|
|
Jana M. (Nikor)
ID 7798
, mimibazar.cz/nikor
(upraveno 10. 4. 2016, 15:36)
|
NEUHRAZENÁ PLATBA A TO BYLY PODKLADY ZASLANÉ VŠEMI MOŽNÝMI ZPŮSOBY: Dobrý den, chtěla jste podklady pro platbu, že vám mé maily chodí do spamu, zaslala jsem následně znovu, ale platba nikde, tak ještě jednou třeba sem a třeba se platby dočkám. Děkuji JanaDobrý den, děkuji za objednávku. Poprosila bych o 163,- včetně poštovného za doporučený balíček, obyčejný by byl za 141,-. Pokud by se ještě něco líbilo, stačí napsat. Poprosím o převod na účet 2200402353/2010, VS 311. Pěkný den a děkuji Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
ANNA Ř. (maminka houbicka)
ID 47304
, mimibazar.cz/maminkahoubicka
(26. 5. 2011, 21:37)
|
Řešíte si zde jen své mindráky.Všem co jsem v ten den balíčky odeslala je dostali a jen záhadou vy ne a tak jsem Vám zaslala peníze a i ty zapíráte.Mimibazar mám oblíbenej,ale když vidím jak se tu určité maminky chovají,raději zkončím.Nemám zapotřebí se tady s někým dohadovat..............Andul. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Miroslava L. (Lolipo)
ID 53378
(6. 6. 2011, 18:28)
|
Záhadou je to i mně. Nemám balíček ani peníze, bohužel. Měla jsem snahu situaci řešit. Nechápu, proč je z Vaší strany problém poslat potvrzení z banky o vrácení peněz nebo poslat balík doporučeně, když to uvádíte v podmínkách prodeje. Netuším, co za mindrák bych si tímto mohla vyřešit. Mirka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|