Martina K. (maku124) ID 62422
|
|
mimibazar.cz/maku124
|
Oblast: Frýdek-Místek |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 6. 2007 |
Naposledy: 17. 1. 2022, 17:14
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(24. 8. 2015, 11:19)
|
Paní si objednala zboží, bohužel jej nezaplatila. Na urgenci zareagovala jednou, že peníze pošle, ale opět nic nepřišlo. Na další urgence nereaguje! Dle podmínek prodeje, označuji jako nespolehlivou a zboží dávám zpět do prodeje. Zbytečně tak blokovala zboží dalším.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (maku124)
ID 62422
, mimibazar.cz/maku124
(5. 9. 2015, 18:09)
|
Mrzí mě taková reakce-objednávala jsem dvě věci za celkovou částku 170Kč. Byly prázdniny, nebyli jsme doma a výjimečně na internetu. A opravdu jsem na to pozapomněla. Paní jsem odepisovala dvakrát a omluvila se jí. Až teď jsem si všimla tohoto nepěkného hodnocení. Hlavně ať je šťastná.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(5. 9. 2015, 19:41)
|
Rezervaci máte od 9.8.,16.8. jsem Vás upozorňovala, že platba dosud nepřišla. Obratem jste mi psala, že jste na to zapomněla a druhý den peníze odešlete. 20.8. jsem Vám psala znovu. Ozvala jste se mi 25.8. s tím, že se vyskytla nepředvídatelná situace a tak jste peníze ještě neodeslala a jestli věci ještě jsou. Psala jsem, že ano a ani přesto dodnes peníze nepřišly a už ani žádná zpráva od Vás. Tak mi tu nepište, že jste byla pryč, protože jsem viděla, že jste byla přihlášená na MMB. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina K. (maku124)
ID 62422
, mimibazar.cz/maku124
(5. 9. 2015, 20:25)
|
Ale to už jste měla stejně napsané negativní hodnocení, takže i kdybych věci koupila, tak by zde toto zůstalo ... Ani jste mě neinformovala, že už jste to uzavřela a napsala negativní hodnocení a napsala pouze, že věci ještě jsou. Stanou se různé věci, to opravdu nemůžete vědět. Ale když Vás to těší, tak prosím. A už mi sem nepište, prosím. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(5. 9. 2015, 23:46)
|
Nezlobte se, ale já když objednávám, tak jedině když vím, že na to mám a hradím obratem. Myslím, že jste na to měla dlouhou dobu. Pokud se vyskytne problém, tak mi ostatní zákaznice napíší a domluvíme se individuálně, případně jim na jejich žádost rezervaci prodloužím nebo zruším. Je to vždy o dohodě. Pokud byste zaplatila, vždy je možnost hodnocení upravit nebo doplnit. Vy jste to však už dále neřešila. Postupovala jsem tedy dle podmínek prodeje, které |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(5. 9. 2015, 23:48)
|
byste si měla číst pokud objednáváte. Tam máte i napsáno za jakých podmínek můžete dostat negativní hodnocení. Věřte, že mě netěší takové hodnocení psát, ale z Vaší strany nepřišla jak platba, tak ani žádost nebo dohoda a na poslední žádost o úhradu ani žádná reakce. Brala jsem to tedy jako nezájem z Vaší strany. A psát už nebudu. Z mé strany je to uzavřené. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|