Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Monika H. (Hedus) ID 6669

Monika H. (Hedus) ID 6669
mimibazar.cz/hedus
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
Telefon: 603 76 70 47
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28. 10. 2005
Naposledy: 4. 10. 2023, 12:43
Aktualizace: 6. 3. 2014, 15:07
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74760548
HODNOCENÍ 1264
VŠECHNY FOTOGRAFIE 292
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 12 negativních hodnocení
Štěpánka Š. (š11) ID 345280 , mimibazar.cz/s11 (20. 4. 2012, 14:38)
Nejsem zvyklá psát negativní hodnocení, ale v tomto případě ho mile ráda napíši. Oblečení došlo v příšerném stavu, špinavé a roztrhané, přesto že mělo být bez vady. Místo omluvy, paní upravila dodatečně text prodávaného zboží a trapně mi tvrdila, že na vady upozornila a ať si halenku zašiji. Paní je arogantní, nespolehlivá, na žádost o vrácení peněz již nereaguje, dohaduji se s ní již měsíc. Prosím rozmyslete si nákup, neboť nevíte co vám p
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (20. 4. 2012, 14:44)
Štěpánko chtěla bych Vám moooc poděkovat za krááásné hodnocení. Já sjem ám vysvětlila, jak se věci mají že halenka stála 49,- Kč na vše jste přistoupila. Balíček jsem odeslala 11.4 a dneska je 20. což je 9 dní. Peníze máte na účtu s potvrzením na email a stejně píšete Negativní hodnocení. Bohužel už jsem psaal v emailu nesedím u pc 24 hodin a vy píšete emaily jeden za druhý. A arogatní prosím o email ve kkterém jsem se arogantně vyjádřila ..........
ODPOVĚDĚT
Štěpánka Š. (š11) ID 345280 , mimibazar.cz/s11 (upraveno 20. 4. 2012, 20:35)
Dobrý den, halenku jsem si od Vás koupila 27.3. a doručena mi byla de 5.4. nikoli jak uvádíte před 9 dny, což myslím hovoří za vše. Absolutně zkreslujete informace a mně se už s Vámi opravdu nechce dohadovat, počkám jestli budou peníze připsány,což se samozřejmě do dnešního dne nestalo, jinak oslovím podporu MMB, která Vám dá na stránky "upozornění", jak jsem se již informovala. S pozdravem Špatná
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (20. 4. 2012, 20:57)
Milé maminky, jen pro pořádek, tento typ halenky jsem měla ve více velikostech, připustila jsem, že jsem neupravila text a bylo uvedeno, že halenka je bez vady, tou byla vyjetá látka ze švu u knoflíku. Omluvila se a paní poslala zpět částku za halenku což bylo 49,- Kč, vrácení zboží jsem nepožadovala. Tak že paní k dnešnímu dni má jak halenku tak vrácené peníze.
To jen pro vysvětlení situace. Více se k paní vyjadřovat nebudu :-$
ODPOVĚDĚT
Štěpánka Š. (š11) ID 345280 , mimibazar.cz/s11 (20. 4. 2012, 21:08)
(clamp) Bravo jen tak dál, tím si zákazníky jistě udržíte, slovo omluva asi neznáte neboť ani v jednom z emailů jsem ho od Vás nevyčetla, jen radu, že si mám halenku zašít a ať si od Vás neobjednávám zboží za 49,-Kč ,-) No a na peníze stále čekááááááááááám, třeba se i dočkám (hello) a za hrůznou halenku, kde vyjetí látky ze švu je jen třešnička na dortu moc děkuji ráda předám do armády spásy (pack)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Č. (katkacu) ID 330480 , mimibazar.cz/katkacu (15. 4. 2012, 19:59)
Minulý týden mně paní Monika odeslala kraťase se zašitou dírou na zadním sedu.V inzerátu uváděla,že žádnou vadu nenašla. Vada je dost viditelná a na první pohled je poznat, že stehy tam nepatří. U této paní už nakupovat nebudu. (N)
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (15. 4. 2012, 20:06)
Dobrý den Katko mooc děkuji za milé a krásné hodnocení......
Bohužel není v mých silách rozlišovat jestli tam stehy patří nebo ne já je opravovat nedala, tak že když jsem díry a žmolky nenašla tak jsem uvedla, že jsou bez vady. Toto hodnocení je neoprávněné, ale bohužel co se dá dělat. škoda, že jste si nepřečetla podmínky prodeje.
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Lucy.studenka) ID 80324 (28. 3. 2012, 22:23)
Paní Monika mi poslala balíček na jinou adresu, než na kterou jsem ji upozornila. Balíček jí pošta vrátila zpět. Když mi zásilka stále nepřicházela, vznesla jsem dotaz, jestli byl balíček odeslán. Monika nejprve neodpovídala. Na opakovaný dotaz reagovala, že mě o vrácení balíčku poštou zpět na její adresu už informovala. Její e-mail jsem ovšem neobdržela a na MMB jsem neměla žádný vzkaz, přestože se vzkazy 30 dní archivují. Další komunikace byla velice
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Lucy.studenka) ID 80324 (28. 3. 2012, 22:27)
Další komunikace byla velice obtížná. Monika celou záležitost považovala jen za mou chybu a naše sjednané podmínky nedodržela.
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (29. 3. 2012, 9:44)
Dobrý den Lucie přesně jsem si to myselal ,že budete zase jedna s takový lidí, kteří musí psát Negativní hodnocení. Bohužel není v ých silách při každodenním vkladu koukat na to kdo kam chce poslat věci. Vy moc dobře víte, že jste se odstěhovala a adresu si nezměnila. Chtěla bych vidět Vás při 120 eialch denně jak budete hledat kdo kam chce poslat balík. A co se týče odeslání balíčk odešel v pondělí. Když mi dojde zpět v pondělí tak hold nepoběžím n
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (29. 3. 2012, 9:46)
nepoběžím na poštu jen kvůli člověku se kterým je tak špatná domluva jak s Vámi. Ještě že tu je takových jako jste vy Málo. Kdo chce psa bít tak si hůl vždy najde. ŽE!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (29. 3. 2012, 9:47)
JInak bych Vám chtěla moooc poděkovat za tak krásnéééé hodnocenííííí.
ODPOVĚDĚT
Jana R. (73jana73) ID 373898 (9. 3. 2012, 14:12)
Dnes mi po několika urgencích přišly objednané šaty, bohužel značně obnošené, s utrženým spodním lemen v délce asi 20 cm, v inzerátu uvedeno nebylo. Skončily v koši. Zde již nakupovat nebudu. Jana
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (9. 3. 2012, 14:15)
Jani škoda dalo vše domluvit vrácim peníz když to není podle představ, ale vy jste prostě člověk který raději věc vyhodí a napíše negat hodnocení. Tak bych Vám za něj chtěla moooc poděkovat. Člověk není stroj a na MMb bylo dost vzkazů že jsem mimo.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (neett) ID 21426 (23. 9. 2011, 11:47)
Peníze jsem odeslala, balíček jsem nedostala. Paní nereaguje Lenka (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (23. 9. 2011, 13:16)
Nechápu toto hdnocení dneska jsem Vám 10.15 odpověděla a vy mi pošlete hodnocení 11.47. Za to že Vám nechodí emaily já bohužel nemohu. Už nevím jak se s Vámi spojit. Pslala jsem Vám minimálně 3x MOnika
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Janep 89) ID 172427 , mimibazar.cz/Janep89 (3. 3. 2011, 8:55)
Já už opravdu nevím,jak z Vás vymámit podklady k platbě.Moc mě to mrzí,nevím proč tomu tak je.Sem se každý den přihlašujete,každý den se připomínám a stále nic.Ráda hodnocení změním,až obchůdek konečně proběhne
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (3. 3. 2011, 11:11)
:-D :-D :-D :-D :-D. bez komentáře!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Janep 89) ID 172427 , mimibazar.cz/Janep89 (upraveno 3. 3. 2011, 11:41)
Nechápu Váš postoj,víte co...raději si tuniku nechte.Kdo ví,v jakém by přišla stavu a Vaše ost. negativní hodnocení jen vypovídá o tom,že zřejmě nestojíte o nějaké jednání a kompromis(když je problém) ,který zmiňujete v podmínkách.Místo neustálých dlouhých výmluv se závěrem zítra pošlu,a pak zítra zase zítra pošlu,jste mohla napsat pár čísel-číslo účtu..
ODPOVĚDĚT
Eva H. (liva99) ID 26249 (19. 11. 2010, 12:13)
Kniha s piánem nefunguje, paní přiznává chybu a omluvila se. Nabídka na odškodné 20kč mi přišla směšná, když tu brečí mé dvě dcery, že piánko nehraje. Dle hodnocení se zřejmě stává zvykem zasílat poškozené věci a pak "už to nějak pořešit" - to není obchodování, ale kupčení, proto také píšu hodnocení. Zřejmě si také vysloužím údiv a obvinění, jako u jiných negativů, které paní dostala. Nedoporučuji a podávám oznámení na ČOI, jelikož
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (19. 11. 2010, 13:06)
Evi děkuji za krásné hodnocení. MělA jste možnost věci vrátit bez udání důvodů ano chybu jsem přiznala že jsem nezkoušela jestli piáno hraje. Nabídla VÁM SLEVU 20 JELIKOŽ KNIHA STÁLA 40 KČ A ŽE JSEM VÁM POSLALA KNIHY NAVÍC TO NEMĚLO ÚMBÝT JAKO ŠPATNÝ ÚMYSL JEN MI PŘIŠLO DOBŘE VÁM JE POSLAT ŽE TOHO ZA 150 KČ BUDETE MÍT VÍCE A VY TADY VYHROŽUJETE. NECHÁÁÁPU :-o :´(
ps : ZA DOBROTU NA ŽEBROTU
ODPOVĚDĚT
Eva H. (liva99) ID 26249 (19. 11. 2010, 14:21)
kniha stála 50kč + další, o dárek jsem nežádala... vůbec mi nejde o peníze, proto jsem odmítla. Jde o vaše šlendriánství, zboží nevyzkoušíte a prodáte. A zabalit piánko do tenké folie také není dobrý způsob poslání poštou. Opět je ovšem špatná zákaznice, že? Že jsou ale potom děti nešťastné, to je vám fuk. Vrácení jste mi nenabídla.
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (20. 11. 2010, 9:00)
Nechápu 8-| u téhle te zákaznice je vše špatně :-@, špatně že jse poslala knihy navíc, špatně že jsem si dovolila nevyzkoušet a prodat :´(, špatně zabaleno, :´(špatně omluva a ještě špatně že jsem nenabídla pří ceně cca 120 kč slevu :-(, snažile jsem se mohla napsat ne požaduji slevu 50 kč za knihu jelikož nefunguje a vy jste ji nevyzkoušela. Na všem se dá domluvit nejsme stroje že ? |-). Chybu jsem přiznala a že paní napsala svůj názor je v pořá
ODPOVĚDĚT
Tamara B. (Taminka4u) ID 91455 , mimibazar.cz/taminka4u (14. 10. 2010, 17:25)
Pisi negativni hodnoceni,na zaklade inzeratu kdy vesticka je naaaaaadherna a bez vady jsem si ji vyzvedla a doma zjistila,ze je vyrvany sev cca 15cm,necekala jsem,ze si musim veci bez vady a chybicky dukladne prohlizet-to se nezlobte Moniko,ale tohle dle me neni omluva za to,ze inzerujete bezchybne zbozi,ktere ale chybu ma.
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (14. 10. 2010, 17:39)
Tamaro a vy se na mě nezlobet přišla jste si do kameného obchodu si věci vyzvednout, tak nevím proč jste si je nezkontrolovala *-) Píšu v podmínkách prodeje že nejsem stroj a pří množství věcí se dá lecos přehlédnout, vše se dá řešit :-(, Vím že jsem napsala, že když si někdo zakoupí věc v obchodě kameném tak že si věc může prohlédnou což jste neudělala. Nikdo Vás nenutil si věc brát taky jste si nicěho nevšimla. Za chybu jsem se omluvila a nabídla
ODPOVĚDĚT
Alena F. (Jill01) ID 187009 (22. 3. 2010, 16:38)
Dobrý den, balíček došel v pořádku, jen zboží je úplně jiné než jsem zaplatila, místo kalhot 44R přišly 44 M- mateřské které jsou mi na nic a na stehně mají díru. Zklamání. (N)
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (23. 3. 2010, 10:58)
Ali dobrý den děkuji za milé hodnocení. Je možno se s Vámi domluvit na slevě nebo na odeslámí zboží zpět? Moc se za komplikace omlouvám, ale jednu várku zboží mi vkládala kamarádka a ta bohužel nerozlišovala maternity a normální velikost, bohužel jsem na to přišla až po pár emailech od maminek tak to teď musím napravovat. S popisem věcí to bylo taky tak. Tak že pokud chcete tak mi kalhoty pošlete obyčejně zpět a já Vám vrátím peníze. Děkuji a moc se omlo
ODPOVĚDĚT
Miroslava K. (loveday) ID 47204 , mimibazar.cz/loveday (23. 6. 2009, 15:01)
Vazena pani Moniko,
timto vam davam negativni hodnoceni (N) (N) (N), nebo jste si u mne koupila panenku, kterou jsem mela na aukci, aukci nikdo nepotvrdil a vy jste dodatecne mela o panenku zajem.Na aukci i pote jsem vam posilala extra fotografie dane panenky i s popisem, ktery byl na aukci, co panenka dela ci nikoliv.Nyni az ted, kdy mate panenku doma, ji nechcete , ze jste nevedela co panenka dela a ze na panenku nesedi nejake obleceni.Mimichodem na miry panenky jste se neptala.
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (23. 6. 2009, 15:17)
Neptala jsem se na tuhle panenku, ale na mimino které ještě stále máte na strákách nebo na aukcích. Může prosím někdo této paní vysvětlit jak chodí pravidla MMB. K čemu jsou 3 hvězdy a komerční prodej kterého ona plně využívá. Já jsem ho taky využívala po dobu podnikání když se někomu věc nelíbí nebo něco tak za dobré jméno raději vyměním nebo vrátím peníze. |S paní se nedalo vůbec jednat. A řeší to přes negativní hodnocení. ještě že je tu
ODPOVĚDĚT
Táňa M. (-sluníčko-) ID 157212 , mimibazar.cz/-slunicko- (24. 4. 2009, 11:57)
Dnes dorazil balík,župánek je sice pěkný ale jsou na něm žmolky a v inzerátu jste psala že je bez vad :-| a taky jsou ustřiženy poutka na pasek,a o tom taky nebyla zmínka,takže nadšená nejsem :-(,dále Vás doporučit nemohu (N) Tána
ODPOVĚDĚT
Pavla H. (didicek) ID 29915 (20. 9. 2007, 21:33)
Dobrý den Moniko,
Balíček sice dorazil, ale stav bundy neodpovídal 100% uváděným v inzerátu, navíc bunda byla špinavá. Na obou rukávech i spodním lemu jsou prošoupané dírky. Proto je moje hodnocení ZÁPORNÉ (N) (N) (N) a NEDOPORUČUJI ostatním nákup u Vás. Pavla
ODPOVĚDĚT
Monika H. (Hedus) ID 6669 (9. 10. 2007, 12:26)
Pavli děkuji za milé hodnocení od Vás. ale asi jste si špatně přečetla popis bunda byla dámská péřová a cena byla 129,- tak to asi nebude bunda v pořádku. V sekáči taky nekupujete věci vyprané. Myslíte si že věc za 129,-Kč je asi nová ŽE? Ale každému se to hodit prostě nemusí. Monika
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu