomit co se děje a obchodně vše srovnat hlavně neprodávat další zboží a dál se obohacovat.................Jarmila  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Miroslava K. (Schoen)
ID 9691
, mimibazar.cz/schoen
(upraveno 24. 8. 2008, 17:09)
|
ŠÁRKO I JÁ JSEM NUCENA NAPSAT VÁM NĚCO DO HODNOCENÍ MYSLÍM, ŽE NĚKDY V KVĚTNU(NE LI DŘÍVE)POSÍLALA 1400,-KČ ZA 2KS TRIČEK BENETTON.TRIČKA DODNES NEDORAZILY A DNES UŽ MI ANI NEREAGUJETE NA MÉ EMAILY TRIČKA JSEM CHTĚLA NA LÉTO A NÉ NA ZIMU, PAKLIŽE JSTE DO DNEŠNÍHO DNE NEVYŘÍDILA REKLAMACI JE MI TO UŽ JEDNO, JÁ CHCI ZPĚT SVÉ PENÍZE.JIŽ JSEM OD VÁS NAKUPOVALA MĚLA S VÁMI VELICE DOBRÝ VZTAH, ALE TOMU CO SE DĚJE TED TEDY OPRAVDU MOC DOBŘE NEROZUMÍM. AT UŽ SE S VÁMI DĚJE CO SE DĚJE - MŮŽETE MI ODPOVĚDĚT ASPON NA JEDEN Z MÝCH NĚKOLIKA EMAILU, ABYCH VĚDĚLA, ZDA VŮBEC JEŠTĚ TRIČKA NEBO MÉ PENÍZE UVIDÍM DĚKUJI |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anna Z. (annaz)
ID 22517
, mimibazar.cz/annnaz
(upraveno 24. 8. 2008, 13:13)
|
ŠÁRKO, BOHUŽEL NERAGUJETE NA MŮJ MAIL. DNE 23.7. JSTE MI NAPSALA, ŽE MI 24.7. ODEŠLETE DOKLAD O ZAKOUPENÍ ZBOŽÍ. JELIKOŽ MI K 8.8. NIC NEPŘIŠLO - ŽÁDNÝ DOPIS VČETNĚ DOKLADU - PSALA JSEM VÁM DALŠÍ MAIL. K DNEŠNÍMU DNI / 22.8. / NEMÁM STÁLE ŽÁDNÉ VYJÁDŘENÍ ANI DOKLAD, KTERÝ JSTE MI MĚLA ZASLAT. POKUD SI JIŽ NEPAMATUJETE - JEDNALO SE O REKLAMACI BOT A KABELKY. ODKÁZALA JSE MNE NA REKLAMACI NA AMERICKÝ PORTÁL NA NETU. JELIKOŽ JSTE PRODÁVAJÍCÍ NA ČESKÉM PORTÁLU A OBLAST MÁTE UVEDENOU - ZLÍN, MÁM PRÁVO NA REKLAMACI, JELIKOŽ BY SE VÁS TO NEMĚLO NIJAK FINANČNĚ DOTKNOUT. ZBOŽÍ JSTE NĚKDE MUSELA POŘÍDIT A JISTĚ NA NĚ MÁTE DOKLAT. TUDÍŽ BY NEMĚL BÝT PROBLÉM A VÝMLUVA, ŽE SE V AMERICE NEDAJÍ REKLAMOVAT BOTY - JE PROSTĚ JEN VÝMLUVA. POKUD BY JSTE ZAREAGOALA NA MŮJ MAIL A JEDNALA FÉROVĚ, NIKDY BYCH VÁM TOTO NEPSALA DO HODNOCENÍ. BOHUŽEL FÉROVĚ NEJDEDNÁTE. KAŽDÝ KDO PRODÁVÁ ZDE NA MMB BY MĚL V PŘÍPADĚ REKLAMACE POSTUPOVAT KLADNĚ, JELIKOŽ SE MU ZÁKAZNÍK VĚTŠINOU VRÁTÍ. JÁ JSEM U VÁS NAKUPOVALA NĚKOLIKRÁT. TOTO JE PRVNÍ ,, NEDOROZUMĚNÍ,, KTERÉ VNIKLO A OSOČOVÁNÍM MĚ, ŽE JSOU VĚCI ,, CITUJI,, NOŠENÉ ZBOŽÍ CELOU SEZONU, POKUD SE VÁM JIŽ NEHODÍ DO PODZIMNÍHO ŠATNÍKU, KUPTE SI NOVÉ A, NE VŠAK Z MÝCH PENĚZ,, ATD. ROZHODNĚ SE NECHCI JAK JSTE UVEDLA OBOHACOVAT NA ÚKOR DRUHÉHO. TENTO PŘÍSTUP MĚ ZKLAMAL A DNES JE MI JASNÉ PROČ SE JIŽ MĚSÍC NEPŘIHLAŠUJETE NA SVOU STRÁNKU ! BERU TO TAK, ŽE ZBOŽÍ / kabelka + boty /JE PLAGIÁT. Na portálu Tommy Hilfinger tato kolekce není !!! Poptávala jsem toto zboží v těchto prodejnách a bylo označeno jako falzifikát !!! NIC JINÉHO MĚ NENAPADÁ A ROZHDODNĚ PO TÉTO MÉ ZKUŠENOSTI VÁS JAKO PRODÁVAJÍ Z DŮVODU ODMÍTNUTÉ REKLAMCE NEDOPORUČUJI !!! MOC MĚ TENTO PŘÍSTUP ZKLAMAL, CHTĚLA JSEM POUZE TO, NA CO MÁM PRÁVO !  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra V. (Peťula V.)
ID 60788
, mimibazar.cz/petulavaltova
(21. 6. 2008, 10:46)
|
Jsem možná první , ale toto je jeden ze způsobů, jakým mohu alespoň upozornit ostatní maminky na možný problém, který se může stát i jim. Dne 1.5. mi paní Šárka údajně odeslala balík,který do dnešního dne (21.6.) nebyl doručen. Dvakrát jsem slušně Šárku žádala o vrácení peněz na můj účet a bohužel bezvýsledně . Trvá na tom, že musím počkat, až balík vyreklamuje, což trvá 9 neděl. Vzhledem k tomu, že už jsem byla zoufalá, tak jsem se informovala na Sdružení obrany spotřebitelů a tam mi potvrdili, že nebezpečí ztráty věci nese její vlastník a vlastníkem je prodávající až do předání věci kupujícímu - tzn. mám nárok na vrácení peněz ihned a ona sama pak může požadovat náhradu po poštovních službách. Bohužel, ani toto Šárku nezajímá. Toto je mé první negativní hodnocení a mrzí mě to, ale jak mi Šárka v posledním mailu sama napsala" Jde ciste jen o obchod a sympatie či nesympatie s tím nemají co dočinění." Pokud se ani teď nedočkám vrácení peněz, předávám celou věc administrátorům Mimibazaru.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Irma K. (amivali)
ID 36397
, mimibazar.cz/amivali
(11. 4. 2008, 9:12)
|
Přidáváme se ke 473 spokojeným maminkám, které u Šárky nakoupily, máme s ní samé dobré zkušenosti s obchůdky, a to jsme si u ní objednaly a koupily hadříků mooooooooooooc!!!!!!!!!!!!! Šárko, nedej se, vždycky se najde nějaký šťoura , na kterého by Valinka udělala tak akorát nebavím, nebavím My si u Tebe rozhodně zase nakoupíme. A to tak, že BRZY!!!! I*V  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|