Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Romana Macnerová (xr300) ID 52271

Romana Macnerová (xr300) ID 52271
mimibazar.cz/xr300
Oblast: Nýrsko
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 4. 2007
Naposledy: 8. 12. 2021, 12:33
Aktualizace: 11. 10. 2019, 17:44
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
18708366
HODNOCENÍ 3244
VŠECHNY FOTOGRAFIE 43
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 2
MACNEROVÁ ROMANA, Prap. Veitla 59, 340 22 Nýrsko
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 39 negativních hodnocení
Celkem: 39 (zobrazuje se 21-39) << předchozí 1, 2
Blanka Č. (babuska) ID 39289 (11. 1. 2010, 17:26)
Mám s paní Romanou velmi negativní zkušenost. V prosinci jsem si objednala dárky a odepsala, že do vánoc to nestihne. Odepsala jsem, že to nevadí, že jeden potřebuju do 13.1. Ona mi odpověděla, ať se ozvu mezi svátky, že uvidí. To jsem učinila a od té doby se neobtěžovala reagovat. Narozeniny má dcerka pozítří. Toto jednání mi přijde sprosté. Stačilo napsat omlouvám se nestihnu to. Toto by si člověk s nálepkou ověřený obchodník něměla dovolit . (6)
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (11. 1. 2010, 20:37)
Psala jsem vám, že truhličky už z časových důvodů nevyrábím, pouze prodávám zboží z velkoskladů, nevím, proč mi sem zase píšete, že jsem vám je neudělala.
ODPOVĚDĚT
Blanka Č. (babuska) ID 39289 (29. 1. 2010, 19:47)
asi proto, že to že už truhličky nevyrábíte jste mi nepsala. Od té doby teda od půli prosince jste mi neodpověděla napsala jste mi pouze jednou a to ať se ozvu mezi svátky
ODPOVĚDĚT
Martina V. (MartikV) ID 37 , mimibazar.cz/fajnobchod (18. 12. 2009, 20:36)
Nechtěla bych se ukvapit, ale jelikož se mnou paní vůbec nekomunikuje a na MMB se přihlašuje, tak píši do hodnocení.... Objednávala jsem u paní Romany 5.12. hru s kladívkem a ptala se, zda bude 100% dodána do Vánoc. Paní mi sdělila, že ji má skladem a ihned po obdržení platby posílá. 6.12. jsem platbu uhradila přes net, takže by ji do 2 dnů měla mít na účtě a od té doby nic :( Posílala jsem paní už 3 vzkazy (zkoušela jsem přes vzkazy i přes maila), ale bohu
ODPOVĚDĚT
Martina V. (MartikV) ID 37 , mimibazar.cz/fajnobchod (18. 12. 2009, 20:38)
ale bohužel žádná odpověď. Bojím se bojím, že do Vánoc nestihneme :( a nevím, zda vůbec hru nebo platbu zpět dostanu, když se se mnou ani nikdo nebaví :^)
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivule80) ID 142500 , mimibazar.cz/ivule80 (upraveno 19. 12. 2009, 22:34)
Nechci Vás strašít (jazyk),ale do vánoc to určitě nestihnete.Já jsem objednávala 9.11 a zboží mi přícházelo na dvakrát (poslední došlo včera) a to co jsem měla nahrazeno jiným jsem posílala zpět,nebudu platit přece něco co jsem neobjedála :-S.Bohužel z paní Macnerovou jsem ještě nezkončila (box), čekám na vyrovnáni z penězi tak uvidím.Nestrácejte naději a zkuste psát třeba i do objednávek zboží to se mi už taky vyplatilo. ^o)
ODPOVĚDĚT
Martina V. (MartikV) ID 37 , mimibazar.cz/fajnobchod (20. 12. 2009, 2:04)
Tak se mi až po mém negativním hodnocení paní konečně ozvala, sadu prý nemá, vrátí penízky.....doufám *-) a doufám, že to nebude na dlouhé lokte, pokud i s platbou budou potíže, tak budu asi informovat adminy, když vidím, že nejsem zdaleka sama :^) Na to, že má paní i internetový obchod, tak je jednání dost neprofesionální :-|
ODPOVĚDĚT
Veronika D. (nika1976) ID 219893 (20. 12. 2009, 17:22)
Já jsem taky zvažovala upozornit administrátory. Nechápu jak může mít paní logo ověřeného obchodníka. Také čekám na vrácení peněz. Každopádně Vám všem přeji krásné vánoce a nenecháme si je paní Macnerovou zkazit. (banky)
ODPOVĚDĚT
Jana D. (bububububu) ID 41829 (19. 12. 2009, 20:13)
Telefon: 728 252 151 *-) tady má paní telefon, proč jí nezavoláte, třeba jí vaše mejlíky spadají do spamů :-$
ODPOVĚDĚT
Veronika D. (nika1976) ID 219893 (19. 12. 2009, 20:59)
Pozor! já jsem zkoušela volat dva dny co hodinu a telefon nikdo nezvedal a na zmeškané hovory nikdo nereagoval. :(
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PeťkaH) ID 33114 , mimibazar.cz/petkah1 (21. 12. 2009, 12:28)
Já mám s paní Macnerovou taky špatné zkušenosti. 29.11. jsem si objednala karnev. kostým, peníze byly hned připsány na účet. To, že jsem si ještě k šatům doobjednávala padající opičky, a na tu objednávku už nereagovala, to vem čert :-( Taky se mnou vůbe nekomunikovala, ani na MMB, ani na mail, ani na mobil. Až jsem ji napsala záporné hodnocení (ale pozor, 2x jsem ji na to upozorňovala), tak mi asi po 14 dnech odepsala na mail, že nemá smysl po tomto hodnocení ně
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PeťkaH) ID 33114 , mimibazar.cz/petkah1 (21. 12. 2009, 12:47)
že nemá smysl po tomto hodnocení něco posílat a že mi pošle peníze zpět. Samozřejmě peníze ještě nemám... :-S Sama moc dobře ví, že už nic na Netu v tuto dobu neseženu. Asi to byl účel ^o) (tudledudle) Do teďka jsem nezjistila, proč mi nic neposlala. :^) Nezkažme si Vánoce, dárky dětem koupíme někde jinde. Pěkné svátky přeje Petra
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (22. 12. 2009, 8:27)
Všem se velice omlouvám, ale předvánoční zájem o zboží byl mnohem vyšší než jsem očekávala (za což všem velice děkuji), bohužel jsem to jaksi nedokázala zvládnout přesně podle mých i vašich představ a občas se zkrátka něco "nepovedlo". Rozhodně to nebyl žádný úmysl se na vás obohatit ...
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (22. 12. 2009, 8:30)
Věřím, že s odstupem času to každý dovede pochopit, věřte, že jsem dělala, co jsem mohla a poslední měsíc jsem skoro ani nechodila spát, jen abych objednávky všech nakupujících vyřídila ... Takže na závěr - MRZÍ MĚ TO A OMLOUVÁM SE všem nespokojeným zákazníkům a DĚKUJI všem za vaše nákupy...
ODPOVĚDĚT
Blanka A. (gretachen) ID 123234 (22. 12. 2009, 12:35)
Musím se paní Romany zastat, i já jsem čekala déle na balíček (G). Ale i tak se snažila být se mnou v kontaktu ... Takže si myslím že toho měla opravdu moc, a že se vezme ponaučení a udělá třeba do půlky prosince stop, aby už nebyl žádný nespokojený zákazník [A].
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (22. 12. 2009, 8:32)
Za vyprodané zboží a reklamace jsem vracela VŠEM peníze na účet, komu se nejpozději zítra nepřipíšou, prosím napište mi, podívám se na to a příp. hned přepošlu ... Všem přeji krásné vánoce (stromecek) (andel) plné pohody a klidu (kolednici)
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PeťkaH) ID 33114 , mimibazar.cz/petkah1 (14. 12. 2009, 12:01)
Dobrý den, už opravdu nevím, kam Vám napsat. 29.11. jsem si u Vás objednávala karnev. kostým, hned jsem Vám připsala peníze na účet. Nereagujete ani na maily ani na vzkazy na MMB, 2x jsem Vám psala, že Vám napíši záporné hodnocení, ale Vám je to asi jedno (jazyk). Prosím, pošlete mi ten kostým tento týden nebo mi peníze vraťte , po Vánocích si to už nechte. (tudledudle)
ODPOVĚDĚT
Veronika D. (nika1976) ID 219893 (9. 12. 2009, 16:20)
Nemohu dát kladné hodnocení.Naopak před Vánocemi varuji, DEJTE SI POZOR. (6) Přesto, že jsem peníze na účet odeslala okamžitě, balíček byl odeslán až po mé urgenci. (nejdeto)
A jaké bylo moje překvapení, když v balíčku bylo úplně jiné zboží, než jsem objednala a než bylo na faktuře. Nikdo není neomylný, ovšem tel.uváděný na faktuře celý den nikdo nezvedá,na vzkazy na MMB a na maily nikdo nereaguje.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (10. 12. 2009, 11:38)
reklamaci máte vyřízenou
ODPOVĚDĚT
Veronika D. (nika1976) ID 219893 (10. 12. 2009, 12:15)
Vážená paní Macnerová, to že mi napíšete abych Vám (na své náklady) poslala zboží zpět, že mi poté zašlete správné, rozhodně nepovažuji za vyřízenou reklamaci !!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (10. 12. 2009, 21:39)
Veroniko, ale vy mi opravdu nejdřív musíte poslat to vaše zboží na vaše náklady a až pak následně se řeší reklamace - tj. výměna zboží a úhrada poštovného, zkuste si to někde vyhledat v odborných právních poradnách na netu a uvidíte, kdo má pravdu.

Od vás mi ještě nic nepřišlo, stále čekám na vrácení zboží....
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (luji) ID 170399 , mimibazar.cz/luji (upraveno 10. 12. 2009, 11:09)
Bohužel se musím přidat k dalším nespokojeným zákazníkům. Po týdnu, když se mi nikdo neozval, jsem se pokoušela s paní spojit, ale bez úspěchu. Nabízí krásný sortiment hraček, ale opravdu opatrně, možná když letos začnete objednávat na příští vánoce, tak budete mít krásné dárky. Je mi líto, že nemůžu patřit k té řadě spokojených zákazníků, asi jsem nebyla vybrána. Varuji tímto ostatní, ale možná že budete mít větší štěstí. Zdravím.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (10. 12. 2009, 11:39)
objednávky přijímám pouze přes e-shop, upozornění je na první straně MMB již od 1. prosince.
Kdo si objedná přes MMB, tak bohužel má opravdu "smůlu", kdo má o zboží zájem, tak zas není tak těžké si objednat přes e-shop, že
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (luji) ID 170399 , mimibazar.cz/luji (10. 12. 2009, 18:49)
To mě ovšem nemusí zajímat, když jsem objednávku posílala 30.11.2009, že? O zboží jsem zájem měla, ale jelikož jste mi nebyla schopna odpovědět, objednala jsem si ho samozřejmě jinde.
ODPOVĚDĚT
Blanka A. (gretachen) ID 123234 (30. 11. 2009, 19:50)
Dobrý den přeji, bohužel ani já nemohu dáti kladné hodnocení. Ani po týdnu mi nepřišel od Vás žádný mail s podmínkami platby atd. Zkoušela jsem Vám napsat na maily a dneska Vám zavolat, ale bohužel telefon nikdo nebral. *-). Jeslti došlo k nějakému nedorozumění, prosím ozvěte se.
Děkuji Blanka
ODPOVĚDĚT
Blanka A. (gretachen) ID 123234 (1. 12. 2009, 10:55)
Dobrý den, ráno jsem poslala znovu mail. tak uvidíme jestli dojde. B
ODPOVĚDĚT
jitka š. (stysa) ID 122535 , mimibazar.cz/stysa (22. 11. 2009, 22:00)
Dobrý den, je mi líto, ale doporučit Vás rozhodně nemohu! a vidím, že nejsem zdaleka jediná, komu se Vaše jednání nelíbí.Paní odepsala až asi po 4dnech.Dvakrát jsem se musela doprošovat o podklady k platbě a stejně jsem se nakonec nedočkala!! Bohužel se nemůžu více rozepsat a vše vysvětlit...Komunikace je hrozná!!!
ODPOVĚDĚT
Eva H. (evvicka) ID 124915 (21. 11. 2009, 18:49)
Dobrý den,
tak už opravdu nevím, kam Vám mám napsat, abyste mi aspoň odepsala, když už jste mi přes měsíc neposlala zboží!! Měla jsem velkou trpělivost, ale když jsem si 13.10. objednala zboží, hned zaplatila a dnes je 21.11. a já od Vás neobdržela žádnou zásilku, ale ani žádný mail nebo vzkaz (a to jsem Vám několikrát psala - na mail, do vzkazů, zasílala SMS i zkoušela zbytečně telefonovat). Opravdu mě Vaše chování coby prodávající udivuje!!!
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (21. 11. 2009, 19:16)
balík už máte odeslaný
ODPOVĚDĚT
Eva H. (evvicka) ID 124915 (26. 11. 2009, 18:14)
balíček mi včera dorazil, děkuji
ODPOVĚDĚT
Šárka H. (daco5) ID 23037 , mimibazar.cz/daco5 (17. 11. 2009, 14:01)
Bohužel nemohu doporučit, bez předchozího varování přišel neúplný balík a hračka v hodnotě 449,- Kč nahrazena jinou - podobnou. Jak jsem se později dověděla - ta mnou vybraná již byla prostě vyprodána a jestli chci, mohu ji poslat zpět. Koukala jsem jako blázen. (N) :-o
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (17. 11. 2009, 14:54)
vysvětlení - neúplný balík - ano, nedodala jsem vám jednu věc (62 Kč), kterou jste si dodatečně přiobjednala a neměla jste ji samozřejmě vypsanou ani na faktuře (neplatila jste ji).
Letadlo bylo vyprodané až po vašem nákupu - tj. vy jste si koupila poslední kus a až po vašem nákupu je letadlo vyprodané, špatně jste to pochopila. Objednala jste si letadlo, STEJNÉ letadlo za STEJNOU cenu jste dostala, i když připouštím, že bylo stříbrné a ne modré.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (17. 11. 2009, 14:56)
Chápu, že jste nespokojená s barvou letadla, samozřejmě jsem vám nabídla možnost letadlo zaslat zpět a vrátila bych vám peníze, to jste odmítla.
ODPOVĚDĚT
Martina T. (Meggany) ID 22153 , mimibazar.cz/meggany (15. 11. 2009, 22:48)
Romano, je to už přesně 21 dní, kdy jsem si u vás objednala hned několik věcí a následně se opakovaně doprošovala o podklady k platbě, ale evidentně nemáte zájem prodat, tak jsem nucena věci nakoupit jinde, co nadělám. Pokud je to nějaké nedorozumění, tak se ozvěte, ale nechce se mi opravdu věřit, že by vám ani jeden jediný mail a vzkaz ode mě nedošel... Jen na této stránce už jsem třetí nespokojená, to o něčem vypovídá..
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (15. 11. 2009, 23:27)
Martino, vy víte dobře, že jsem vám psala a víte také moc dobře, proč zrovna jenom VÁM zboží neprodám, budet si to muset koupit tam, kde to mají O MNOHO LEVNĚJŠÍ, jak jste mi nezapomněla zdůraznit.
Ten, kdo si normálně objedná, tak mu také normálně přijdou podklady....
ODPOVĚDĚT
Martina T. (Meggany) ID 22153 , mimibazar.cz/meggany (15. 11. 2009, 23:31)
Vy jste opravdu zlá.
ODPOVĚDĚT
Eva J. (eeefffaaa) ID 260915 (upraveno 12. 11. 2009, 15:52)
Maximálně nespokojena.Na objednaném albu byla černá šmouha a bylo úplně celé rozlepené.Navíc jsem se ještě paní musela připomínat s posláním objednaného zboží.Když jsem poprosila o navrácení poloviční částky za nekvalitní zboží,bylo mi odpovězeno,že takto se reklamace neprovádí.Jenže balíček mi přišel ve čtvrtek a já zboží potřebovala jako dárek na neděli.Vady byly na pohled dost patrné.Obchod vůbec nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Eva J. (eeefffaaa) ID 260915 (12. 11. 2009, 15:54)
Jediné co doporučuji je přečíst si ostatní hodnocení.Docela jsem na některé s úžasem koukala a lituji,že jsem to neprovedla dříve.Paní to u mě neudělala asi poprvé.Označení "ověřený obchodník" nemusí vždy znamenat kvalitní obchodník.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 11. 2009, 18:45)
k hodnocení - rozhodně doporučuji přečíst si všech mých 1000 hodnocení, každý rozumný člověk si udělá svůj názor na (ne)spolehlivost mého obchodu.

Ještě doporučuji přečíst si před nákupem obchodní podmínky, kde je detailně popsán postup při řešení reklamace.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 11. 2009, 18:16)
Vysvětlení pro ostatní kupující - paní jsem samozřejmě hned nabídla, že reklamaci vyřídím - buď výměnou anebo vrácením peněz, až album pošle zpět. Paní po mě chtěla, abych jí nechala album a zároveň abych jí vrátila plnou cenu za poničené album - tak takhle se reklamace opravdu neřeší, to víte určitě sama.
(chtěla po mně vrátit poloviční cenu za CELOU objednávku, ne poloviční cenu za poškozené zboží)
ODPOVĚDĚT
Eva J. (eeefffaaa) ID 260915 (12. 11. 2009, 19:34)
Kdybyste mi balíček poslala ihned a bylo zboží poničené,takjste mi mohla nové album poslat, jenže jste se nějak týden zasekla.A hlavně nechápu,jak můžete poslat takové zboží, když je na první pohled vidět jak je poničené.Ostatním závidím Vaší rychlost a neponičené zboží.Navíc když jsem četla,když jste zákaznici ani nevrátila poštovné,které jste ji slibovala a pak se ani na její výzvy neozvala...A to nebyla jediná.
ODPOVĚDĚT
Eva J. (eeefffaaa) ID 260915 (12. 11. 2009, 19:37)
Člověk si nemusí pročíst všechny Vaše hodnocení,já to jen zběžně projela a stačilo...Tímto končím.Závidím Vašim spokojeným zákazníkům a je mi líto,že mezi ně taky nepatřím.Příště více rychlosti do posílání zboží.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 11. 2009, 20:29)
Zboží jste měla měla doma 6. den po připsání platby na účet, to rozhodně nepovažuji za nějak extrémně dlouhou dobu dodání.
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 11. 2009, 18:19)
pokr. - Kdyby paní nebyla tak tvrdohlavá a přistoupila na standardní řešení reklamace, jak je běžné v každém obchodě, mohla mít buď peníze na účtě anebo vyměněné jiné album bez vad. Bohužel paní trvá na vrácení CELÉ částky za album a zároveň si chce album ponechat a na to já nepřistoupím, tak chápu, že to paní trošku rozčílilo
ODPOVĚDĚT
Hana A. (heduska61) ID 230962 (2. 11. 2009, 8:49)
Nejhorší obchod, jaký jsem doposud zažila. Komunikace nulová, a když se člověk ozve, že zboží dlouho nejde, dočká se jen arogantního jednání. Již nikdy více!!!!! ! (N) (N) (N) (N) Zboží jsem měla objednáno a zaplaceno tři týdny a prý zbytečně vyšiluji a nakonec přišel neúplný balík. :-@
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (16. 11. 2009, 2:20)
neúplný balík - v balíku chybělo jedno zboží, o kterém jste byla informována, že je ve velkoskladu vyprodané a za které jsem vám samozřejmě vrátila peníze
ODPOVĚDĚT
petra p. (petra.lovosice) ID 161185 (upraveno 21. 8. 2009, 14:21)
dobrý den Romano, balíček nám dnes dorazil..ale boužel objednala sem si tyto kostičky DŘEVĚNÉ KOSTKY ZVÍŘATA - KUBUS 3 x 3 .. vy jste mi zaslala kostičky jiné, tyto DŘEVĚNÉ KOSTKY AUTO NEBO ZVÍŘATA - 3 x 3 KS *
což me dost mrzí protože když vám je odešlu zpet zaplatím dopravu, a pak už se mi to nevyplatí.....krabička od puzzlí byla taky poničená..cožby mi ani nevadilo..ale ty kostky me vážne mrzí...
ODPOVĚDĚT
petra p. (petra.lovosice) ID 161185 (upraveno 21. 8. 2009, 14:21)
.boužel Vás jako prodávající nemohu doporučit
ODPOVĚDĚT
Hana N. (Hany01) ID 182017 , mimibazar.cz/hany01 (14. 4. 2009, 21:15)
Dobrý den,
sice pozdě, ale přece balíček dorazil, děkuji. Chápu, že jste měla se sháněním zboží komplikace, ale negativní hodnocení Vám uděluji za komunikaci, se kterou jsem nebyla vůbec spokojená. Asi až po 3. zkontaktování jste mi odpověděla, přitom jsem viděla, že na mmb chodíte. S takovým jednáním jsem spokojená nebyla. Mějte se hezky.
ODPOVĚDĚT
Irena V. (Vodousi) ID 40270 , mimibazar.cz/vodousi (12. 3. 2009, 19:09)
Moc mě mrzí Romano že musím napsat záporné hodnocení (N) (N) (N). Koník vyhraný v aukci, nedělal to co jste popisovala :-S :-S a po vrácení zboží jste mi odmítla poslat 60,- poštovné a ani jste mě na to neupozornila před odesláním :-@ že vrátíte peníze bez pošty!!!! Moc mě to mrzí, ale mě ta sranda, ten Váš omyl, stál peníze navíc!!! Za věc, kterou prodáváte a nevíte ani co má hračka dělat. (6) A popisujete nesmysli. Mrzí mě to, Vaše nefér jenání, Irena
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 3. 2009, 20:13)
... (omylem vloženo dvakrát)
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (12. 3. 2009, 20:13)
Poštovné, které jste zaplatila při vrácení balíčků z důvodu reklamace, máte už na účtě, stejně tak jsem vám vrátila i peníze za poníka.
Reklamaci jsem vám vyřídila nadstandardně ihned, peníze jste měla na účtě také během několika dnů.
Poník nefungoval tak, jak měl, proto jste ho vrátila a reklamace byla vyřízena ve váš prospěch.
V aukci bylo vše správně popsáno, týkalo se to poníka správně fungujícího, bohužel se občas dostane do prodeje i nekvalitní zboží od výrobce.
ODPOVĚDĚT
Adéla V. (sezamacka) ID 173107 (18. 2. 2009, 17:49)
Objednala jsem si krabičku decoupage na zakázku. Krabička došla o týden později než bylo avizováno (N) (N) (N) a půl krabičky nebylo dozdobeno. Opravdu otravně jsem se doptávala, z jakého důvodu, prodávající nehodlá odpovědět (N) (N) (N). Adéla
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (18. 2. 2009, 20:34)
Odpovídala jsem vám několikrát, nabídla jsem vám vrácení krabičky, tuto možnost jste nevyužila, tak opravdu nechápu, na co si stěžujete.
ODPOVĚDĚT
Adéla V. (sezamacka) ID 173107 (18. 2. 2009, 20:48)
Já o koze a Vy o voze. Já se opakovaně ptám, proč není krabička dokončená a ne co s ní mám dělat... kdo tuto banální otázku nechápe, tak opravdu nevím...
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (Kateřina35) ID 65752 , mimibazar.cz/katerina35 (upraveno 26. 6. 2008, 23:14)
Od: Romana Macnerová
> > Předmět: aukce
> > Datum: 26.6.2008 11:51:35
> > ----------------------------------------
> > Máte pravdu, na aukcích určitě nepotřebujete hvězdy, ale kdyby jste oficiálně
> > podnikala, tak není pro vás napsat IČO.
> > Nezávidím, nemám co, sama mám dost práce i dost objednávek, že to ani
> nestačím
> > vyřizovat a dobře mě to uživí.
> > Jde o princip, že je tu plno maminek, které to dělají poctivě a platí si
> daně,
> > pojištění atd. - na rozdíl od vás.
> > Podávám podnět příslušnému živnostenskému úřadu, aby prověřil, zda z vaší
> strany
> > nejde o neoprávněné podnikání. A věřte, že to není nic příjemného - pracovala
> > jsem před mateřskou na živnost. úřadu - budete předvolána i na policii a
> > uříznete si pěknou ostudu, jestli to děláte načerno.
> >
> > S pozdravem
> > Macnerová Romana
(N) (N) (N) Milé maminky pozor na tuhle pani!!! Vyhledává inzerujicí maminky a vadí ji, když neuvádí v aukcích své IČO. Vyhrožuje živnost.úřadem a adminama. Slušné lidi obvińuje z dvojí registrace atd. Toto je jen ukázká z jednoho jejího emailu. Takhle mně vyhrožuje jen proto, že jsem se zastala inzerujicí maminky. Opravdu to je moc pěkná vizitka. Pani je zřejmě hodně závistivá a taky hodně zlá. (N) (N) (N)
Milá pani, jediný nepoctivec a závistivec jste vy!!! To víte, že raději budeme nakupovat jinde za slušné peníze, než u Vás za draho (tudledudle).
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (upraveno 27. 6. 2008, 7:28)
no comment ....
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (Kateřina35) ID 65752 , mimibazar.cz/katerina35 (upraveno 26. 6. 2008, 23:21)
:-D :-D :-D Milá pani, evidentně neumíte číst. Pani Romanu jsem hodnotila za obchůdek, který byl opravdu super!!! Vy tam na ni jen dotíráte, aby Vám zaslala své IČO. Nevidím důvod, proč se ji nezastat!!! Pro mně neni důležité IČO,ale to jestli je prodávajicí spolehlivá a cena výrobků. Pokud vím, jsme svobodný stát a je jen na nás kolik toho chceme o sobě uvést. Vůbec se nedivím, že pro Vás tak důležité údaje neuvádí. Vzhledem k tomu co se v dnešní době děje, bych ho taky neuvedla ( a to i kdych ho měla). :-D To co jste napsala se praktikovalo kdysi v jiné době...říkalo se tomu donášení STB. Zřejmě Vám obchodování zde příliš nejde a tak se snažíte zbavit konkurence. Bohužel čestné jednání je pro Vás zřejmě cizí!!! Doufám že se brzy ukáže na čí straně je pravda!!! MIMOCHODEM, KDYŽ SE VÁM VRÁTÍM V HODNOCENÍ, TAK TAM NAJDU VELMI ZAJÍMAVÉ VĚCI, ŽE? A TO KÁŽETE O SLUŠNOSTI A POCTIVOSTI???
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (27. 6. 2008, 7:29)
no comment ...
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (kackasp) ID 52492 , mimibazar.cz/kackasp (upraveno 2. 6. 2008, 19:15)
Dobrý den! :-S U paní Romany jsem si objednala hodiny,které jsem zaplatila,ale bohužel mi nepřišly, i když paní Romana psala "do týdne".Nemám hodiny ani peníze.Paní Romana nereaguje na maily,telefonáty a ani na smsky.Toto se mi na MMB stalo poprvé. +o( +o( +o( +o( Hodiny měly být jako dárek!Takže Vám za ně "děkuji"!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Kateřina
ODPOVĚDĚT
Romana Macnerová (xr300) ID 52271 , mimibazar.cz/xr300 (2. 6. 2008, 19:02)
Peníze už jsem vám poslala zpět na váš účet.
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (kackasp) ID 52492 , mimibazar.cz/kackasp (3. 6. 2008, 18:04)
Aha,takže Vy reagujete pouze až Vás někdo ohodnotí.Jinak byste dělala,jak Vám tady jedna paní v hodnocení psala-"mrtvého brouka".Žádné vysvětlení,žádná omluva. +o(
ODPOVĚDĚT
Mgr. Adéla T. (Adelie) ID 17841 , mimibazar.cz/adelie (30. 7. 2007, 20:26)
Dobrý den, já bohužel s paní Romanou dobré zkušenosti nemám. Více než měsíc u mne měla objednávku za několik set korun, kterou přirozeně nezaplatila ani nezrušila. Klasický "mrtvý brouk". Teprve dnes po "x" mailech a vzkazech jsme se dobraly stornování objednávky. Toto jednání je dle mého názoru velice neseriozní! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 39 (zobrazuje se 21-39) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu