![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Ivana B. (vulin) ID 51892 (10. 9. 2010, 11:50) |
Musím vám Evo udělit negativní hodnocení, 3měsíce ode mě kupujete náušnice, dost mě mrzí vaše jednání a neustálé přesvědčování že pošlete peníze, které stále neposíláte, obchod s vámi tedy ruším a nedoporučuji vás k dalšímu obchodování ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Vladimíra K. (Červený tulipán) ID 1680 (21. 7. 2010, 11:05) |
Paní Eva si koncem května !! objednala šálku, cca o 2 týdny později přiobjednala další, později ještě objednávku změnila na jiný typ šálky. Ale to je vše .... na několik mých dotazů nereagovala většinou vůbec, případně napsala např. že zaplatí do konce týdne. Ale kterého paní Evo ??? Od vaší první objednávky uplynuly skoro 2 měsíce, takže to asi zkuste jinde, mě už trpělivost došla (a jak vidím, nejsem sama). Vlaďka | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Lenka L. (Lelyla) ID 54665 , mimibazar.cz/lelyla (19. 7. 2010, 23:03) |
Bohužel, obchůdek neuskutečněn, po měsíci čekání na platbu jsem nucena od obchodu odstoupit, uživatelka nereaguje na zasílané maily, takže její vyjádření, proč vše dopadlo jak dopadlo nemám...... ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |