![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Pavla N. (Piraňka) ID 39232 , mimibazar.cz/piranka (28. 12. 2007, 16:17) |
Milé maminky, jen dodatek k mému předchozímu hodnocení. Ve středu večer před Ježíškem mi přišel teprve e-mail s omlouvou, že má dodávka kalendářů nebude vyřízena.... Takže šance na náhradní řešení u konkurentů žádná... taky obchodní strategie... co dodat. Také jsem počítala s tímto dárkem na vánoce a byla několikrát ujištěna, že udělají vše pro to, aby kalendáře došly. Bohužel, místo toho prý posílají peníze, které zatím od středy na účtě nemám. Pokud přijdou, ráda to sem doplním. Máme od onoho e-mailu víc jak týden a nic, možná to dělají ty svátky... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pavla |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Tereza M. (Tereza M.) ID 18512 , mimibazar.cz/terezamaronkova (27. 12. 2007, 17:48) |
Bohužel má zkušenost je špatná. Zboží zaplacené 11. listopadu nám do vánoc nedorazilo. Až dnes 27. 12. nám pošťačka balíček donesla. Tak to je moje zkušenost. Tereza ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Lucie S. (jucinka) ID 40087 (21. 12. 2007, 10:49) |
Dobry den, ac nerada, musim se pridat k me predchudkyni v hodnoceni. Dne 12.11. jsem si u Vas na Vasem e shopu objednala kalendare. Mely to byt vanocni darky. Hned 13.11. jsem poslala fotky a penize. Jenze od te doby bylo ticho po pesine. Chapu, ze pred Vanoci toho asi mate dost, ale nemeli jste cas ani na to, abyste me informovali o tom, ze se dodavka zdrzi. Kdybych se nekolikrat neozvala sama, nic bych nevedela. Na me dotazy ohledne dodani jsem byla nekolikrat ujistena, ze vse do Vanoc bude, ze si nemam delat starosti. Dnes je posledni den, kdy chodi posta, a balicek nikde. Vubec netusim, cim je v pondeli pod stromeckem nahradim. Budu doufat, ze se tu jeste behem odpoledne objevi pani postacka. Moc me to mrzi. ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Pavla N. (Piraňka) ID 39232 , mimibazar.cz/piranka (19. 12. 2007, 15:29) |
Dobrý den Kamilo, bohužel se přidám k některým zákazníčkům na Slovenském MMB. V měsíci listopadu 16.11 jsem si objednala kalendáře. Platba byla provedena ihned ten den, předpokládám, že šla k vám tak dva dny. Byl mezi tím víkend, vím, ale i 30 denní dodací lhůta je již za námi. Chápu, že je období vánoc. Slušností by však bylo, alespoň napsat, že objednávky prostě nestíháte a jestli má zákazník zájem pošlete je do vámi daného termínu. Psala jsem vašemu kolegovi, který sliboval zaslaní do konce tohoto týdne. Je středa a pošta jde minimálně dva dny. Nepředpokládám, že by tedy kalendáře přišly. Prosím vás o vyjádření z vaší strany. Zda máme vůbec na dárečky, které dárečky prostě nebudou ještě čekat, nebo zda lze objednávku zrušit a zažádat o peníze, které vám již měsíc leží na účtě. ![]() ![]() ![]() Pavla Novotná |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |